Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zonet de prijzen van de Astra I gezien...

Comment

• Belgische prijslijst staat nu op 'opel.be',
      startprijs vanaf 14.850 euro.

Comment

• Zijn ergens al specs voor de motoren te lezen?
        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
        2014 Opel Astra OPC
        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Zojuist een nieuwe Astra geconfigureerd op www.opel.de

Conclusie: auto's worden duur of Opel krijgt het hoog in z'n bol...

De nieuwprijs van m'n Signum was 34k, deze was buiten het open dak en de electrische zetels, full option...

Nu heb ik een zo goed als full option Astra 5deurs 2.0CDTI(160pk) geconfigureerd en die komt op €34.185,00

Ausstattung:
          Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
          Belgische prijslijst staat nu op 'opel.be',
          startprijs vanaf 14.850 euro.
          Andy moet weer boven z'n stand leven.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            Andy moet weer boven z'n stand leven.
            Bah nieje, kben gwn verzot op opties...

Comment

• Is idd wel duur. 1.4 sport met enkel dvd800 en een kleureke voor 21180,00.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Astra is altijd al een dure wagen geweest in vergelijking met de Vectra en nu Insignia.

Comment

• Live @ IAA Frankfurt:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• [www.omniauto.it]
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Qua exterieur vind ik hem echt knap Jammer van het interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                          Zijn ergens al specs voor de motoren te lezen?
                          Als je onderstaande link in zijn geheel overneemt dan kan je de gegevens bereiken.

http://astra.opel.info/index.php?id=...L=12&tx_ttnews[tt_news]=567&tx_ttnews[backPid]=18&cHash=637fd8102b

Comment

• Knap!

Comment

• Amai die rode ziet er prachtig uit
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nu ik gezien heb dat Opel weer gewone wieldoppen aanbied, ipv enkel die namaakvelgen, vind ik em een stuk leuker
                                Voor mij een zwarte graag, 1.7Cdti 110Pk, enjoy en rood interieur
                                Maar ik w8 op de break

Enige opties die ik zou nemen:

-Quick heat
                                -Inifinity sound system
                                Last edited by opelfreak; 18/09/2009, 01:18.
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Ma gast, er stonden schoon madammen bij de Astra's op IAA
                                  Eén van de beste standan kwa vrouwen!

Ohja, en de Astra was ook knap! Gaat een topper worden naar mijn mening. Ziet er dik en volwassen uit. Een schoon kleur met die 19" is af...
                                  Opel is goed bezig!
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• komaan Sports Tourer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                      Nu ik gezien heb dat Opel weer gewone wieldoppen aanbied, ipv enkel die namaakvelgen, vind ik em een stuk leuker
                                      Voor mij een zwarte graag, 1.7Cdti 110Pk, enjoy en rood interieur
                                      Maar ik w8 op de break

Enige opties die ik zou nemen:

-Quick heat
                                      -Inifinity sound system
                                      Is het tijd om de Vectra in te ruilen?
                                      2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• De Visualizer is nu ook actief ! Je kan nu je kleur, velgen en interieur naar wens zelf samenstellen en bekijken.
                                        Doe mij maar een zwarte Sport met 19"
                                        Last edited by Bercki; 18/09/2009, 18:46.

Comment

• ik zeg het niet gauw van een Opel, maar damn, tis een knapperd geworden

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X