Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bape Bekijk Berichten
    Eerste deftige foto:

Amai!, staat toch ook zeer knap in die kleur!

Bape, je had toch ook met de 1.7cdti 110 pk gereden é? ik heb namelijk ook de 1.7cdti gereden, maar ook een 1.4T gekocht. Mag ik mij dan aan spektakel verwachten bij de 1.4Turbo?
    Ben echt zeer benieuwd naar hoe die gaat rijden
    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
      Ik ben net voorbij men dealer gepasseerd en kon het niet laten en ben eens gestopt. Even gaan horen hoever het met mijn astra zat. Op mijn factuur stond leveringsdatum de week van 5 april maar was nieuwsgierig ..
      Nu blijkt dat de status op transport staat en volgende week vrijdag ten laatste zou ik ermee buiten rijden volgens de verkoper.

Nu kan het echte aftellen beginnen!!!

Heb hem 24 januari besteld voor de geintresseerden.

@ igryk: Ik heb ook een sportuitvoering gekozen, dezelfde motor als jij maar met 125 pk.
      Ik heb de mijne de 20e januari besteld (1.4 wel) en moet nog wachten tot eind april. Raar toch wel allemaal... Maar je kan idd beginnen uitkijken. Ik zal nog heel wat meer slapeloze nachten moeten trotseren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
        Amai!, staat toch ook zeer knap in die kleur!

Bape, je had toch ook met de 1.7cdti 110 pk gereden é? ik heb namelijk ook de 1.7cdti gereden, maar ook een 1.4T gekocht. Mag ik mij dan aan spektakel verwachten bij de 1.4Turbo?
        Ben echt zeer benieuwd naar hoe die gaat rijden

Reken maar van YES. Ik heb nu nog maar 80km op de teller, maar het is echt spektakel. (zalig)
        Dat optrekken is een feest, ook een beetje voor de oren... In 6de kan je niet optrekken, alleen aanhouden, dient ook alleen maar om economisch, lees zuinig, te rijden.

De 110pk of de 1.6 115pk kunnen daar echt niet aan tippen, ze komen echt niet in de buurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
          @ Kevin,

proficiat met de aankoop , ik moet nog even langer wachten .

heb je hem ook in het wit besteld?

Zo ja :d enkele fotos zouden me veel plezier doen

en ivm motoruitvoering , ik vind qua prijs verzekering ( als jonge gast ) toch de 110pk interessanter .

Veel succes met je nieuwe wagen !
          Ik heb de kleur silver lake gekozen.. Stond een astra in die kleur op het autosalon in Brussel en was meteen verkocht.

Qua motoruitvoering wou ik eerst de 2.0 Cdti met 160 pk kiezen maar na een telefoontje met enkele verzekeringmaatschappijen toch niet gedaan.. Viel toch wat duur uit.
          En dan heb ik maar de 125 pk gekozen omdat die niet zoveel duurder was ivm de 110 pk.
          Ik moet wel erbij zeggen dat de verzekering op mijn pa zijn naam nog staat.. Anders is dat bijna niet te betalen als 'jonge ' gast.

Comment

• nou ik betaal hem uit eigen zak

dus ja , er zijn ook nog veel andere dingen dan (te) dure verzekeringen moeten betalen

maar veel succes met je wagen !

Comment

Reken maar van YES. Ik heb nu nog maar 80km op de teller, maar het is echt spektakel. (zalig)
              Dat optrekken is een feest, ook een beetje voor de oren... In 6de kan je niet optrekken, alleen aanhouden, dient ook alleen maar om economisch, lees zuinig, te rijden.

De 110pk of de 1.6 115pk kunnen daar echt niet aan tippen, ze komen echt niet in de buurt.
              Blij dat te horen! nu nog wachten wachten en wachten

Comment

Eerste deftige foto:

Eerste indruk van de 1.4T motor na 20km: Zeer levendige, vinnige acceleratie, je komt echt geen vermogen te kort. Vandaag rij ik autostrade, dan weet ik meer over de 5de en 6de versnelling.

Later meer foto's.
                zeer knap!

Comment

• Nachtverlichting Sport (zonder statief gefotografeerd).

Striping en getinte ruiten.
                  Last edited by ; 20/03/2010, 00:17.

Comment

• En ik die dacht dat mijn Scirocco een hoog kerstboom (verlichting) gehalte had...bij opel hebben ze het alleszins serieus opgedreven

Comment

Striping en getinte ruiten.
                      Hoeveel procent heb je je ruiten laten tinten? Ben dat namelijk ook van plan...
                      Betere foto's van de auto in het geheel mét getinte ruiten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                        Hoeveel procent heb je je ruiten laten tinten? Ben dat namelijk ook van plan...
                        Betere foto's van de auto in het geheel mét getinte ruiten?

Foliatec Color Greylight. Warmtewering 72%, Lichtdoorlaatheid 17% (dus 83% getint?) Doe-het-zelf dus. Had dit ook op m'n Vectra GTS gedaan.

Betere foto's als 't helemaal af is, ik deed nog maar enkele ruiten. 't Is niet gemakkelijk maar moeilijk gaat ook...

