Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Saitan Bekijk Berichten
    Zwarte Astra cosmo. 19" velgen. Navigatie, bandenspanning controle, parkpilot voor - achter, enz...
    Achteraan 95% verduistering (laten doen door firma in garage).

Besteld op 24 januari.
    Nog steeds niet binnen.
    Zou vogens dealer al 3 weken van de band gekomen zijn ?
    Pffff.
    Het wachten kan kan inderdaad lang duren... Wel raar als ie al van de band zou gekomen zijn, dat het dan nog zolang duurt ...

Post je foto's als je hem hebt?
    Heb namelijk ook een zwarte in bestelling, en wil de ruiten ook laten blinderen (ook door firma in de garage) maar heb geen idee hoe sterk (%) ik ze zou willen laten blinderen
    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
      Het wachten kan kan inderdaad lang duren... Wel raar als ie al van de band zou gekomen zijn, dat het dan nog zolang duurt ...

Heb namelijk ook een zwarte in bestelling, en wil de ruiten ook laten blinderen (ook door firma in de garage) maar heb geen idee hoe sterk (%) ik ze zou willen laten blinderen
      80%..

Comment

• Ik heb mezelf een Astra J enjoy 1.7 cdti gekocht,
        kleur ; waterworld blue
        velgen; 17" 5 spaaks
        Opties :
        - achteruitrijsensoren
        - cruise control
        - CD500
        - stuurbediening radio
        - regensensor instelbaar
        - ..

Ik had een toonzaalmodel gekocht wegens de enorme stockkorting en ben er zeer tevreden van, rijkwaliteit en baanligging is gewoon geweldig.

De kleur waterworld is wel moeilijk om 100% proper te krijgen, vlekken blijven er zeer zichtbaar op indien je toevallig een plekje bent vergeten te drogen

Tevens ligt het verbruik ook redelijk hoog, gemiddeld 650 km per 53 liter diesel als de zoemers afgaan. Dit kan er ook aan liggen omdat ik niet constant autostrade doe en ook nogal eens hevig optrek, haha.

Voor de rest is het echt een zalige auto, zeer veel ruimte binnenin echt geweldig. Check vooral de foto's, ook al zijn ze niet van zeer goede kwaliteit wegens gsm-camera.

Trouwens: ik had op woensdagavond mijn koop gesloten, en eerstvolgende maandag had ik 'm al in de garage staan thuis
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten

Heb zelfde % genomen als mijn achterste ruiten van mijn meriva, dit was een optie die ik toen (in 200 kon bijnemen bij de bestelling vd wagen, ik heb me laten wijsmaken dat dit 95% zou zijn.
          Spijtig dat het nu nog niet als optie beschikbaar is bij de nwe astra.

Comment

Heb zelfde % genomen als mijn achterste ruiten van mijn meriva, dit was een optie die ik toen (in 200 kon bijnemen bij de bestelling vd wagen, ik heb me laten wijsmaken dat dit 95% zou zijn.
            Spijtig dat het nu nog niet als optie beschikbaar is bij de nwe astra.
            In 2008 dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
              Merciekes allemaal voor de positieve reacties .
              Hij rijdt ook super!!!
              De kleur is zoals gezegd silver lake..
              Is wel een speciaal kleurke, naar gelang hoe de zon erop staat heeft die een andere schijn van kleur.

Ik ben een zeer tevreden Astra rijder!!

Hopelijk hebben jullie snel jullie autootjes want het is echt de moeite
              Zijn dit nu lederen of halflederen zetels ? (optie?)
              Mn dealer heeft me wijsgemaakt dat de standaard sportversie tov de cosmo geen leder/halflederen zetels had?
              Ik wou eigenlijk de sport versie, maar zetels zoals de cosmo.
              Er stond geen sport om te vergelijken
              Het is dus maar de cosmo geworden met wat extras.

Comment

• @ Saitan,

De standaard sportzetels zijn volledig stof. Geen halfleder ofzo.
                Zitten doen ze in ieder geval super .

Comment

• Al redelijk wat nieuwe astra's, maar slechts 1 topic hier http://autoforum.be/forumdisplay.php?f=75
                  Dat moet beter kunnen hé
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Zwarte Astra cosmo. 19" velgen. Navigatie, bandenspanning controle, parkpilot voor - achter, enz...
                    Achteraan 95% verduistering (laten doen door firma in garage).

Besteld op 24 januari.
                    Nog steeds niet binnen.
                    Zou vogens dealer al 3 weken van de band gekomen zijn ?
                    Pffff.

