Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik wacht nog steeds op het nieuws over de GTC of calibra..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk Berichten
        Ik heb de 3e week van januari ne 1.4 cosmo besteld. Zou 8 tot 9 weken duren dus ten laatste in de week van 22 maart. heb eventjes gebeld en het is al uitgesteld tot de week van 19 april. dat zijn dus 14 weken ipv 9.

Best vervelend
        bij mij idem wree vervelend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichten
          bij mij idem wree vervelend
          Amaai nog niet. Gisteren opnieuw naar de garage geweest en ondertussen is het opgeschoven naar eind april. Nog eens 2 weken erbij

Comment

Amaai nog niet. Gisteren opnieuw naar de garage geweest en ondertussen is het opgeschoven naar eind april. Nog eens 2 weken erbij
            Welke reden geven ze bij jou? Ligt het aan de motor of uitvoering?
            Heb zelf een 1.7CDTI Cosmo besteld en zou eind volgende week moeten geleverd worden.
            Heb al een mail gestuurd met de vraag wanneer de levering specifiek kon doorgaan, maar aan de overkant bleef het stil...

Comment

haha ik vandaag ook. twas ook al eind april.
              De dealer verstond em er zelf nie aan en kon totaal geen reden geven waarom er vertraging op zat.
              De wagen stond nog op code 25 wat wil zeggen dat deze zelfs nog niet de band op gng om te maken.
              ik heb dan maar direct de auto geanuleerd.
              ik heb me een insignia gepakt in de plaats wagen uit stock. deze mag ik dan ook al zaterdag halen.
              tis een 1.6 edition geworden met als opties. gpsnavi parkpilot en alu velgskes.
              Ik kreeg een zeer intresante prijs die ik nie kon laten liggen en het kleur is techical grey.
              wel minder opties dan dak de astra zou genomen hebben maar heb wel de insignia ipv de astra

Comment

haha ik vandaag ook. twas ook al eind april.
                De dealer verstond em er zelf nie aan en kon totaal geen reden geven waarom er vertraging op zat.
                De wagen stond nog op code 25 wat wil zeggen dat deze zelfs nog niet de band op gng om te maken.
                ik heb dan maar direct de auto geanuleerd.
                ik heb me een insignia gepakt in de plaats wagen uit stock. deze mag ik dan ook al zaterdag halen.
                tis een 1.6 edition geworden met als opties. gpsnavi parkpilot en alu velgskes.
                Ik kreeg een zeer intresante prijs die ik nie kon laten liggen en het kleur is techical grey.
                wel minder opties dan dak de astra zou genomen hebben maar heb wel de insignia ipv de astra
                Welke motor & uitvoering had jij besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
                  Welke motor & uitvoering had jij besteld?
                  ook de 1.6 cosmo uitvoering. de dealer zei dat deze motoratie niet het probleem was. enkel 1.4 turbo en de 1.4 waren aan de late kant omdat deze later in productie waren gegaan hij heeft er al een paar afgeleverd met 1.6 motor

Comment

ook de 1.6 cosmo uitvoering. de dealer zei dat deze motoratie niet het probleem was. enkel 1.4 turbo en de 1.4 waren aan de late kant omdat deze later in productie waren gegaan hij heeft er al een paar afgeleverd met 1.6 motor
                    Heb je hem in Oostende besteld of bij Degrote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                      Heb je hem in Oostende besteld of bij Degrote
                      Delta motors zit in oostende.
                      de groote in jabbeke en brugge daar heb ik em besteld bij degroote jabbeke.
                      delta motors oostende is een dief.
                      die laat u betalen voor onderhoud etc en voert de werken gewoon niet uit.
                      heb daar m'n vorige opel gekocht en heb et me beklaagd dak bij hem ene gekocht heb.
                      degroote jabbeke brugge is te vertrouwen en ze zijn zeer klantvriendelijk.
                      met m'n eerste opel die ik toen nieuw gekocht had bij geurts genk (maar door verhuis naar oostende) ging ik altijd naar degroote jabbeke voor onderhoud etc .
                      was tip top in orde maar toen ik toen de nieuwe astra wou kopen in 2005 kreeg ik nie veel korting ,bij delta oostende wel ma nadien beklaagd enorm beklaagd zelfs dak voor die korting koos ipv de service .

ma enfin we wijken af van de astra J

Comment

• Ook hier steeds meer vertraging. ik zou eerst de auto in week 12-13 krijgen, maar nu is de productie week al verschoven naar week 17-18, dus dat duurt nog wel even voordat we de auto krijgen

tis trouwens een 1.6T aut met een hoop opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
                          Welke reden geven ze bij jou? Ligt het aan de motor of uitvoering?
                          Heb zelf een 1.7CDTI Cosmo besteld en zou eind volgende week moeten geleverd worden.
                          Heb al een mail gestuurd met de vraag wanneer de levering specifiek kon doorgaan, maar aan de overkant bleef het stil...
                          Vertraging in de productie. Maar ze hebben geen idee hoe het komt. Ik zal moeten wachten zeggen ze.

