Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat ik wel vreemd vind is dat je op de Astra de 1.6 Turbo ook met automaat kan krijgen terwijl dat op de Insignia niet mogelijk is.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Gelukkig maar voor het verbruik

Comment

• De prijzen vallen inderdaad hartstikke goed mee! Zeker de prijzen van de opties.

Comment

• Nog altijd niemand niks over de GTC?
          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
          2014 Opel Astra OPC
          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Het is en blijft een duur model. 28k voor een 1.4 enjoy geef ik liever 4k bij voor een deftige Insignia
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Net ook eentje geconfigureerd:

1.4 turbo Sport met als voornaamste opties
              OPC-line pack 1
              AFL & Xenon
              Quickheat
              Antidiefstal
              USB
              Infinity sound system
              Parkeersensoren voor- en achteraan
              Elektr. inklapbare spiegels
              19" 5-spaaks velgen

Nettoprijs incl. Extra's € 25.884,00
              Recyclagepremie € -1.000,00
              Nettoprijs incl. recyclagepremie € 24.884,00

Ik ben er nog niet uit of dat veel is. 1.6 zie ik ook wel zitten, maar die gaat navenant meer verbruiken denk ik.

Comment

• zucht hopelijk komen ze snel met een datum voor de tourer, kan niet lang meer wachten voor mn werk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                  zucht hopelijk komen ze snel met een datum voor de tourer, kan niet lang meer wachten voor mn werk..
                  Denk dat het nog een jaartje gaat duren. Na de Astra 5-deurs, is de Meriva B die nu de volledige aandacht van Opel gaat krijgen. En daar achter de Astra ST.
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                    Net ook eentje geconfigureerd:

OPC-line pack 1
                    AFL & Xenon
                    Quickheat
                    Antidiefstal
                    USB
                    Infinity sound system
                    19" 5-spaaks velgen

Ik ben er nog niet uit of dat veel is. 1.6 zie ik ook wel zitten, maar die gaat navenant meer verbruiken denk ik.
                    Ben je van plan er ééntje te bestellen?
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                      zucht hopelijk komen ze snel met een datum voor de tourer, kan niet lang meer wachten voor mn werk..
                      Reken maar op eind 2010 ...
                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                        Ben je van plan er ééntje te bestellen?
                        Neenee, daarvoor is mijn G'tje nog veel te goed. Maar dat kan snel draaien en dan wil ik wel waten wat ik wil hé.

Comment

• die 1.7 diesel, is dat nog steeds dezelfde uit de oude astra?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                            Reken maar op eind 2010 ...
                            vreesde ik al voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              Het is en blijft een duur model. 28k voor een 1.4 enjoy geef ik liever 4k bij voor een deftige Insignia
                              Duur
                              Ik vind het eerder een normale prijs als je vergelijk met andere wagen!

Zoals ik eerder al zei, een 1.6 Turbo in sport uitvoering en Full option heb je voor zo'n 33.000 euro.
                              Een Citroën C4 met eveneveel pk koste (nu niet meer verkrijgbaar) ongeveer eveneveel.
                              Een Insignia met dezelfde motor, uitvoering en opties geeft je zo'n 40.000 euro.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                Net ook eentje geconfigureerd:

OPC-line pack 1
                                AFL & Xenon
                                Quickheat
                                Antidiefstal
                                USB
                                Infinity sound system
                                19" 5-spaaks velgen

Niet noodzakelijk. Mijn Mégane 1.4 verbruikte meer dan een 1.6, dat motortje moet dan ook constant werken om er vaart in te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                  Het is en blijft een duur model. 28k voor een 1.4 enjoy geef ik liever 4k bij voor een deftige Insignia
                                  Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Duur
                                  Ik vind het eerder een normale prijs als je vergelijk met andere wagen!

Zoals ik eerder al zei, een 1.6 Turbo in sport uitvoering en Full option heb je voor zo'n 33.000 euro.
                                  Een Citroën C4 met eveneveel pk koste (nu niet meer verkrijgbaar) ongeveer eveneveel.
                                  Een Insignia met dezelfde motor, uitvoering en opties geeft je zo'n 40.000 euro.
                                  Ik heb hier blijkbaar op een verkeerd toetsje geduwd. Moet 18k ipv 28k zijn.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                    die 1.7 diesel, is dat nog steeds dezelfde uit de oude astra?
                                    Nee hoor.

In Astra G had ie 68pk (motor van Isuzu dacht ik. Zo eentje gehad), dan op het laatst was er een speciale versie (Njoy) met common rail en 80pk (zo eentje heb ik nu oa). In de Astra H kon je dan kiezen tussen 80 of 100pk voor 1.7 en tussen 120 en 150pk voor de 1.9. Later hebben ze dan de 1.3 geïntroduceerd in Astra H van 90pk. En in de Zafira B FL zit nu ook een 1.7 van 110 (zo eentje hebben mijn ouders) of 125pk, dit blok zal ook in de Astra I beschikbaar zijn.

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                      Nee hoor.

In Astra G had ie 68pk (motor van Isuzu dacht ik. Zo eentje gehad), dan op het laatst was er een speciale versie (Njoy) met common rail en 80pk (zo eentje heb ik nu oa). In de Astra H kon je dan kiezen tussen 80 of 100pk voor 1.7 en tussen 120 en 150pk voor de 1.9. Later hebben ze dan de 1.3 geïntroduceerd in Astra H van 90pk. En in de Zafira B FL zit nu ook een 1.7 van 110 (zo eentje hebben mijn ouders) of 125pk, dit blok zal ook in de Astra I beschikbaar zijn.

Grtz
                                      Het is misschien wel nog hetzelfde blok dat als basis gebruikt wordt?
                                      (Net zoals de 1.8 bij Ford..)

Mvg,
                                      =================
                                      2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Opel is precies goed bezig de laatste tijd. Deze nieuwe Astra kan mij wel bekoren!
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten

Grtz

Het is misschien wel nog hetzelfde blok dat als basis gebruikt wordt?
                                          (Net zoals de 1.8 bij Ford..)

Mvg,
                                          Ik ben enkel zeker dat het 68pk blok van Isuzu is (of was, gelukkig maar)

Comment

Working...
                                          X