Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Om het eerst een foto posten van de geleverde Astra? (lacht)
Tja, ik vrees al te weten wie van ons als eerste die foto zal kunnen posten
Ik onderneem nog een laatste poging door het sturen van een klachtenbrief naar de klantendienst van Opel om zo mijn leveringstermijn te laten respecteren.
Van een levertermijn van 10 weken naar een levertermijn van 20 weken, hoe is het mogelijk???
Ik onderneem nog een laatste poging door het sturen van een klachtenbrief naar de klantendienst van Opel om zo mijn leveringstermijn te laten respecteren.
Van een levertermijn van 10 weken naar een levertermijn van 20 weken, hoe is het mogelijk???
Ik had dat bij mijn Golf ook. De garage heeft me de keuze gelaten : wachten of annuleren. Lees de kleine lettertjes op je bestelbon er maar eens op na
UPDATE :
En 4 dagen later(17/01) : ALWEER water in de auto !!!!! onmiddelijk naar garage en daar laten staan, met de eis naar een oplossing.
Goed nieuws..., allez hoop ik toch :-)
De gehele vloerbekleding wordt vervangen !!!
Vorige week stond er weer water in de auto, deze keer in de koffer bij de banden reparatie set... daar zouden 2 wartels voorzien zijn naar buiten, waardoor de kabels voor een eventuele trekhaak door zouden moeten, hier staken blindstoppen in die teveel speling hadden, deze kofferbekleding is onmiddelijk vervangen...
Voor de vloerbekleding is het nog even afwachten "wanneer", er is geen levertermijn beschikbaar.
Ongeduldig afwachten nu... en vooral hopen dat ik t nu gehad heb met de kinderziektes...
Vandaag goed nieuws ontvangen van de klantendienst van Opel: uiteindelijk zal de wagen in week 9 in productie gaan en week 11 geleverd worden.
Oorspronkelijke leverdatum was week 7, vervolgens werd mij gezegd dat hij pas week 17 geleverd zou worden en nu blijkbaar toch week 11... Met een vertraging van 4 weken kan ik leven.
Eind goed, al goed.
Vandaag goed nieuws ontvangen van de klantendienst van Opel: uiteindelijk zal de wagen in week 9 in productie gaan en week 11 geleverd worden.
Oorspronkelijke leverdatum was week 7, vervolgens werd mij gezegd dat hij pas week 17 geleverd zou worden en nu blijkbaar toch week 11... Met een vertraging van 4 weken kan ik leven.
Eind goed, al goed.
Hopelijk voor u is het eind goed ,want als je problemen hebt maak je kennis met de opellichters praktijken . Maar laat ons hopen dat u daarvan gespaard blijft .
Vandaag nieuwe opel astra 1.7 cdti 110 pk sport gaan afhalen bij de dealer
De kleur waterworld blue in combinatie met de 18' velgen en de chromen raamomlijsting ziet er zeer mooi uit. Het interieur is prachtig met de lederen bekleding. Ben echt zeer tevreden. Hopelijk rijdt hij ook zo goed als hij eruit ziet, maar daar kan ik nu uiteraard nog weinig over zeggen.
Vandaag nieuwe opel astra 1.7 cdti 110 pk sport gaan afhalen bij de dealer
De kleur waterworld blue in combinatie met de 18' velgen en de chromen raamomlijsting ziet er zeer mooi uit. Het interieur is prachtig met de lederen bekleding. Ben echt zeer tevreden. Hopelijk rijdt hij ook zo goed als hij eruit ziet, maar daar kan ik nu uiteraard nog weinig over zeggen.
Comment