Ik kan jou vertellen dat jij niet de enigste bent.
                    Ik heb hem 10 januari besteld en heb hem ook nog altijd niet!
                    Hij ging van de week binnen komen, maar nog steeds niets gehoord.
                    Het is echt schandalig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daveke84 Bekijk Berichten
                      Ik kan jou vertellen dat jij niet de enigste bent.
                      Ik heb hem 10 januari besteld en heb hem ook nog altijd niet!
                      Hij ging van de week binnen komen, maar nog steeds niets gehoord.
                      Het is echt schandalig!
                      Pfff. Dat Ze dan de waarheid vertellen ipv rond se pot te draaien, maar neen.
                      Van die verhaaltjes, "hij staat waarschijnlijk achteraan op de parking" !!!
                      Allez geduld hebben is dus de boodschap.
                      Grtjs. Steven

Comment

Pfff. Dat Ze dan de waarheid vertellen ipv rond se pot te draaien, maar neen.
                        Van die verhaaltjes, "hij staat waarschijnlijk achteraan op de parking" !!!
                        Allez geduld hebben is dus de boodschap.
                        Grtjs. Steven
                        Ja da zouden mij ni moeten lappen ze...Het is net of ze niet weten waar hij zit...

Saitan, heb je je wagen in Ninove gekocht of in Aalst?

Grtz,

Bounceken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                          Ja da zouden mij ni moeten lappen ze...Het is net of ze niet weten waar hij zit...

Saitan, heb je je wagen in Ninove gekocht of in Aalst?

Grtz,

Bounceken
                          Bounceken: In Geraardsbergen bij De Smet
                          In ninove had ik mn huidige Meriva gekocht. Serieus in't zak gezet, zowel in aankoop, herstellingen en toen ik mn auto terug wou verkopen aan hen. Enkele duizend euro verschil tov de smet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                            Te vroeg gejuicht .
                            Gisteren rond 16u telefoon gekregen van de dealer. Er zou een slecht contactje in de wagen zitten waardoor waardoor de batterijleeg loopt als je de wagen 10 min 'parkeerd'.
                            Nu gaan ze dat contact vervangen maar dat contact staat in bestelling sinds dinsdag.
                            Normaal zou het er vandaag moeten zijn en kan ik mijn astra deze namiddag ophalen. Maar de dealer kon me dit niet met zekerheid zeggen. Dus bang afwachten en hopen dat het contact bij de levering van vandaag zit .

Weet trouwens iemand hoe dat zit met mijn verzekering? Ik heb mijn verzekering in orde gebracht voor de nieuwe astra. Dus t.e.m. vandaag is mijn oude wagen verzekerd en vanaf vandaag begint ook mijn verzekering op de nieuwe . Nu moet ik morgen naar Hasselt en vraag me af of ik dan nog wel in orde ben met mijn oude wagen.. Volgens mijn dealer is dit nog in orde maar heb toch mijn twijfels en mijn verzekeringsagent nam gisteren niet meer op.

Verder begint het gedoe met mijn dealer mijn voeten wat uit te hangen.. De situatie ff op een rijtje zetten:
                            -18 maart (week 11): ik was in de buurt, dus ik stop eens bij mijn dealer en die weet te zeggen dat mijn auto op 'transport' staat. Dus ik ga er eind week 12 mee buiten rijden verteld hij me.
                            - eind week 12: Nog steeds niets gehoord dus bel ik zelf even.. 'Hij is binnen in Kontich meneer en daar wordt hij gekuist en begin volgende week zal u hem mogen komen ophalen.' (week 13)
                            - 1 april (week 13): Nog steeds niets gehoord.. Het is al donderdag dus nog een keer bellen. "Ja meneer de papieren zijn er nog niet maar hij staat gepland om volgende donderdag (08/04) naar hier te transporteren. Dan moeten wij hem kuisen en vrijdag 09/04 kan je hem komen halen.."

Ik heb dan een afspraak geregeld voor vandaag 15u de wagen op te halen.

- 2 april: Telefoon gekregen dat ik de papieren kan komen ophalen. Heb dat s avonds meteen gedaan en nogmaals bevestiging gekregen dat ik vrijdag mijn wagen zeker heb..

Deze week dan mijn verzekering in orde gebracht en dan krijg je plots de avond voor levering telefoon dat het misschien niet doorgaat...

Ik ben daar een nieuwe klant en ik word al zo behandeld... Begin toch serieus te twijfelen om daar te blijven gaan.

