Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
    auto staat op transport , iemand die weet hoe lang dit nog duurt dan
    Bij mij staat hij al 4 weken op transport
    nog steeds niets!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
      Jaja jullie gaan het niet geloven maar deze wagen is gisteren gearriveerd bij men dealer (al bij al dus 3 weken sneller dan gepland)! Nummerplaat en documenten werden gisteren al verstuurd door leasemaatschappij dus vandaag arriveren die bij de dealer! Hopelijk kan ik hem nog voor het weekend afhalen en er mee gaan touren!

Ik hou jullie op de hoogte!
      Hup kleine update...Mag em donderdag gaan ophalen!! Lekker zo net voor het weekend...

Comment

Hup kleine update...Mag em donderdag gaan ophalen!! Lekker zo net voor het weekend...

Je hebt meer geluk dan mij. Ik heb de mijne 10 januari besteld en heb hem nog steeds niet. Het begint mijn kloten uit te hangen.
        Have fun with your new car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daveke84 Bekijk Berichten
          Je hebt meer geluk dan mij. Ik heb de mijne 10 januari besteld en heb hem nog steeds niet. Het begint mijn kloten uit te hangen.
          Have fun with your new car
          Ik heb hem 9 januari besteld en ik heb ook nog niets. Ik heb de dealer vandaag gebeld en die vertelde mij dat hij volgende week bij hem moet zijn en dat hij in week 18/19 kan uitleveren. Ik hou mijn vingers maar gekruist want ik wordt er een beetje moedeloos van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk Berichten
            Ik heb hem 9 januari besteld en ik heb ook nog niets. Ik heb de dealer vandaag gebeld en die vertelde mij dat hij volgende week bij hem moet zijn en dat hij in week 18/19 kan uitleveren. Ik hou mijn vingers maar gekruist want ik wordt er een beetje moedeloos van.

Ik heb verleden week vrijdag gebeld naar mijne dealer en hij zou deze week moeten binnenkomen. Maar dat zij hij 4 weken geleden ook al Het wordt altijd met een week opgeschoven. Ik heb ondertussen al 8 keer gebeld, maar altijd zonder resultaat!

Comment

Die wagen is gewoon geweldig!!

Leuke kleine details in de wagen die zich onderscheiden van de andere wagens uit deze klasse...(eat this VW Golf VI)!
              • Het rode lampje op de snelheidsmeter en toerenteller die meegaat bij het rijden
              • Rode nachtverlichting die aangaat onder de versnellingspook bij het automatisch ontsteken van de koplampen
              • Volledig middenconsole is écht heel gemakkelijk te bedienen, echt een fluitje van een cent voor de huidige generatie die opgroeit met I-Pods, GSM's, Pc's,...
              • GPS - Wat is me dat, die is echt heel compleet!! Wat je daar allemaal niet kan meedoen...Gewoon te veel om op te noemen...
              • ...
              Als je dit allemaal bekijkt en daartegen de prijs ziet...Dan kan je niet anders dan besluiten dat deze wagen uitzonderlijk luxueus én modieus is uitgerust!

Ik probeer zo snel mogelijk foto's te posten van het exterieur en interieur, ik heb de Red Scene uitvoering en kan die echt aanraden. Dit geeft de wagen echt iets extra en exclusiever...

Grtz,

Bounceken

Comment

• welke motor heb je ?

grtz

Comment

• Deze config...Niets dan lof over de motor, eerste 4 versnellingen zijn echt super kan je goed in doortrekken...Volgende week moetek een paar keer de E40 op, ben benieuwd naar de prestaties in 5e en 6e versnelling...

Opel New Astra Enjoy 1.7 CDTI (110pk)
                  Black Sapphire
                  Scene Spice Red/Jet, zwart
                  Silver Dust

Opties
                  • Gold Pack
                    • Metaalkleur
                    • Lederen stuurwiel
                    • Park Pilot (achterbumper)
                    • DVD500 Navigatie
                    • Telefoonvoorbereiding met Bluetooth
                  • PWT-velgen
                  • Park Pilot (voorbumper)
                  • Upgrade naar DVD800 Navigatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Saitan Bekijk Berichten
                    Bij mij staat hij al 4 weken op transport
                    nog steeds niets!
                    Heb je al iets gehoord voor uwe auto? De mijne is vandaag toegekomen en mag er donderdag achter gaan Dus ik veronderstel dat het voor jou ook niet lang meer gaat duren. Grtz

Comment

• Toevallig vandaag een truck vol met astra's voorbij zien komen. Hopelijk stond onze er ook tussen nu eindelijk.

Wat ik me wel af vraag, in Nederland wordt de sport versie met een zilveren middenconsole geleverd ipv de zwart/zilveren. Is dit in België ook zo? Ik vind het namelijk niet zo netjes en dat was 1 van de redenen waarom ik de sport en niet de Cosmo heb genomen. Ik ga nog niet klagen maar als ik alle Astra sport's zie die afgeleverd worden op een Nederlands forum lijkt het me sterk dat onze auto wel een zilver/zwart middenconsole heeft.

Comment

Toevallig vandaag een truck vol met astra's voorbij zien komen. Hopelijk stond onze er ook tussen nu eindelijk.

