Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
    Heb vandaag bericht gekregen dat de levering met een maand vertraagd wordt.
    Morgen een mailtje terugsturen dat ik hiervoor 5%extra korting wil..Dit uitstel is langer dan de25% bufferperiode. Indien ze mij dit niet toekennen (wat ik verwacht) annuleer ik de wagen.
    Als niet particulier is de leveringstermijn niet bindend en kan je dit niet doen...
    Vrijdag krijg ik antwoord op mn vraag...Dealer moest nog wachten op antwoord van GM.
    Heb duidelijk te kennen gegeven dat ik die 5% moet krijgen of dat ik anders annuleer.(en dat zal ik ook doen).
    Verwacht dan ook dat de kans veel groter is dat ik niet met nieuwe astra zal rijden..
    In het andere geval is het ook goed nieuws voor iedereen hier die met vertraging te kampen heeft want dan kunnen jullie hetzelfde eisen.
    Ik hou jullie op de hoogte!

Comment

Verwacht dan ook dat de kans veel groter is dat ik niet met nieuwe astra zal rijden..
      Welke wagen heb je dan wel op het oog?

Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
      In het andere geval is het ook goed nieuws voor iedereen hier die met vertraging te kampen heeft want dan kunnen jullie hetzelfde eisen.
      Of schuiven wij op met onze leveringsdatum doordat er enkelen zijn die hun bestelling annuleren!

Comment

• Ik versta al die uitgestelde leveringsdatums niet .

Heb net even gebeld en mijn opel astra is op schema en word zoals voorzien eind april geleverd .

Hun hebben nog nooit een uitgestelde datum gehad van nieuwe astra's ( zeggen hun )

Mijn bestelling :

Opel astra 1.7CDTI SPORT WHITE 110pk

opties :

DVD NAVI 800
        XENON KOPLAMPEN
        BLUETOOTH
        PZJ velgen
        Ruimtebesparend reservewiel 16"

Besteld in Veurne !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
          Ik versta al die uitgestelde leveringsdatums niet .

Heb net even gebeld en mijn opel astra is op schema en word zoals voorzien eind april geleverd .

Hun hebben nog nooit een uitgestelde datum gehad van nieuwe astra's ( zeggen hun )

Mijn bestelling :

Opel astra 1.7CDTI SPORT WHITE 110pk

opties :

DVD NAVI 800
          XENON KOPLAMPEN
          BLUETOOTH
          PZJ velgen
          Ruimtebesparend reservewiel 16"

Besteld in Veurne !
          Ook net naar de garage gebeld en het zal voor eind april/begin mei zijn. (besteld in januari)

De enjoy wordt mooi op tijd geleverd. Enkel de cosmo wordt met ontzettend veel vertraging geleverd. Reden: geen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk Berichten
            Ook net naar de garage gebeld en het zal voor eind april/begin mei zijn. (besteld in januari)
            Das toch ook al 13 weken wachten hé Phille84, terwijl men mij eerst had gezegd dat de leveringstermijn 8 à 9 weken was...

Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk Berichten
            De enjoy wordt mooi op tijd geleverd. Enkel de cosmo wordt met ontzettend veel vertraging geleverd. Reden: geen
            Die vlieger gaat niet op...Ik heb een Enjoy besteld en mag er ook een dikke 3 maand op wachten ( zie vorige post(s) )!

Comment

• mja is raar van dat laat leveren... heb astra besteld met opc line op die in productie gaat 12 de week van 2010 en heb nieuws gekregen dat ik hem rond eerste week ongeveer van mei mag verwachte in garage. heb een 110 pk versie besteld, olympic white enjoy versie met als optie's

sport chassis
              19 inc; velgen
              big xenon lights
              sport zetels
              opc kit
              en de bundel met lederen stuur,mist lichten vooraan en parkeer sensoren.

Comment

• vergeten bij te voegen heb de mijne besteld op 21/01/2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2f4y Bekijk Berichten
                  mja is raar van dat laat leveren... heb astra besteld met opc line op die in productie gaat 12 de week van 2010 en heb nieuws gekregen dat ik hem rond eerste week ongeveer van mei mag verwachte in garage. heb een 110 pk versie besteld, olympic white enjoy versie met als optie's

sport chassis
                  19 inc; velgen
                  big xenon lights
                  sport zetels
                  opc kit
                  en de bundel met lederen stuur,mist lichten vooraan en parkeer sensoren.
                  opc-line

Comment

• Is er al een foto van een OPC line?

Comment

Vrijdag krijg ik antwoord op mn vraag...Dealer moest nog wachten op antwoord van GM.
                      Heb duidelijk te kennen gegeven dat ik die 5% moet krijgen of dat ik anders annuleer.(en dat zal ik ook doen).

Heb ondertussen vriendelijk bedankt voor de Astra vermits er geen commerciele geste kwam van GM noch van de dealer.
                      Aan allen ....veel succesmet jullie Astran(het blijft een mooie wagen) ...en geduld..

Comment

Heb ondertussen vriendelijk bedankt voor de Astra vermits er geen commerciele geste kwam van GM noch van de dealer.
                        Aan allen ....veel succesmet jullie Astran(het blijft een mooie wagen) ...en geduld..
                        De dealer kan er dan ook niet aan doen dat er vertraging is. Als ze voor elke vertraging commerciele gestes moeten doen, dan gaan ze gewoon rechtstreeks richting faillissement.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                          De dealer kan er dan ook niet aan doen dat er vertraging is. Als ze voor elke vertraging commerciele gestes moeten doen, dan gaan ze gewoon rechtstreeks richting faillissement.