Bij mij net het zelfde probleem... Telkens hoop geven om dan telkens teleurgesteld te moeten worden... De levering zou voorzien zijn in week 18. Hopelijk zal het ook zo zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snapeve Bekijk Berichten
                              Bij mij net het zelfde probleem... Telkens hoop geven om dan telkens teleurgesteld te moeten worden... De levering zou voorzien zijn in week 18. Hopelijk zal het ook zo zijn!
                              Mij hebben ze niet liggen. Heb voor de vertraging 5% korting geeist. Hebben ze natuurlijk niet willen geven en heb daarop aan de dealer meegedeeld dat ik hem niet meer moest hebben...
                              En dan verschieten ze dat ze fabrieken moeten sluiten en op overheidssteun moeten rekenen om niet failliet te gaan... Wat wil je als je je klanten op deze manier behandeld.
                              En wat de dealer betreft...als het echt teveel moeite kost om de klant schriftelijk op de hoogte te brengen van de vertraging zoals contractueel overeengekomen dan getuigt dit ook van geen greintje klantvriendelijkheid.
                              Enfin, een klant meer of minder voor Opel maakt toch niets uit....Wanneer ze opnieuw in de problemen komen vragen ze gewoon opnieuw wat geld aan de overheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2f4y Bekijk Berichten
                                mja is raar van dat laat leveren... heb astra besteld met opc line op die in productie gaat 12 de week van 2010 en heb nieuws gekregen dat ik hem rond eerste week ongeveer van mei mag verwachte in garage. heb een 110 pk versie besteld, olympic white enjoy versie met als optie's

sport chassis
                                19 inc; velgen
                                big xenon lights
                                sport zetels
                                opc kit
                                en de bundel met lederen stuur,mist lichten vooraan en parkeer sensoren.
                                Hoe staat het met de levering van jouw Astra met OPC line pakket, krijg je hem nog steeds de eerste week van mei? Ik heb de mijne 13 februari besteld en nog steeds niks bekend en ik heb gehoord dat het OPC line pakket pas in Mei beschikbaar is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                  Al redelijk wat nieuwe astra's, maar slechts 1 topic hier http://autoforum.be/forumdisplay.php?f=75
                                  Dat moet beter kunnen hé
                                  idd triestig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                    Hey mensen,

Ben hier nieuw op dit forum en volg al een aantal weken dit topic omdat ik op 09/02/'10 een nieuwe Opel Astra (leasewagen) heb besteld met volgende configuratie...

Opel New Astra Enjoy 1.7 CDTI (110pk)
                                    Black Sapphire
                                    Scene Spice Red/Jet, zwart
                                    Silver Dust

Opties
                                    • Gold Pack
                                      • Metaalkleur
                                      • Lederen stuurwiel
                                      • Park Pilot (achterbumper)
                                      • DVD500 Navigatie
                                      • Telefoonvoorbereiding met Bluetooth
                                    • PWT-velgen
                                    • Park Pilot (voorbumper)
                                    • Upgrade naar DVD800 Navigatie
                                    Hou jullie vast, geplande leveringsdatum van 19/05/'10!

Nog iemand die zo een lange wachttijd heeft?
                                    Jaja jullie gaan het niet geloven maar deze wagen is gisteren gearriveerd bij men dealer (al bij al dus 3 weken sneller dan gepland)! Nummerplaat en documenten werden gisteren al verstuurd door leasemaatschappij dus vandaag arriveren die bij de dealer! Hopelijk kan ik hem nog voor het weekend afhalen en er mee gaan touren!

Ik hou jullie op de hoogte!

Comment

• zeer leuk voor je , misschien heb ik die van mij ook deze week , zal woensdag even bellen.

Ik heb deze besteld

Opel astra 1.7 110pk SPORT
                                      Olympic white

Xenon met AFL
                                      DVD800
                                      PZJ velgen
                                      Bluetooth
                                      Ruimtebesparend reservewiel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                                        zeer leuk voor je , misschien heb ik die van mij ook deze week , zal woensdag even bellen.

Ik heb deze besteld

Opel astra 1.7 110pk SPORT
                                        Olympic white

Xenon met AFL
                                        DVD800
                                        PZJ velgen
                                        Bluetooth
                                        Ruimtebesparend reservewiel
                                        auto staat op transport , iemand die weet hoe lang dit nog duurt dan

Comment

• Heeft er iemand al ervaring met de 2.0 cdti manueel?
                                          Of weet er iemand een test op het net of in een magazine?
                                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                          X