Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
    Hier is de Astra besteld op 12 februari ongeveer...
    Levering was voorzien voor 28 april, vandaag al even binnen gesprongen bij de dealer voor te kijken hoe het stond. En ondertussen staat ie uitgerekend voor 21 mei

Dus dat wordt nog even wachten.. maar ben dus blijkbaar niet de enige =)
    van 28 april naar 21 mei .. da's een grote vertraging .. is er ook een reden gegeven?

Comment

• Vrijdag dus toch nog mijne astra kunnen gaan halen.
      Ik had dus gekozen voor de volgende configuratie:

Astra SPORT, 125 pk
      Silver lake
      Sportpakket (18" velgen + upgrade naar cd 500 ->upgrade naar dvd800)
      infinty sound systeem
      afneembare trekhaak

De kleur is enorm schoon voor deze auto. Iedereen dat ik ken en die hem gezien heeft zegt meteen dat het een mooie kleur is.
      Hij rijdt supergoed vind ik (kan ook zijn omdat mijn vorige maar 75pk had). Heb er nu een goeie 650 km meegereden en vind niet meteen een negatief punt.. De standaard sportzetels zitten heerlijk!! Heb al een beetje spijt dat ik niet de ergonomische gekozen heb .

De trekhaak is netjes weggewerkt. Is helemaal niets van te zien en ben er blij om.. Het is toch alleen maar om mijn fiets mee te kunnen nemen. DVD 800 werkt ook goed. Allez ben zaterdag toch makkelijk in Hasselt op I love the 90's geraakt .

Infinity sound is ook in orde. Had er wat schrik voor omdat ik in mijn vorige een muziekinstallatie had maar het bevalt me wel. Het speelt niet zo goed als in mijn vorige auto maar het doet zijn werk meer dan genoeg!

Ik had de wagen 24/01 besteld en heb hem mogen afhalen 9/04 (zat wel een weekje vertraging op).

Nog enkele vraagjes. Al 2 keer voorgehad dat ik stop aan het rode licht., motor draaid nog. En wanneer het groen wordt blijkt dat de motor afgeslagen is.. Nog al iemand voorgehad?
      En mijn rechterluidspreker kraakt wat als ik over een putje rij of op kasseien enz.

Al bij al ben ik meer dan tevreden.. Het interieur is echt superknap, je waant je meteen in een "grote luxueuze kar" terwijl het "maar" een Astra is. Ik ben blij met de aankoop!!!

Fotos volgen nog zodra ik gevonden heb hoe je die hier op krijgt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HBE Bekijk Berichten
        van 28 april naar 21 mei .. da's een grote vertraging .. is er ook een reden gegeven?
        Niet echt een specifieke reden gegeven... Maar ik hoor vertellen dat de vertragingen komen door de gekozen opties... Het laatst zei iemand me die net zijn astra in ontvangst had mogen nemen dat er vooral vertragingen waren bij de 1.4turbo, de optie AFL en 19" velgen. (net hetgeen wat ik allemaal heb)

De garage wist me wel te vertellen dat degene die opc-line hebben aangeduid verschrikkelijk lang moeten wachten omdat Opel maar niet begint aan de productie, ze geven een datum op wanneer ze zouden beginnen maar die wordt telkens maar weer uitgesteld.
        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Ja er schijnen allerlij problemen te zijn: parkpilot, 1.6T leverings problemen, automaat problemen.

De auto staat nu definitief ingeplanned en wordt over 2 weken bij de dealer verwacht (werd tijd op 9-2 besteld).

Comment

• Net even langs de dealer geweest

mijn auto staat op de band .

Hun zeggen dat ik hem tegen eind april zal hebben !

Besteld op 17/02/10

Opel astra SPORT white 110pk

opties :

DVD800
            AFL
            Bluetooth
            PZJ velgen
            ruimtebesparend reservewiel 16inch

Hopelijk hebben ze gelijk want het wachten duurt tergend lang

More news to come ...

Comment

• Ze beginnen stilaan in 't straatbeeld te verschijnen en 'k moet zeggen dat ik het een leuke auto vind. Kleur en velgen doen wel gigantisch veel aan de uitstraling van de wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk Berichten
                De auto staat nu definitief ingeplanned en wordt over 2 weken bij de dealer verwacht (werd tijd op 9-2 besteld).
                Oorspronkelijk geplaatst door igryk
                Net even langs de dealer geweest

mijn auto staat op de band .

Hun zeggen dat ik hem tegen eind april zal hebben !

Besteld op 17/02/10
                Huh Hoe komt het dat jullie met een veel vroegere leveringsdatum zitten dan ik? Heb de mijne 09/02/'10 besteld en staat met een geplande leveringsdatum van 19/05/'10??

Comment

• misschien meer opties ? of andere model?

Comment

• Tijdens het onderhoud van de GTS eventjes plaats genomen in een Astra.

Qua exterieur staat hij mij veel meer aan de Insignia; de neus is breder / minder chrome / lager bij de Astra.

Het interieur is knap, hetzelfde dan bij de Insignia imho ( buiten geen banale 2de bedieningsknop voor de navi en een verschuifbare armsteun ).

Khoop dat de break wat sportief oogt en ik heb een opvolger voor binnen een paar jaar .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                      Huh Hoe komt het dat jullie met een veel vroegere leveringsdatum zitten dan ik? Heb de mijne 09/02/'10 besteld en staat met een geplande leveringsdatum van 19/05/'10??
                      Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                      misschien meer opties ? of andere model?

Het zullen inderdaad de opties zijn.
                      Je moet maar eens kijken bij de stockwagens op opel.be.
                      Je kan er de nieuwe Astra's amper tellen.

Comment

• Al een paar foto's van mijne tuut
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• nice , meer foto's gewenst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                            Al een paar foto's van mijne tuut
                            Ewel het is een mooie tuut en dito kleurtje vele zalige km toegewenst

Comment

Al een paar foto's van mijne tuut
                              fak en da kleurtje staat mij ook wel aan

Comment

• erg mooie auto is het idd. Ik kan dan ook niet wachten tot wij de onze krijgen.

veel fijne en veilige km's er mee

Comment

• Merciekes allemaal voor de positieve reacties .
                                  Hij rijdt ook super!!!
                                  De kleur is zoals gezegd silver lake..
                                  Is wel een speciaal kleurke, naar gelang hoe de zon erop staat heeft die een andere schijn van kleur.

Ik ben een zeer tevreden Astra rijder!!

Hopelijk hebben jullie snel jullie autootjes want het is echt de moeite
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Merciekes allemaal voor de positieve reacties .
                                    Hij rijdt ook super!!!
                                    Is wel een speciaal kleurke, naar gelang hoe de zon erop staat heeft die een andere schijn van kleur.

Vette wagen met een lekkere achterkant, kleur staat em perfect en mooi effect in de zon! Keep us updated!

...Ik kan niet meer wachten op die van mij...Nog exact 1 lange en trage maand!!!

Comment

• Zwarte Astra cosmo. 19" velgen. Navigatie, bandenspanning controle, parkpilot voor - achter, enz...
                                      Achteraan 95% verduistering (laten doen door firma in garage).

Besteld op 24 januari.
                                      Nog steeds niet binnen.
                                      Zou vogens dealer al 3 weken van de band gekomen zijn ?
                                      Pffff.

Comment

Merciekes allemaal voor de positieve reacties .
                                        Hij rijdt ook super!!!

Ziet er een hele knappe Astra uit! En die kleur staat hem precies echt wel heel goed.
                                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

Working...
                                        X