Comment

Vertraging in de productie. Maar ze hebben geen idee hoe het komt. Ik zal moeten wachten zeggen ze.
                            Ik vind wel dat enige compensatie niet zou misstaan indien de levertijd met meer dan 25% zou overschreden worden. Je kan dan namelijk kosteloos annuleren indien je dat zou willen + shadevergoeding eisen. Ik vind persoonlijk dat de dealer er zich nogal goedkoop vanaf maakt door te zeggen dat je gewoon moet wachten. Ook al kan de dealer er niet aan doen dat de productie vertraagd is, hij is en blijft het eerste contact met de klant....

Comment

Delta motors zit in oostende.
                              de groote in jabbeke en brugge daar heb ik em besteld bij degroote jabbeke.
                              delta motors oostende is een dief.
                              die laat u betalen voor onderhoud etc en voert de werken gewoon niet uit.
                              heb daar m'n vorige opel gekocht en heb et me beklaagd dak bij hem ene gekocht heb.
                              degroote jabbeke brugge is te vertrouwen en ze zijn zeer klantvriendelijk.
                              met m'n eerste opel die ik toen nieuw gekocht had bij geurts genk (maar door verhuis naar oostende) ging ik altijd naar degroote jabbeke voor onderhoud etc .
                              was tip top in orde maar toen ik toen de nieuwe astra wou kopen in 2005 kreeg ik nie veel korting ,bij delta oostende wel ma nadien beklaagd enorm beklaagd zelfs dak voor die korting koos ipv de service .

ma enfin we wijken af van de astra J
                              yeah right
                              2012 Opel Astra ST Ecoflex
                              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Eerste deftige foto:

Eerste indruk van de 1.4T motor na 20km: Zeer levendige, vinnige acceleratie, je komt echt geen vermogen te kort. Vandaag rij ik autostrade, dan weet ik meer over de 5de en 6de versnelling.

Later meer foto's.

Comment

• Ben nieuw hier , eens maar snel effe voorstellen .

17 Februari 2010 , Bestelling gemaakt van mijn nieuwe Opel Astra J

Gaat om deze :

Opel Astra J . 1.7CDTI SPORT 110Pk White

Opties :

Sport onderstel
                                  Launchpack met PZJ VELGEN ( zie foto hierboven )
                                  DVD NAVI 800
                                  XENON KOPLAMPEN met AFL
                                  Bluetooth met voicecontrol
                                  Ruimtebesparend reservewiel .
                                  En tal van standaardopties : zicht en licht pakket , dakantenne shark fin , .......

Zijn voor mij de voornaamste opties die ik hebben wou .

Leveringsdatum is voorzien op 22 April 2010

Denk dat ik 1 van de eerste ben van dit forum die sportuitvoering gekozen heb ofniet?

Graag jullie meningen en reacties !

Michael

(ps : is er al iemand die weet hoe je de flitspalen op de dvd 800 navigatie kunt krijgen? heb al veel opgezocht maar geen correct antwoord gevonden )
                                  Last edited by ; 18/03/2010, 13:05.

Comment

• Ik ben net voorbij men dealer gepasseerd en kon het niet laten en ben eens gestopt. Even gaan horen hoever het met mijn astra zat. Op mijn factuur stond leveringsdatum de week van 5 april maar was nieuwsgierig ..
                                    Nu blijkt dat de status op transport staat en volgende week vrijdag ten laatste zou ik ermee buiten rijden volgens de verkoper.

Nu kan het echte aftellen beginnen!!!

Heb hem 24 januari besteld voor de geintresseerden.

@ igryk: Ik heb ook een sportuitvoering gekozen, dezelfde motor als jij maar met 125 pk.

Comment

• Vandaag ook gaan kijken voor de Astra als bedrijfswagen.

Hij stond in de garage in sportuitvoering en zwart...wat een beauty

Ik zou wel de Cosmo versie nemen met een gold pack erop. (metaalkleur, bluetooth, voicecontrol, seat comfort pack 1, cd500navi)

Nu nog even wachten hoeveel budget ik over heb voor extra opties.

Iemand een echte foto (dus geen boekskesfoto) van de Astra in technical grey en eventueel cosmo uitvoering?

Comment

• @ Kevin,

proficiat met de aankoop , ik moet nog even langer wachten .

heb je hem ook in het wit besteld?

Zo ja :d enkele fotos zouden me veel plezier doen

en ivm motoruitvoering , ik vind qua prijs verzekering ( als jonge gast ) toch de 110pk interessanter .

Veel succes met je nieuwe wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                                          yeah right
                                          tja mijn ervaringen hé tot nu toe geen mizerie gehad daar

Comment

Working...
                                          X