Niet mijn probleem...Ze zetten het trouwens zelf in de kleine letters dat de levering met niet meer dan 25% mag uitgesteld worden. Ben wel akkord dat de dealer niet aan de vertraging kan doen, maar hij is er wel voor verantwoordelijk om de klant daarover te informeren en dat is niet gebeurd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                            Wie zegt dat de commerciele tegemoetkoming uit de dealer zijn zak hoeft te komen?

Comment

• Interessante test met de Opel Astra 1.6 Turbo inclusief video:

Opel wil met de nieuwe Astra het segment van de middenklassers openbreken, de concurrentie is groot maar de Astra lijkt er klaar voor. De nieuwe Astra is ongetwijfeld een stuk mooier geworden dan zijn voorganger, als je beide generaties naast elkaar zou zetten zou je bijna kunnen vermoeden dat er enkele decennia tussen beide ontwerpen […]

Comment

• Klinkt mij bekend in de oren.
                                Heb in oktober 2009 Insignia Sports Tourer besteld, met de vermelding erbij dat die door de bestelde opties pas in januari 2010 gemaakt zou worden.
                                Kregen begin van deze maand bericht van Opel, dat er een onbekende vertraging zat op de levering, en dat niet eens bekend was OF hij wel geleverd kon worden.
                                Ook bestelling afgezegd, en nu Skoda Superb besteld.
                                Last edited by arjahoekstra; 04/04/2010, 18:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phille84 Bekijk Berichten

in NL:
                                  Alleen de 1.4Turbo Sport en alleen mét 19" velgen heeft grote problemen: hiervoor heeft men de Europese toelating 'verzuimd' aan te vragen, wat nu nog moet gebeuren. Zonder deze toelating kunnen er geen kentekenbewijzen worden uitgegeven. De verwachting is dat dit medio mei rond is ... voor Duitsland wel te verstaan. Daarna komen de andere landen aan de beurt. Voor NL is dat dat rond eind mei / begin juni ....
                                  De gehele productie van dit type met die velgen is om deze reden uitgesteld zelfs.

Helaas voor de nieuwe bezitters zijn er al wel afgeleverd maar die staan nu bij de dealer te wachten op de kentekenplaten: men mag er nog niet in rijden. Over zuur gesproken.

Dat zal voor België niet veel anders zijn denk ik?

De andere modellen gaan helaas niet sneller nu een type uit de productie genomen is. In het algemeen is een vertraging van 2 weken van toepassing (ten opzichte van de planning medio maart).

Ik heb mijn bestelling 13 febr. geplaatst; de prductie is nu opgeschoven naar laatste week april met aflevering 2de of 3de week mei .. da's 3 weken later dan voorheen gezegd

Comment

• Op dit moment nog steeds geen levering hier.

Bestelling 20 januari 2010. astra cosmo 1.4 (lauch pack, sensoren vooraan, iss, black)

Comment

• moeilijk om foto te vinden van opc line,..
                                      mja is niet zo speciaal ze... is gelijk origine bumpers maar iets lager van model side skirts erop en mooie bescheiden achter spoiler... laat het ons zo zeggen mooi bescheiden sportief zonder de naam ''johnny " te moeten krijgen iets grotere lucht inlaten in bumpers ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HBE Bekijk Berichten
                                        in NL:
                                        Alleen de 1.4Turbo Sport en alleen mét 19" velgen heeft grote problemen: hiervoor heeft men de Europese toelating 'verzuimd' aan te vragen, wat nu nog moet gebeuren. Zonder deze toelating kunnen er geen kentekenbewijzen worden uitgegeven. De verwachting is dat dit medio mei rond is ... voor Duitsland wel te verstaan. Daarna komen de andere landen aan de beurt. Voor NL is dat dat rond eind mei / begin juni ....
                                        De gehele productie van dit type met die velgen is om deze reden uitgesteld zelfs.

Helaas voor de nieuwe bezitters zijn er al wel afgeleverd maar die staan nu bij de dealer te wachten op de kentekenplaten: men mag er nog niet in rijden. Over zuur gesproken.

Dat zal voor België niet veel anders zijn denk ik?

De andere modellen gaan helaas niet sneller nu een type uit de productie genomen is. In het algemeen is een vertraging van 2 weken van toepassing (ten opzichte van de planning medio maart).

Ik heb mijn bestelling 13 febr. geplaatst; de prductie is nu opgeschoven naar laatste week april met aflevering 2de of 3de week mei .. da's 3 weken later dan voorheen gezegd
                                        Wat een bullshit toch. Dat ze dan de Astra's leveren met 16" winterbanden hé en de 19" in backorder 2 weken later steken. Met de Insignia's was het dezelfde zever. Veel vertraging voor de 20" wegens groot succes.

Comment

• Hallo Astra rijders , Ondertussen zullen er toch enkele mensen zijn die een nieuwe Astra met 1.7 cdti motor hebben (110 of 125 pk ) . Hoe zijn de ervaringen tot nu ?
                                          Zijn er mensen bij wie de motor tijdens het rijden soms last heeft van stotteren ?
                                          Prachtige wagen trouwens die astra enkel de 1.7 cdti is voor mij een beetje een slechte ervaring maar blijkbaar zijn de motoren in de astra nu beter .

Comment

Working...
                                          X