Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben van plan ook ene te kopen mijn Config zou zijn:

Astra 5-Deurs Sport
    1.4 Turbo 140pk
    in Olympic White

Opties:
    - Lederen bekleding
    - Flex-Ride met Continuous Damping Control
    - Elektrisch bediende ruiten achter
    - Elektrisch inklapbare buitenspiegels
    - Lichtmetalen velgen 7,5Jx18'' '5-spaaks' (PZV)
    - USB Multimediaverbinding
    - Ruimtebesparend reservewiel 16"

wat denken jullie ?

M.v.g

Comment

• moest ik van jou wezen zou ik de leder bekleding achterwege laten , en die investeren in de DVD NAVI 800 en de xenons .

Die heb ik en die zijn echt super hier !

Niks dan lof over de hele wagen tot nu toe !

Comment

• Hallo opelfreaks

Ben hier pas nieuw en heb meteen een vraagje.
        Heb een tijdje rond zitten neuze en zag wel dat er leuke keuzes van auto's gemaakt zijn.
        heb er zelf ook één besteld maar zit toch met een vraagje.
        Weet er iemand of er op de cosmo standaard led dagverlichting op zit of moet je dan het afl systeem hebben?en zijn de ramen getint?
        Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
        groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk Berichten
          Hallo opelfreaks

Ben hier pas nieuw en heb meteen een vraagje.
          Heb een tijdje rond zitten neuze en zag wel dat er leuke keuzes van auto's gemaakt zijn.
          heb er zelf ook één besteld maar zit toch met een vraagje.
          Weet er iemand of er op de cosmo standaard led dagverlichting op zit of moet je dan het afl systeem hebben?en zijn de ramen getint?
          Hopelijk kan iemand mij verder helpen.
          groeten
          Dag Opelfreak, welkom hier

Om op je vragen te antwoorden, De Opel Astra heeft enkel led dagverlichting als je de optie AFL hebt, ook op de cosmo versie heb je géén led dagverlichting, tenzij je dus het AFL systeem hebt aangevinkt als optie.
          De ramen kunnen af-fabriek niet getint worden. Vele garages zullen er wel voor kunnen zorgen dat je ramen achteraf getint worden met een folie

Welke configuratie heb je juist gekocht?
          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Nadat ik meerdere keren op dit forum heb zitten lezen , heb ik besloten me eigen even aan te melden.

10 April heb ik een nieuwe Astra J Sport gekocht ( 1.4 turbo in de kleur Silver Lake )
            Met de volgende optie's

* Lederen bekleding
            * AFL ( adaptive forward lighting )
            * Park pilot voor en achter
            * 19 inch lichtmetaal
            * Navigatie
            * Infinity sound systeem

Nu is het wachten totdat de dealer belt , en mij verteld dat ie binnen is..

Zijn er hier mensen die ook hebben gekozen voor de optie AFL, en hoe bevalt dit ??
            Last edited by ; 28/05/2010, 18:54.

Comment

• Hij is wel mooier dan de vorige, maar ik vind de Opels lelijker geworden.. Allemaal zo'n domme breuklijn in de motorkap! En overdadig gebruik van chroom, en te grote logo's, bah!

Enkel de opvolger van de Vectra, de Insignia ziet er super uit. De Corsa lijkt meer op een Astra van grootte. Vergelijk de nieuwe eens met een Corsa van 20 jaar geleden. o_O

Was laatst nog in een Opel garage en heb even in de showroom gekeken naar de modellen, vond er niet veel aan. Er stonden ook wat Chevrolets. Wat een poerlelijke dingen! Veel te plastiekerig en Europees uitziend. Een Chevy moet lekker Amerikaans zijn, enkel de Cruze zag er nog deftig uit, maar dat was ook weer zowat de duurste.

Maar goed, het ging hier over de Astra...

