Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vorige week vrijdag mocht ik mijn nieuwe Astra afhalen, 1.7 Diesel.
    Rijdt heel goed. Ben er supertevreden over.

Comment

• foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bape Bekijk Berichten
        Om het eerst een foto posten van de geleverde Astra? (lacht)
        Tja, ik vrees al te weten wie van ons als eerste die foto zal kunnen posten

Ik onderneem nog een laatste poging door het sturen van een klachtenbrief naar de klantendienst van Opel om zo mijn leveringstermijn te laten respecteren.

Van een levertermijn van 10 weken naar een levertermijn van 20 weken, hoe is het mogelijk???

Comment

• De auto is in week 2 besteld, maar door de lever problemen van de parkeersensoren is de levertijd van de auto naar week 16/17 uitgesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rtgr Bekijk Berichten

Ik onderneem nog een laatste poging door het sturen van een klachtenbrief naar de klantendienst van Opel om zo mijn leveringstermijn te laten respecteren.

Van een levertermijn van 10 weken naar een levertermijn van 20 weken, hoe is het mogelijk???
            Ik had dat bij mijn Golf ook. De garage heeft me de keuze gelaten : wachten of annuleren. Lees de kleine lettertjes op je bestelbon er maar eens op na

Comment

• Vrijdag een zwarte gezien, met die chromen omlijsting rond de ramen, een dikke velg eronder.
              Echt prachtig!!

Comment

• Al een aantal gezien, zonder twijfel de knapste kar uit het C-segment.

Comment

• Zou het op termijn niet mogelijk zijn om op de astra

de 2.0 CDTI te verkrijgen? ze hebben op de insignia eentje met 110/130 en 160 pk. De 160 pk is te verkrijgen op de astra maar de 130 bv niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                    Zou het op termijn niet mogelijk zijn om op de astra

de 2.0 CDTI te verkrijgen? ze hebben op de insignia eentje met 110/130 en 160 pk. De 160 pk is te verkrijgen op de astra maar de 130 bv niet
                    de 2.0 130 zal waarschijnlijk nooit te verkrijgen zijn. De 1.7 met 125 pk leunt te dicht bij die 130 pk én is fiscaal aantrekkelijker dan de 2 liter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk Berichten
                      UPDATE :
                      En 4 dagen later(17/01) : ALWEER water in de auto !!!!! onmiddelijk naar garage en daar laten staan, met de eis naar een oplossing.

Goed nieuws..., allez hoop ik toch :-)

De gehele vloerbekleding wordt vervangen !!!

Vorige week stond er weer water in de auto, deze keer in de koffer bij de banden reparatie set... daar zouden 2 wartels voorzien zijn naar buiten, waardoor de kabels voor een eventuele trekhaak door zouden moeten, hier staken blindstoppen in die teveel speling hadden, deze kofferbekleding is onmiddelijk vervangen...

Voor de vloerbekleding is het nog even afwachten "wanneer", er is geen levertermijn beschikbaar.

Ongeduldig afwachten nu... en vooral hopen dat ik t nu gehad heb met de kinderziektes...

Comment

• Goed nieuws dus!

Hopelijk wordt deze snel vervangen en kan je zorgeloos de baan op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                          de 2.0 130 zal waarschijnlijk nooit te verkrijgen zijn. De 1.7 met 125 pk leunt te dicht bij die 130 pk én is fiscaal aantrekkelijker dan de 2 liter.
                          Geef mij dan toch maar de 2.0 . Ik moet niks meer weten van de 1.7 .

Comment

Vandaag goed nieuws ontvangen van de klantendienst van Opel: uiteindelijk zal de wagen in week 9 in productie gaan en week 11 geleverd worden.
                            Oorspronkelijke leverdatum was week 7, vervolgens werd mij gezegd dat hij pas week 17 geleverd zou worden en nu blijkbaar toch week 11... Met een vertraging van 4 weken kan ik leven.
                            Eind goed, al goed.

Comment

Vandaag goed nieuws ontvangen van de klantendienst van Opel: uiteindelijk zal de wagen in week 9 in productie gaan en week 11 geleverd worden.
                              Oorspronkelijke leverdatum was week 7, vervolgens werd mij gezegd dat hij pas week 17 geleverd zou worden en nu blijkbaar toch week 11... Met een vertraging van 4 weken kan ik leven.
                              Eind goed, al goed.
                              Hopelijk voor u is het eind goed ,want als je problemen hebt maak je kennis met de opellichters praktijken . Maar laat ons hopen dat u daarvan gespaard blijft .

Comment

• Comment

• Sports Tourer

Gevonden op een Italiaans forum.

Comment

• de achterlichten trekken wat op die van de huidige 5 deurs

Comment

• Opel Astra J

Vandaag nieuwe opel astra 1.7 cdti 110 pk sport gaan afhalen bij de dealer
                                      De kleur waterworld blue in combinatie met de 18' velgen en de chromen raamomlijsting ziet er zeer mooi uit. Het interieur is prachtig met de lederen bekleding. Ben echt zeer tevreden. Hopelijk rijdt hij ook zo goed als hij eruit ziet, maar daar kan ik nu uiteraard nog weinig over zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rubinsky Bekijk Berichten
                                        Vandaag nieuwe opel astra 1.7 cdti 110 pk sport gaan afhalen bij de dealer
                                        De kleur waterworld blue in combinatie met de 18' velgen en de chromen raamomlijsting ziet er zeer mooi uit. Het interieur is prachtig met de lederen bekleding. Ben echt zeer tevreden. Hopelijk rijdt hij ook zo goed als hij eruit ziet, maar daar kan ik nu uiteraard nog weinig over zeggen.
                                        Foto's aub!

Comment

• Opel Astra J

Ik zal morgennamiddag (als het deftig weer is) enkele foto's nemen en hier posten.

Mijn astra ziet er exact hetzelfde uit als deze:

(onderaan de pagina)

Comment

Working...
                                          X