Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb in een ander forum gelezen, dat de cd500 in werkelijkheid een dvd speler is.
Zo kan men mp3'tjes branden op een dvdr.
Er zou alleen een andere firmware zitten op beide systemen.
Nu weet ik niet hoe het met de navigatiedvd's zit, misschien kan iemand dat eens testen...
Is het trouwens bij iedereen dat er enkel 1 achter-mistlicht (rechts geplaatst) en 1 stoplicht (links geplaatst) is? Mijne allesinds wel..
Een mistlicht staat altijd links of in het midden ( of daar ergens tussen ) maar zeker niet rechts. Trouwens 90% van de auto's heeft maar één achtermistlicht.
Een mistlicht staat altijd links of in het midden ( of daar ergens tussen ) maar zeker niet rechts. Trouwens 90% van de auto's heeft maar één achtermistlicht.
Ik denk dat de transporteur in slaap is gevallen of onderbemand is ( zal wel het laatste wezen)
Na 4 weken nog altijd in transportstatus( opel astra j sport ) ! Staat ergens in Antwerpen en als men die wil bereiken hang je minimum een halfuur aan de lijn .
Ik denk dat de transporteur in slaap is gevallen of onderbemand is ( zal wel het laatste wezen)
Na 4 weken nog altijd in transportstatus( opel astra j sport ) ! Staat ergens in Antwerpen en als men die wil bereiken hang je minimum een halfuur aan de lijn .
Leuk is anders!
Kun je hem niet laten afhalen door je dealer? Voor ons hebben ze dat ooit zo geregeld omdat de wagen toen toch al ergens in België stond
Nou, net de dealer maar weer eens gebeld, op 09/01/10 besteld en de verwachte leverdatum was week 18. De leverdatum is nu weer opgeschoven naar week 21. Schiet mij maar lek wat er allemaal aan de hand is.
Vandaag Opel Nederland maar eens gebeld en de verwachte leverdatum aan onze dealer is nu week 24 geworden. echt iets om moedeloos van te worden. Als het een lease contract zou zijn zou ik allang bij een ander merk gaan kijken. Dit loopt de spuigaten uit.
Dealer heeft daarnet gebeld om te zeggen dat hij een emailtje heeft ontvangen van de transporteur en die zei dat mijn opel ten laatste nu donderdag word geleverd !
Eindelijk goed nieuws na al die maanden vol ongeduld wachten
Besteld op 17/02/10
Opel Astra j White SPORT 110pk
XENON AFL
Bluetooth
Launch Pack
PZJ velgen
Ruimtebesparend reservewiel 16inch
DVD navi 800
en weeral goed nieuws , auto werd deze middag geleverd , en natuurlijk al gaan piepen
Hier wat twee niet zo duidelijke foto's , maar toch genoeg om nog paar dagen ( kuiswerk ) door te komen ..
Comment