Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die extra lamp in de koplamp unit gaat branden als je afdraait, maar weet niet juist onder welke omstandigheden, met pinker of zonder? geen idee...
    Als je dan bvb rechts afdraait gaat de rechtse lamp branden om de hoek te verlichten.
    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
      Die extra lamp in de koplamp unit gaat branden als je afdraait, maar weet niet juist onder welke omstandigheden, met pinker of zonder? geen idee...
      Als je dan bvb rechts afdraait gaat de rechtse lamp branden om de hoek te verlichten.
      Hoi G-Power

Bedankt voor je reactie.
      Maar voor zover ik weet zit de 'afsla-verlichting' ondergebracht in de bumper en is onderdeel van de mistlamp?

Comment

• Da's bij veel merken zo, maar bij mijn Vectra met AFL zit de hoekverlichting ook in de koplamp unit verwerkt. Die gaat branden als je traag rijdt en pinkt of als je indraait. Het mistlicht wordt daarvoor niet gebruikt. Althans, niet bij mij.
        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichten
          ik heb me ook ene besteld op 31/12/09 normaal werdt hij geleverd in week 8 kon uitlopen tot week 10 deze week eens gebeld naar de dealer of ze toevallig niet konden zien op de pc hoe lang het ongeveer ng zou duren. zegt madam dealer tegen mij das voor de 19 april week 16 dus!!!!! das effe et dubbele van de afgesproken leveringstermijn :S pffffffff
          dees vindt ik er wel effe over maja kan daar weining aan veranderen zeker?

et geen ik besteld heb is 1.6 versie cosmo uitvoering
          silver lake kleurtje
          bandenspannings controle
          AFL Xenon
          Dubbele laadvloer
          Derde hoofdsteun
          Launchpack met dvd gps europa en 18 pzw/pzk velgskes
          parkpiloot voor en achter
          afneembare trekhaak
          reservewielleke
          en elec inklapbare spiegelkes

ik kijk uit na de auto ma kvindt et verdomd lang wachten :s hopelijk is de astra het waard zo lang te wachten.
          Zijn er nog mensen die met late levering te kampen hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
            Da's bij veel merken zo, maar bij mijn Vectra met AFL zit de hoekverlichting ook in de koplamp unit verwerkt. Die gaat branden als je traag rijdt en pinkt of als je indraait. Het mistlicht wordt daarvoor niet gebruikt. Althans, niet bij mij.
            Dan zal het wel die koplamp unit zijn

Ik hoop dat dat bij de Asta beetje zinvol functioneert dan - want de locatie van de extra reflector (aan de binnenzijde naast de xenon) komt me dan niet het meest logisch gepositioneerd voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
              De levering van mijn astra ligt nog redelijk op schema: eind april/begin mei wat op een levertermijn van ca 9 weken zou neerkomen.

Hier in NL zijn wel grote problemen rond de levering van de 1.4Turbo-Sport_met_19"velgen: de productie van dit specifieke model is uitgesteld tot week 17 (medio mei) omdat men verzuimd had voor deze uitvoering (met een iets andere CO2 uitstoot dan met 18"velg) het europese toelatingsbewijs aan te vragen.
              De aflevering van dit type is evenredig naar achteren geschoven.
              Ook zouden er leveringsproblemen zijn van opties als lederen bekleding / winterpakketten maar dat heb ik alleen van andere forums vernomen.

Wellicht dat door de productiestop leidt tot vervroeging productie van de overige modellen maar daarover is blijkbaar nog geen besluit genomen.

Ik weet niet of dit ook voor België van toepassing is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HBE Bekijk Berichten
                Mooi mooi!

'k Zie dat je voor AFL hebt gekozen. Die heb ik ook in bestelling staan.
                Bevalt dat in praktijk net zo als geclaimed wordt?

In de koplampunit zit naast de bi-xenon nog een extra lampunit: waar is die voor (grootlicht zit bij bi-xenon in de xenonunit dus dat kan het niet zijn? Bochtverlichting ook niet want die zit onderin de bumper bij de mistlamp ..)

Op internet zie je veel filmpjes waarin slechts één van die lampen brandt .. 'k kan me niet iets bedenken waar ze voor dienen, weet jij dat?

groetjes uit NL
                HBE

---
                Opel Astra 1.4T TechnicalGrey AFL+
                Welkom HBE, Dat wordt uitkijken naar uw bevindingen van uw astra

Comment

• Heeft er iemand foto's van een Astra met "Technical Grey
                  én eventueel Stof, Scene Modified, Jet Black/Spice Red
                  Stoffen bekleding.
                  Of zijn er mensen op het forum die een Astra hebben met deze config?
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Hier in de buurt rijden ze al redelijk veel, de nieuwe Astra's. Kom er elke dag wel ene tegen, en tis niet telkens dezelfde.
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                      Heeft er iemand foto's van een Astra met "Technical Grey
                      én eventueel Stof, Scene Modified, Jet Black/Spice Red
                      Stoffen bekleding.
                      Of zijn er mensen op het forum die een Astra hebben met deze config?
                      'k Heb wel wat foto's van de astra in Technical Grey maar helaas zonder de bekleding erbij?

