Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag te horen gekregen dat de verwachte levertijd week 14 bij de dealer is, dus week 15 waarschijnlij de sleutel

Comment

• Jawatte, dat is een dikke Astra!
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• De adaptive forward lighting links laten liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
          Ik rij met de 1.7 cdti en heb daar in 3 jaar geen problemen met gehad
          Zo te zien aan je onderschrift lust hij wel een slokje diesel.

Comment

• Idd hij is niet bepaald zuinig maar komt ook doordat ik veel rond de kerktoren rijd

Comment

• Verbruik hangt ook veel meer af van de rechtervoet dan van de auto.

Comment

• verbruik 17 cdti

Mijn Zafira 17 cdti 125 pk zit nu op 5.8 l op 100 km .

Comment

• korting

Goeiedag

Ik heb een vraagske. In ons gezin gaan we binnenkort een nieuwe auto kopen, waarschijnlijk een astra. Ze zitten aan alle kanten te zeggen dat opel veel kortingen geeft, maar ik vraag me eigenlijk af wat een realistische kortingseis is.

Mijn pa zou al content zijn als hij naast de officiële korting van het salon (1300 euro) een trekhaak van 630 euro voor niets krijgt. Terwijl ik eerder denk dat men op een salonprijs van 22500 nog gerust 1250 euro extra korting of meer kan eisen/vragen.

Wat is hier eigenlijk realistisch ?

Comment

• Ik heb prijs laten maken voor een nieuwe astra 1.7 CDTI 110 pk

en de salon korting bedroeg 2.350 € nu gaat er ook nog 210 € af ( DPF-premie) en je kan opteren voor een interessant launch pack (= bij enjoy bv lichtmetalen velgen 17", mistlampen vooraan, park pilot achteraan en lederen stierwiel incl cruise control voor 449 euro.) Natuurlijk is dit afhankelijk welke uitrusting je kiest.

De salonprijs incl opties ( oa adaptive forward lighting + elektrisch inklapbare buitenspiegels en quick heat ) bedroeg 19.798 euro.

Comment

• 2350 euro korting voor een diesel
                      het valt me op dat er voor een nafte maar 1300 korting is

die proberen u bijna te dwingen om een diesel te kopen

Comment

• Waarschijnlijk is dit om dat de benzine motor al goedkoper is in aankoop dan een diesel.

Comment

• die grote korting op de 1.7cdti is er nu omdat hij tijdelijk wordt aangeboden aan de prijs van de 1.3cdti...omdat die nog niet verkrijgbaar is.
                          dit betekent dat hij 900€ goedkoper verkocht wordt dan de prijs die in de brochures vermeld is..
                          dit betekent dat je op de 1.7cdti bovenop de salonkorting,900€ extra korting krijgt+ iets meer dan 200€ korting voor de dpi-filter en wie geen overnamewagen heeft krijgt daar ook nog een aardige bonus voor..

Comment

Ik heb prijs laten maken voor een nieuwe astra 1.7 CDTI 110 pk

en de salon korting bedroeg 2.350 € nu gaat er ook nog 210 € af ( DPF-premie) en je kan opteren voor een interessant launch pack (= bij enjoy bv lichtmetalen velgen 17", mistlampen vooraan, park pilot achteraan en lederen stierwiel incl cruise control voor 449 euro.) Natuurlijk is dit afhankelijk welke uitrusting je kiest.

De salonprijs incl opties ( oa adaptive forward lighting + elektrisch inklapbare buitenspiegels en quick heat ) bedroeg 19.798 euro.
                            Ik zou eerst een testrit maken bij je garage en dan een besluit nemen .
                            Zoals je weet ben ik geen fan van de 1.7 cdti.
                            Ik heb al brieven gezien van opel waarin ze een stotterende motor afdoen als een product eigenschap. Informeer bij je dealer een of hij het probleem kent. Als je er dan later last van mocht hebben kan hij niet zeggen dat het normaal is. Toch een knappe auto de nieuwe astra!!!

Comment

• Mijn pa was van plan een 1600 benzine te kopen.
                              Dus ja; die kortingen zijn toch niet zo spectaculair als ze soms zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
                                Ik zou eerst een testrit maken bij je garage en dan een besluit nemen .
                                Zoals je weet ben ik geen fan van de 1.7 cdti.
                                Ik heb al brieven gezien van opel waarin ze een stotterende motor afdoen als een product eigenschap. Informeer bij je dealer een of hij het probleem kent. Als je er dan later last van mocht hebben kan hij niet zeggen dat het normaal is. Toch een knappe auto de nieuwe astra!!!
                                Ik zou nog willen wachten tot de GTC versie, ze zeggen dat hij buitengewoon knap gaat zijn dus ben ik benieuwd.

Comment

• Vandaag bericht van Opel klantendienst gekregen dat het stotteren van de 1.7 cdti een producteigenschap is !!! Dus ondanks dat mijn dealer bevestigd dat er een motor probleem is zeggen ze bij Opel dat dit een normaal verschijnsel is Opel garantie = geen garantie.
                                  Bij navraag 2 weken geleden of ze het probleem al vaker hadden gehoord (stotteren van de motor),kreeg ik een mail dat men geen soortgelijke gevallen had behandeld.
                                  Toen had ik echter reeds een mail die een lotgenoot van Opel kreeg in mijn bezit die toen all sprak van een product eigenschap.
                                  Klantenbedrog door Opel dus !!!!!!!

Comment

• Opel garantie is een lege doos . Als ze geen oplossing kunnen verzinnen dan zit jij met de problemen en zij hebben jou geld.
                                    Voor Opel geen probleem dus!!!

Comment

• Iets zegt mij dat jij niet van opel houdt al problemen met gehad?

OT : is het probleem nu al opgelost?

Comment

Iets zegt mij dat jij niet van opel houdt al problemen met gehad?

OT : is het probleem nu al opgelost?
                                        Ik kocht reeds 7 keer een nieuwe opel in 17 jaar tijd !!!!
                                        Maar wat ik nu meemaak is ONGELOFELIJK .
                                        En blijkbaar ben ik niet allen op dit en andere forums kom ik mensen tegen met dezelfde motor (17 cdti 110 en 125 pk) met vergelijkbare problemen .
                                        En de houding van opel is gewoon het probleem te ontkennen en als jij dan zwart op wit het probleem aanklaagt zeggen ze producteigenschap!!!!
                                        Als je echt geintreseerd bent in de 17 cdti ga dan eens kijken op dit forum op (problemen met 17 cdti) of op autoweek .nl bij de myreview van de opel zafira 17 cdti 110 pk essentia 2008 en huiver sidder en beef bij wat je kan overkomen als opel klant.

Comment

• Ik mag van geluk spreken dat ik de vorige motor nog heb.

Het enige wat mij niet bevalt is dat er niet eens een temperatuurmeter instaat in mijn astra + dat hij als hij stil ligt geluiden maakt. Precies een bandje dat draait en dan stopt. Waarschijnlijk iets voor de afkoeling. Als iemand weet wat dit is ?

Comment

Working...
                                          X