nog op de kodak , zal straks eens uploaden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenNeen, ik heb er niks van opgemerkt. Vond het wel vreemd dat deze op een vrachtwagen met UK platen stonden en wat deze hier doen.
Die mannen rijden UK - Europa tijdens de week; dit zal wel een specialleke vanuit Bochum of zo zijn, gezien het a) maar 5 units zijn en b) er geen stickers, folies en stootstrips uit piepschuim op de wagens hangen
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
is er al een datum van wanneer hij te verkrijgen zal zijn?
Comment
-
Ik heb 2 vragen:
Vanaf wanneer gaat de nieuwe bij d edealers staan? (zal hier wel al ergens staan, maar heb ik blijkbaar gemist)
Hoe zit het met de prijzen op de huidige Astra? Zijn er al mooie kortingen op te krijgen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb 2 vragen:
Vanaf wanneer gaat de nieuwe bij d edealers staan? (zal hier wel al ergens staan, maar heb ik blijkbaar gemist)
Hoe zit het met de prijzen op de huidige Astra? Zijn er al mooie kortingen op te krijgen?
Op de vijdeurs €2.000,00 (+ eventueel recyclage €1.500,00)
Op de break €1.561,00 (+ eventueel recyclage €1.750,00)
Op de GTC €1.561,00 (+ eventueel recyclage €1.750,00)
Op de TwinTop €2.026,00 (+ eventueel recyclage €1.750,00)Last edited by McClane; 02/09/2009, 09:08.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenVoor de vijfdeurs is dit ergens in oktober 2009. De GTC en de Sports Tourer zullen iets later het gamma vervolledigen.
Comment
-
Een maat van mij heeft een astra gekocht voro minder dan 15000 euro (incl. overname oude wagen - een stokoude mazda). Was een:
- Astra 1.7 diesel
- 5-deurs
- cruise control
- radio & boordcomputer
- leder stuur & centrale armsteun vooraan
edit: was geen toonzaalmodel of zo... hij had ook velgen en geen wieldoppen dacht ik. ik geloof dat de catalogusprijs rond de 21000-23000 lag. een enorme korting dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenwat is iets later denk je? nog in 2010? of in 2011?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtendat zal maart/april 2010 worden
ik rijd momenteel met een aanloopwagen en zou liever iets langer er mee rijden om over te kunnen stappen op de nieuwe astra break ipv de huidige, vandaar
Comment
-
Zo wordt de nieuwe Opel Astra GTC.
Donderdag 3 september 2009. In 2011 zal Opel het Astra-gamma uitbreiden met een sportieve driedeurs variant. Die wordt net als bij de ´oude´ Astra duidelijk onderscheidend van zijn vijfdeurs familielid. Opel zelf claimt dat de auto zo een sportieve uitstraling krijgt dat deze bijna ´buitenaards´ is.
In juli passeerde de nieuwe Astra GTC de revue al eens. Opel gaf toen een schets vrij van het model en hoofddesigner Malcolm Ward liet weten dat de schets een zeer realistisch voorproefje is van de op stapel staande driedeurs Astra. Volgens de Duitse fabrikant moet de Astra GTC een andere doelgroep aanspreken dan de vijfdeurs variant. Daarmee gaat Opel zich veel meer richten op de sportieve behoefte.
OPC en GSi
Naast de inmiddels bekende benzine- en dieselmotoren zal de GTC bijna direct ook leverbaar worden als sportieve OPC. Om de concurrentie volledig aan te kunnen, en uiteraard het oude model te overtreffen, zal die minimaal 240 pk op de voorwielen moeten overbrengen. Behalve een OPC liet Opel eerder ook al weten dat de Astra GSi zal herleven. Na twee generaties keert dat ooit zo populaire model eindelijk weer terug. De GSi zal moeten concurreren met auto´s als de Golf GTI, Leon FR en Focus ST terwijl de OPC zich moet kunnen meten met de Golf R, Leon Cupra en Focus RS.
Impressie
Met deze impressie willen we jullie een beeld geven van hoe de nieuwe Astra er in zijn driedeurs trim ongeveer uit komt te zien. Reken op een sportiever front en een lage daklijn dan de 5-deurs. Eind 2010 zullen we het zien. Dan zal de auto worden onthuld en begin 2011 bij de dealers staan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ze mogen stilaan overwegen om een achteruitrijcamera aan te bieden als optie Ik vond de huidige GTC al een beklemmend gevoel geven, deze zal nog iets erger worden. Wel een knappe achterpartij
Ik had stilletjes gehoopt dat ze weer een coupé zouden maken zoals de Astra G coupé er eentje was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenZe mogen stilaan overwegen om een achteruitrijcamera aan te bieden als optie Ik vond de huidige GTC al een beklemmend gevoel geven, deze zal nog iets erger worden. Wel een knappe achterpartij
Ik had stilletjes gehoopt dat ze weer een coupé zouden maken zoals de Astra G coupé er eentje was.
Comment
Comment