Wat ik me wel af vraag, in Nederland wordt de sport versie met een zilveren middenconsole geleverd ipv de zwart/zilveren. Is dit in België ook zo? Ik vind het namelijk niet zo netjes en dat was 1 van de redenen waarom ik de sport en niet de Cosmo heb genomen. Ik ga nog niet klagen maar als ik alle Astra sport's zie die afgeleverd worden op een Nederlands forum lijkt het me sterk dat onze auto wel een zilver/zwart middenconsole heeft.
                        Heb die opmerking ook al gemaakt, en helaas worden de Sport versies in België ook geleverd met een volledige alluminiumkleurige middenconsole, en ontbreekt er dus ook de pianolak afwerking opzij...
                        Jammer...
                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Besteld op 17/02/10

Opel Astra Sport J 110pk olympic white
                          opties :

xenon AFL
                          dvd 800
                          PZJ velgen
                          Bluetooth

Al in transport status van 22 April

Leuk is anders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daveke84 Bekijk Berichten
                            Heb je al iets gehoord voor uwe auto? De mijne is vandaag toegekomen en mag er donderdag achter gaan Dus ik veronderstel dat het voor jou ook niet lang meer gaat duren. Grtz
                            Nope, nog steeds niet. Die vrachtwagenbestuurder is zeker verloren gereden

Comment

Toevallig vandaag een truck vol met astra's voorbij zien komen. Hopelijk stond onze er ook tussen nu eindelijk.

Nou, net de dealer maar weer eens gebeld, op 09/01/10 besteld en de verwachte leverdatum was week 18. De leverdatum is nu weer opgeschoven naar week 21. Schiet mij maar lek wat er allemaal aan de hand is.

Comment

• het enige dat ik weet is dat ik de mijne ( astra opc line ) besteld heb rond 10/01/2010 en heb sedert week of 3 geleden deze uit de toonzaal gekocht omdat er problemen zijn met de band in de opel fabriek voor de opc line weet nu niet of dat ook zo is bij de normale astra's .. ik mag de mijne maandag 10/05 gaan ophalen omdat de opc line maar mogen in geschreven worden vanaf 09/10 ... pittig detail, als je vraagt aan opel wanneer ze gaan beginnen aan de productie kunnen ze zelf geen antwoord geven mijn dealer heft al contact opgenomen met opel belgie en krijgen zelf van daar geen antwoord wat er aan de hand is!!

voordeel zitten paar opties meer op toonzaalmodel en is een sport versie ipv enjoy

dus dat heb ik nu voor mijn geld :

ASTRA 1.7 110 PK OLYMPIC WHITE OPC LINE

19 INC. VELGEN

NAVI 800

ADAPTIVE FORWARD LIGHTNING XENON

ELEKT. INKLAPBARE BUITENSPIEGELS

16 INC. RESERVEWIEL

PARK SENSOREN ACHTERAAN

BANDENSPANNING CONTROLE TPMS

TELEFOON VOORBEREIDING INCL. BLUETOOTH

SPIJTIG GENOEG KOMT ER ZO NOG EEN GROTE 2000 EURO BIJ OP DE PRIJS VAN MIJN ASTRA DIE IK BESTELD HAD.

maar ik kwam gewoon onozel met het feit dat er niemand mij een antwoord kon geven wanneer hij ging klaar zijn!!!

enige voordeel ... ik heb nu een sportversie
                                Last edited by ; 05/05/2010, 17:00.

Comment

• Ja het zit echt wel sober in elkaar hun leveringstermijnen en dergelijke meer

Heb nu die van mij op transport staan van 22 april

Even zien hoe lang dit nog duurt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2f4y Bekijk Berichten
                                    het enige dat ik weet is dat ik de mijne ( astra opc line ) besteld heb rond 10/01/2010 en heb sedert week of 3 geleden deze uit de toonzaal gekocht omdat er problemen zijn met de band in de opel fabriek voor de opc line weet nu niet of dat ook zo is bij de normale astra's .. ik mag de mijne maandag 10/05 gaan ophalen omdat de opc line maar mogen in geschreven worden vanaf 09/10 ... pittig detail, als je vraagt aan opel wanneer ze gaan beginnen aan de productie kunnen ze zelf geen antwoord geven mijn dealer heft al contact opgenomen met opel belgie en krijgen zelf van daar geen antwoord wat er aan de hand is!!
                                    Veel plezier en veilige km's gewenst met je nieuwe speeltje! Echt prachtige config BTW, wss zo rond de 23 à 24.000,00 voor neergeteld? Die navigatie ga je je echt niet beklagen, geloof me maar, die is top!

Aan alle anderen, jullie geduld werd/word zwaar op de proef gesteld maar het is het lange wachten echt waard...Ik krijg niets anders dan positieve reacties (collega's/kennissen/...) en louter ter informatie...De bewonderende blikken langs de kant moet je er echt bijnemen hoor, het is de wagen die ze staan aan te gapen en niet de bestuurder!

Comment

• Haha, ik hoop dat je gelijk heb wat betreft de auto.

Ik zie hier zeker een hoop mooie configuratie's voorbij komen!!!

Comment

• ja inderdaad 23856 euro om precies te zijn... moet eerlijk zijn is eerste maal dat ik zo veel geld uit geef aan een wagen dat we maar snel maandag zijn verlangen wordt ontzettend groot...

zat juist te denken zijn er nog mensen hier op forum die opc kit besteld hebben?

heb mij laten vertellen dat er voor de moment maar 5 in europa in toonzaal staan iemand meer info hierover?

@ bounceken thx

Comment

Veel plezier en veilige km's gewenst met je nieuwe speeltje! Echt prachtige config BTW, wss zo rond de 23 à 24.000,00 voor neergeteld? Die navigatie ga je je echt niet beklagen, geloof me maar, die is top!

Aan alle anderen, jullie geduld werd/word zwaar op de proef gesteld maar het is het lange wachten echt waard...Ik krijg niets anders dan positieve reacties (collega's/kennissen/...) en louter ter informatie...De bewonderende blikken langs de kant moet je er echt bijnemen hoor, het is de wagen die ze staan aan te gapen en niet de bestuurder!
                                          hoe staat het met het verbruik bij U? groetjes

Comment

Working...
                                          X