Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk BerichtenIk heb de 3e week van januari ne 1.4 cosmo besteld. Zou 8 tot 9 weken duren dus ten laatste in de week van 22 maart. heb eventjes gebeld en het is al uitgesteld tot de week van 19 april. dat zijn dus 14 weken ipv 9.
Best vervelend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichtenbij mij idem wree vervelend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk BerichtenAmaai nog niet. Gisteren opnieuw naar de garage geweest en ondertussen is het opgeschoven naar eind april. Nog eens 2 weken erbij
Heb zelf een 1.7CDTI Cosmo besteld en zou eind volgende week moeten geleverd worden.
Heb al een mail gestuurd met de vraag wanneer de levering specifiek kon doorgaan, maar aan de overkant bleef het stil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk BerichtenAmaai nog niet. Gisteren opnieuw naar de garage geweest en ondertussen is het opgeschoven naar eind april. Nog eens 2 weken erbij
De dealer verstond em er zelf nie aan en kon totaal geen reden geven waarom er vertraging op zat.
De wagen stond nog op code 25 wat wil zeggen dat deze zelfs nog niet de band op gng om te maken.
ik heb dan maar direct de auto geanuleerd.
ik heb me een insignia gepakt in de plaats wagen uit stock. deze mag ik dan ook al zaterdag halen.
tis een 1.6 edition geworden met als opties. gpsnavi parkpilot en alu velgskes.
Ik kreeg een zeer intresante prijs die ik nie kon laten liggen en het kleur is techical grey.
wel minder opties dan dak de astra zou genomen hebben maar heb wel de insignia ipv de astra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichtenhaha ik vandaag ook. twas ook al eind april.
De dealer verstond em er zelf nie aan en kon totaal geen reden geven waarom er vertraging op zat.
De wagen stond nog op code 25 wat wil zeggen dat deze zelfs nog niet de band op gng om te maken.
ik heb dan maar direct de auto geanuleerd.
ik heb me een insignia gepakt in de plaats wagen uit stock. deze mag ik dan ook al zaterdag halen.
tis een 1.6 edition geworden met als opties. gpsnavi parkpilot en alu velgskes.
Ik kreeg een zeer intresante prijs die ik nie kon laten liggen en het kleur is techical grey.
wel minder opties dan dak de astra zou genomen hebben maar heb wel de insignia ipv de astra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk BerichtenWelke motor & uitvoering had jij besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichtenook de 1.6 cosmo uitvoering. de dealer zei dat deze motoratie niet het probleem was. enkel 1.4 turbo en de 1.4 waren aan de late kant omdat deze later in productie waren gegaan hij heeft er al een paar afgeleverd met 1.6 motor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenHeb je hem in Oostende besteld of bij Degrote
de groote in jabbeke en brugge daar heb ik em besteld bij degroote jabbeke.
delta motors oostende is een dief.
die laat u betalen voor onderhoud etc en voert de werken gewoon niet uit.
heb daar m'n vorige opel gekocht en heb et me beklaagd dak bij hem ene gekocht heb.
degroote jabbeke brugge is te vertrouwen en ze zijn zeer klantvriendelijk.
met m'n eerste opel die ik toen nieuw gekocht had bij geurts genk (maar door verhuis naar oostende) ging ik altijd naar degroote jabbeke voor onderhoud etc .
was tip top in orde maar toen ik toen de nieuwe astra wou kopen in 2005 kreeg ik nie veel korting ,bij delta oostende wel ma nadien beklaagd enorm beklaagd zelfs dak voor die korting koos ipv de service .
ma enfin we wijken af van de astra J
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk BerichtenWelke reden geven ze bij jou? Ligt het aan de motor of uitvoering?
Heb zelf een 1.7CDTI Cosmo besteld en zou eind volgende week moeten geleverd worden.
Heb al een mail gestuurd met de vraag wanneer de levering specifiek kon doorgaan, maar aan de overkant bleef het stil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk BerichtenVertraging in de productie. Maar ze hebben geen idee hoe het komt. Ik zal moeten wachten zeggen ze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk BerichtenDelta motors zit in oostende.
de groote in jabbeke en brugge daar heb ik em besteld bij degroote jabbeke.
delta motors oostende is een dief.
die laat u betalen voor onderhoud etc en voert de werken gewoon niet uit.
heb daar m'n vorige opel gekocht en heb et me beklaagd dak bij hem ene gekocht heb.
degroote jabbeke brugge is te vertrouwen en ze zijn zeer klantvriendelijk.
met m'n eerste opel die ik toen nieuw gekocht had bij geurts genk (maar door verhuis naar oostende) ging ik altijd naar degroote jabbeke voor onderhoud etc .
was tip top in orde maar toen ik toen de nieuwe astra wou kopen in 2005 kreeg ik nie veel korting ,bij delta oostende wel ma nadien beklaagd enorm beklaagd zelfs dak voor die korting koos ipv de service .
ma enfin we wijken af van de astra J
Comment
-
Ben nieuw hier , eens maar snel effe voorstellen .
17 Februari 2010 , Bestelling gemaakt van mijn nieuwe Opel Astra J
Gaat om deze :
Opel Astra J . 1.7CDTI SPORT 110Pk White
Opties :
Sport onderstel
Launchpack met PZJ VELGEN ( zie foto hierboven )
DVD NAVI 800
XENON KOPLAMPEN met AFL
Bluetooth met voicecontrol
Ruimtebesparend reservewiel .
En tal van standaardopties : zicht en licht pakket , dakantenne shark fin , .......
Zijn voor mij de voornaamste opties die ik hebben wou .
Leveringsdatum is voorzien op 22 April 2010
Denk dat ik 1 van de eerste ben van dit forum die sportuitvoering gekozen heb ofniet?
Graag jullie meningen en reacties !
Michael
(ps : is er al iemand die weet hoe je de flitspalen op de dvd 800 navigatie kunt krijgen? heb al veel opgezocht maar geen correct antwoord gevonden )
Comment
-
Ik ben net voorbij men dealer gepasseerd en kon het niet laten en ben eens gestopt. Even gaan horen hoever het met mijn astra zat. Op mijn factuur stond leveringsdatum de week van 5 april maar was nieuwsgierig ..
Nu blijkt dat de status op transport staat en volgende week vrijdag ten laatste zou ik ermee buiten rijden volgens de verkoper.
Nu kan het echte aftellen beginnen!!!
Heb hem 24 januari besteld voor de geintresseerden.
@ igryk: Ik heb ook een sportuitvoering gekozen, dezelfde motor als jij maar met 125 pk.
Comment
-
Vandaag ook gaan kijken voor de Astra als bedrijfswagen.
Hij stond in de garage in sportuitvoering en zwart...wat een beauty
Ik zou wel de Cosmo versie nemen met een gold pack erop. (metaalkleur, bluetooth, voicecontrol, seat comfort pack 1, cd500navi)
Nu nog even wachten hoeveel budget ik over heb voor extra opties.
Iemand een echte foto (dus geen boekskesfoto) van de Astra in technical grey en eventueel cosmo uitvoering?
Comment
-
@ Kevin,
proficiat met de aankoop , ik moet nog even langer wachten .
heb je hem ook in het wit besteld?
Zo ja :d enkele fotos zouden me veel plezier doen
en ivm motoruitvoering , ik vind qua prijs verzekering ( als jonge gast ) toch de 110pk interessanter .
Veel succes met je nieuwe wagen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichtenyeah right
Comment
Comment