Vandaag 200km gereden. Heerlijke motor!

Comment

• Hey mensen,

Ben hier nieuw op dit forum en volg al een aantal weken dit topic omdat ik op 09/02/'10 een nieuwe Opel Astra (leasewagen) heb besteld met volgende configuratie...

Opel New Astra Enjoy 1.7 CDTI (110pk)
                          Black Sapphire
                          Scene Spice Red/Jet, zwart
                          Silver Dust
                          Opties
                          • Gold Pack
                            • Metaalkleur
                            • Lederen stuurwiel
                            • Park Pilot (achterbumper)
                            • DVD500 Navigatie
                            • Telefoonvoorbereiding met Bluetooth
                          • PWT-velgen
                          • Park Pilot (voorbumper)
                          • Upgrade naar DVD800 Navigatie
                          Hou jullie vast, geplande leveringsdatum van 19/05/'10!

Nog iemand die zo een lange wachttijd heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                            Hey mensen,

Ben hier nieuw op dit forum en volg al een aantal weken dit topic omdat ik op 09/02/'10 een nieuwe Opel Astra (leasewagen) heb besteld met volgende configuratie...

Black Sapphire
                            Silver Dust

Opties
                            • Gold Pack
                              • Metaalkleur
                              • Lederen stuurwiel
                              • DVD500 Navigatie
                            • PWT-velgen

Heb vandaag bericht gekregen dat de levering met een maand vertraagd wordt.
                            Morgen een mailtje terugsturen dat ik hiervoor 5%extra korting wil..Dit uitstel is langer dan de25% bufferperiode. Indien ze mij dit niet toekennen (wat ik verwacht) annuleer ik de wagen.
                            Als niet particulier is de leveringstermijn niet bindend en kan je dit niet doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
                              Heb vandaag bericht gekregen dat de levering met een maand vertraagd wordt.
                              Morgen een mailtje terugsturen dat ik hiervoor 5%extra korting wil..Dit uitstel is langer dan de25% bufferperiode. Indien ze mij dit niet toekennen (wat ik verwacht) annuleer ik de wagen.
                              Als niet particulier is de leveringstermijn niet bindend en kan je dit niet doen...
                              En wat gaven ze op als reden van die vertraging?, te grote vraag?, onderdelen niet voorradig?,...

Comment

En wat gaven ze op als reden van die vertraging?, te grote vraag?, onderdelen niet voorradig?,...
                                De reden konden ze mij nog niet vertellen....

Comment

Hey mensen,

Black Sapphire
                                  Silver Dust
                                  Opties
                                  • Gold Pack
                                    • Metaalkleur
                                    • Lederen stuurwiel
                                    • DVD500 Navigatie
                                  • PWT-velgen

Hier op 09-01-'10 een 1.6T aut. besteld maar moet nog zeker tot week 18 wachten. Op dit moment staat de auto zelfs nog niet ingeplanned. Ik heb al van alles gehoord, problemen met de automaat, te grote vraag naar parkeersensoren (maar dat is nu verholpen) en nu dat de 1.6T moeilijk leverbaar is. Schiet mij maar lek.

Comment

• Cd 500 navi

Goedemiddag, heb me zojuist aangemeld op dit forum en ben heel benieuwd of het CD 500 navi systeem in de nieuwe astra ook met behulp van de toetsen op het stuurwiel bedient kan worden? In m'n huidige vectra met CD70 navi kan ik via het stuurwiel de opgeslagen lokaties kiezen, kan dit met de CD500 ook? Welke onderdelen kunnen er met het stuurwiel worden bedient?

Mijn Astra zal er als volgt uit komen te zien:
                                    • Astra 1.3 CDTI Cosmo
                                    • Kleur: Silver Lake
                                    • Executive Pakket (cd500, bluetooth, park assist voor en achter)
                                    • Seat Comfort pakket
                                    • Dubbele laadvloer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                                      Goedemiddag, heb me zojuist aangemeld op dit forum en ben heel benieuwd of het CD 500 navi systeem in de nieuwe astra ook met behulp van de toetsen op het stuurwiel bedient kan worden? In m'n huidige vectra met CD70 navi kan ik via het stuurwiel de opgeslagen lokaties kiezen, kan dit met de CD500 ook? Welke onderdelen kunnen er met het stuurwiel worden bedient?

Mijn Astra zal er als volgt uit komen te zien:
                                      • Astra 1.3 CDTI Cosmo
                                      • Kleur: Silver Lake
                                      • Executive Pakket (cd500, bluetooth, park assist voor en achter)
                                      • Seat Comfort pakket
                                      • Dubbele laadvloer
                                      Wanneer verwacht je uw wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                        Wanneer verwacht je uw wagen?
                                        Augustus, als de huidige lease afloopt! 1.3 cdti's gaan half mei pas in productie heb ik begrepen, dus ik hoop dat hij in augustus geleverd kan worden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                                          Links op stuurwiel: 4 knopjes voor Cruise Control, waarvan één overbodig. Rechts: telefoon + mute en radio/CD/MP3. Geen navigatiebediening op het stuurwiel dus.

Comment

Working...
                                          X