Alhier mijn selectie images
                      Hier zitten ook een aantal in TechnicalGrey bij.

Alhier mijn selectie videos

.
                      Last edited by ; 09/03/2010, 23:12. Reden: aanvulling met URL's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                        Da's bij veel merken zo, maar bij mijn Vectra met AFL zit de hoekverlichting ook in de koplamp unit verwerkt. Die gaat branden als je traag rijdt en pinkt of als je indraait. Het mistlicht wordt daarvoor niet gebruikt. Althans, niet bij mij.
                        Bij mijn Insignia is dit ook in de koplamp verwerkt.

Comment

• ...

Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
                          Ik heb de 3e week van januari ne 1.4 cosmo besteld. Zou 8 tot 9 weken duren dus ten laatste in de week van 22 maart. heb eventjes gebeld en het is al uitgesteld tot de week van 19 april. dat zijn dus 14 weken ipv 9.

Best vervelend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HBE Bekijk Berichten
                            Hoi G-Power

Bedankt voor je reactie.
                            Maar voor zover ik weet zit de 'afsla-verlichting' ondergebracht in de bumper en is onderdeel van de mistlamp?
                            Het zou inderdaad kunnen dat er bij de mistlamp ook iets gaat meebranden, maar het laatst reed er een astra met AFL achter ons, en ze draaide dezelfde straat in als wij, en toen zag ik die 'binnenste'koplamp oplichten =)

grts

Comment

• Oei, als al die leveringstermijnen zo uitlopen

De mijne is besteld zowat de 2de week van februari, en levering voorzien voor laatste week april...
                              Hopelijk gaat het niet veel langer duren, zit namelijk nu al vol ongeduld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                Het zou inderdaad kunnen dat er bij de mistlamp ook iets gaat meebranden, maar het laatst reed er een astra met AFL achter ons, en ze draaide dezelfde straat in als wij, en toen zag ik die 'binnenste'koplamp oplichten =)

grts
                                ah! nou duidelijker kan het niet gezegd worden dan :-) Bedankt voor het oplossen van m'n vraagteken!
                                Last edited by ; 09/03/2010, 23:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk Berichten
                                  Ik heb de 3e week van januari ne 1.4 cosmo besteld. Zou 8 tot 9 weken duren dus ten laatste in de week van 22 maart. heb eventjes gebeld en het is al uitgesteld tot de week van 19 april. dat zijn dus 14 weken ipv 9.

Best vervelend
                                  Vandaag telefoontje gekregen dat m'n nieuwe 1.4 T Sport bij de LPG-installateur is aangekomen. Was besteld in de laatste week van december. Dus ongeveer 9 weken? Ik ga morgen kijken.

Comment

• nieuw model astra

ik ben niet volledig overtuigt van het interieur na een bezoek aan de dealer dit weekend.
                                    het is toch weer serieus wennen aan de indeling en keuze van het materiaal, de vele knoppen op de middencosole die gemakkelijk zouden kunnen vervangen worden door een soort draaiknop zoals een MMI bij Audi bv.Dat 3de ruitje vooraan is ook niet mijn ding want weeral een moelijk te bereiken plaats om te reinigen, maar ja alles voor de zichtbaarheid mbt de A-stijl zekers. Na 19j Opel te rijden kan ik maar moeilijk wennen aan deze zaken. De Insignia is iets beter gevormd dan de carr. van de Astra. Ik ben wel wat nieuwsgierig naar de nieuwe GTC/coupe/Callibra ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk Berichten

Best vervelend
                                      Hebben ze een reden gegeven voor de vertraging + eventuele compensatie voorgesteld? want bij het niet nakomen van de leveringstermijn met meer dan 25% ben je in principe niet meer gebonden aan het contract tenzij je dat zelf wilt natuurlijk.

Comment

• ...

Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
                                        Hebben ze een reden gegeven voor de vertraging + eventuele compensatie voorgesteld? want bij het niet nakomen van de leveringstermijn met meer dan 25% ben je in principe niet meer gebonden aan het contract tenzij je dat zelf wilt natuurlijk.
                                        Door de massale bestelling tijdens het autosalon zou er vertraging zijn opgelopen in de productie. Ben nu al 7 weken aan het wachten. Zou jammer zijn om contract te ontbinden en opnieuw zo lang te wachten....

Comment

• Eerste fotootje bij de LPG-installateur. De LPG-vuldop komt naast de benzinevuldop. Onzichtbaar aan de buitenzijde. Volgende week rij ik ermee.

Comment

Working...
                                          X