Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
    Mmm, de garage ging een testrit proberen te regelen, maar ze moeten nog zoeken naar waar er een 1.4 turbo staat...
    Mocht je daar nieuws over krijgen mag je dat altijd laten weten, want wij zouden ook graag testrijden met deze versie. Onze garage is trouwens Mullens in Halen en die hebben er geen.
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Mocht je daar nieuws over krijgen mag je dat altijd laten weten, want wij zouden ook graag testrijden met deze versie. Onze garage is trouwens Mullens in Halen en die hebben er geen.
      Zal het hier zeker wel laten weten dan. Onze garage is Leyssen in Bree, zij gingen eens uitkijken naar waar er een 1.4 T zou staan.
      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
        Zal het hier zeker wel laten weten dan. Onze garage is Leyssen in Bree, zij gingen eens uitkijken naar waar er een 1.4 T zou staan.
        Denk niet dat die al beschikbaar is;
        Dacht 03/2010 ergens.
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
          Denk niet dat die al beschikbaar is;
          Dacht 03/2010 ergens.
          Ons hadden ze gezegt dat als we nu een astra zouden bestellen dat we hem tegen half februari zouden hebben. Ze hebben daarbij helemaal niet gezegt dat de 1.4 T dus pas later zou volgen...

Comment

• Mij hebben ze ook enkel gezegd dat de 1.3cdti later komt. Je kan de 1.7cdti nu tijdelijk samenstellen aan de prijs van een 1.3cdti.

Comment

• 95pk voor 1.400kg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                95pk voor 1.400kg
                niks mis mee. vroeger was het 60pk op 1000kg en gaan even slecht /goed voorruit. niet iedereen verwacht dat zijn wagen snel optrekt. Personen gelijk ferdinand bijvoorbeeld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  niks mis mee. vroeger was het 60pk op 1000kg en gaan even slecht /goed voorruit. niet iedereen verwacht dat zijn wagen snel optrekt. Personen gelijk ferdinand bijvoorbeeld
                  Ik heb met die 1.3 in de vorige Astra gereden en vond die onder de 2.000 t/min ongelofelijk lui ... Die 1.7's lijden trouwens aan hetzelfde euvel, want die leveren hun maximumkoppel pas op 2.200 t/min (niet meer van deze tijd) ...

Comment

• Dat is die zwarte van bij Hens in Lier. Heb met de 1.7 (110pk) gereden daar. Sorry jongens, die diesel is niets voor mij (rij al meer dan 20j met LPG). Voor mij wordt het de 1.4 T.
                    De koppelingspedaal stond te trillen bij stationair draaien...

mvg,

Bape
                    Last edited by ; 03/12/2009, 21:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bape Bekijk Berichten

Dat is die zwarte van bij Hens in Lier. Heb met de 1.7 (110pk) gereden daar. Sorry jongens, die diesel is niets voor mij (rij al meer dan 20j met LPG. Voor mij wordt het de 1.4 T.
                      De koppelingspedaal stond te trillen bij stationair draaien...

mvg,

Bape
                      Ook knap zo in het zwart met de 19" velgen. Al zou ik hem toch in het wit verkiezen denk ik
                      Heb je al 1 besteld?

Comment

• wow echt nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                          ik vind het interieur van de nieuwe Astra gewoon schitterend,voor mij persoonlijk helemaal men ding en ik heb de proef gedaan om van de astra in een insignia te stappen en ik voelde me zelfs beter in de Astra..subliem,zeker in de cosmo uitvoering.
                          die stoelen benaderden de sportzetels van de sport maar vind ze mooier en de inleg in dark matrix is bijzonder geslaagd...
                          mijn mening over de buitenkant..vooraan..te braaf...zijaanzicht..oké.
                          achteraan..geslaagd..
                          maar das gewoon een persoonlijke visie.
                          Ben hem gisteren gaan bekijken en heb ongeveer dezelfde indruk. Hoewel ik niet echt met veel andere wagens kan vergelijken, vond ik het binnenin (vooral de cosmo versie) best wel een mooie auto. Over de buitenkant heb ik gemengde gevoelens maar zou zeker niet beschaamd zijn om met zo'n wagen rond te rijden.

Hier nog enkele foto's van de astra in (ik denk) metro kleur: http://www.autorevue.cz/Automobilka/...8/default.aspx

Ik denk er serieus over na om er een te kopen (110 pk cosmo). Kleur is moeilijk. Heb nog maar twee kleuren gezien, nl. zwart en technical grey. Zwart is het mooist maar veel onderhoud. Ik zou hem graag eens in het metro zien.

Comment

• Ik wacht nog op een telefoontje om de ergonomische sportzetels te testen. Liefst ook de 1.4 T proefrijden. Kleur is nog niet beslist. Ik wil de witte, pannacotta en iceberg in 't echt zien. Als jullie een van deze kleuren in de omgeving van Antwerpen weten staan, laat maar weten aub.
                            Twijfel dus over:

Zetels (Sport + ev. ergonomische)
                            en/of:
                            Flexride
                            Kleur

En dan beslis ik zo snel mogelijk.
                            Levering is ongeveer 10 weken...
                            (te koop dan: Vectra GTS Sport 1800, 140PK, LPG 2/2006, foto's + meer info op aanvraag)

Groet,

Bape

Comment

• Technical Grey veronderstel ik? Deze heb ik gereden.
                              Last edited by ; 03/12/2009, 21:39.

Comment

• Vandaag telefoontje naar de garage gedaan, en ze wisten te vertellen dat er vanaf volgende week enkele 1.4 T geleverd zouden worden in Antwerpen. En dan zouden ze een testritje regelen

Comment

• Weet iemand foto's staan van de astra in de kleur 'waterworld blue'? Ik wil eens weten hoe deze kleur verschilt van 'metro', op de configurator is dit niet echt duidelijk.
                                  Last edited by ; 04/12/2009, 15:57.

Comment

• ik heb hem gisteren in beide kleuren gezien,en er is wel degelijk een verschil tussen beide kleuren. waterworld blue is écht blauw,donkerblauw eigelijk,maar niet zo donker dat je de neiging krijgt te twijfelen of het blauw of zwart is. de kleur viel me niet tegen maar speciaal vond ik ze nu ook niet direct..de kleur metro is intussen wel bekend,dat is voor mij ook zo'n kleur die zeker niet tegenvalt maar me ook net niet kan overtuigen.vind de insignia wel beter staan met metro dan de astra..

in aarschot stond buiten één in waterworld blue,metro;technical grey en zwart en in de showroom een witte,een technical grey en sovereign silver.

vriendelijke verkoper had ik daar..
                                    maar voor mij geen probleem,hij moet nooit nog een prijsofferte maken voor mij...
                                    ik heb geen woord uitleg gehad,geen folder meegekregen,geen prijslijst...niks,alleen een offerte die zo vlug mogelijk gemaakt werd.nu,das ni erg want ik had dat allemaal al en hij weet dat ik elders klant ben,maar das geen reden om op die manier te handelen.ik heb spijt dat ik niet gewoon opgestaan ben en weggegaan.toen ik vroeg welke prijs ze nog voor m'n huidige wagen gaven was het kort en goed,daar moet je ginder voor zijn,en die was al even vriendelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rubinsky Bekijk Berichten
                                      Weet iemand foto's staan van de astra in de kleur 'waterworld blue'? Ik wil eens weten hoe deze kleur verschilt van 'metro', op de configurator is dit niet echt duidelijk.
                                      Heb ze beiden irl gezien, Waterworld is dieper blauw, echt zéér geslaagd, maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar het blauwgrijze Metro.

Maar deze 2 zijn met voorsprong de lekkerste kleuren op de Astra
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouw Bekijk Berichten
                                        Ben hem gisteren gaan bekijken en heb ongeveer dezelfde indruk. Hoewel ik niet echt met veel andere wagens kan vergelijken, vond ik het binnenin (vooral de cosmo versie) best wel een mooie auto. Over de buitenkant heb ik gemengde gevoelens maar zou zeker niet beschaamd zijn om met zo'n wagen rond te rijden.

Hier nog enkele foto's van de astra in (ik denk) metro kleur: http://www.autorevue.cz/Automobilka/...8/default.aspx

Ik denk er serieus over na om er een te kopen (110 pk cosmo). Kleur is moeilijk. Heb nog maar twee kleuren gezien, nl. zwart en technical grey. Zwart is het mooist maar veel onderhoud. Ik zou hem graag eens in het metro zien.

Dat is waterworld blue op de foto's
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Dat is waterworld blue op de foto's

Toch een nette kleur, als ik het zo zie op die foto's.

De kans is groot dat mijn vader een nieuwe astra koopt, enkel over de kleur zijn we er nog niet uit. In de showroom stond enkel een zwarte en één in technical grey, mooie kleuren maar we willen toch iets anders; hoogstwaarschijnlijk een blauwe dus.
                                          Last edited by ; 05/12/2009, 08:49.

Comment

Working...
                                          X