Ik vind de Astra G (1998 - 2004) nog steeds de best uitziende Astra sinds de eerste opvolger van de Kadett. Deze heeft ook meer weg van een Kadett E. De eerste Astra zag er te mager uit, wij hebben hier zelf een Astra Break van 1996.

Ik vind dat een auto altijd nog gelijkenissen moet hebben met het vorige model. Tijdens de sprong van Astra G naar F is er iets misgelopen. In het begin vond ik hem heel vet natuurlijk, maar hoe langer ik er naar kijk, hoe lelijker ik hem vind. Op onderstaande foto's zie je de mooie herkenbaarheid van Kadett E en Astra G, terwijl die herkenbaarheid er niet meer is bij de nieuwere Astra's.

We hebben hier ook een Zafira uit 2003 en die vind ik er ook 1000x beter uitzien dan de nieuwe Zafira... Vooral de allerlaatste uitvoering waar o.a. een beetje chroom aan de grille werd toegevoegd (en niet zo overdreven zoals bij de nieuwe) ziet er prachtig uit (let niet op die lelijke wieldoppen).

vs

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten

Om op je vragen te antwoorden, De Opel Astra heeft enkel led dagverlichting als je de optie AFL hebt, ook op de cosmo versie heb je géén led dagverlichting, tenzij je dus het AFL systeem hebt aangevinkt als optie.
                De ramen kunnen af-fabriek niet getint worden. Vele garages zullen er wel voor kunnen zorgen dat je ramen achteraf getint worden met een folie

Hallo,G-Power

Hartelijk dank voor je reactie!!

Ik ben gegaan voor de1.6 turbo Cosmo
                Executive pakket (PH8Y)
                Ruimtebesparend reservewiel,16' (P76)
                Verlaagd sportchassis(XJ2)
                Lichtmetalen velgen 7,5J X 18"/ 8J X 18",5 spaaks (PZV)
                Black Sapphire (Mica) (GBG)
                Bekleding Ribbon Jet Black (TADA)
                Elektrisch inklapbare buitenspiegels(DWF)
                Autoalarm

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk Berichten
                  Doe je veel autostrade? ik doe gemiddeld 650 km per tank, voor dat het lichtje begint te branden
                  Bij de 1e tankbeurt maar 1/3 op autostrade, en dan optrekken tot in 6e en dan cruizen! Bij de 2e tankbeurt zal het wel 1/2 autostrade geweest zijn, misschien dat het verbruik daarom ietsje lager lag (wel een uur stilstaan/aanschuiven op de E40 inbegrepen ).

Oorspronkelijk geplaatst door igryk
                  zo deze middag mijn nieuwe astra gaan ophalen ,

ben zeer tevreden over het rijgedrag / prestaties / afwerking ,

echt een uitstekende wagen om mee rond te toeren , tot nu toe niks dan lof .

Heb wel al een klein probleempje met de bluetooth

Als ik de telefoonboek wil openen zegt hij , Telefoonboek is leeg ,

terwijl ik contacten in mijn gsm staan heb ( memorycard ) en een zelfde kopie ook op mijn simkaart
                  Proficiat met je nieuwe aanwinst...Welke Bluetooth heb je?, al een verouderde versie?...Heb hier en daar horen waaien dat dat de reden kan zijn van het niet correct functioneren...

Comment

• ik heb een nokia N70 , dus mss wel de oudere versie .

Dus ben ik genoodzaakt een nieuwe gsm te kopen?

Btw: de spraakherkenning is ultiem , heel leuk om te doen ze begrijpt me correct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                      ik heb een nokia N70 , dus mss wel de oudere versie .

Dus ben ik genoodzaakt een nieuwe gsm te kopen?
                      Geen idee, dacht op het forum van autoweek.nl ook al iemand te hebben gezien die zen Bluetooth niet aan de praat ging en daar ging het blijkbaar over de verouderde versie. Heb je de handleiding van je GSM en Navi al is samen gelegd om de versies te checken?

Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                      Btw: de spraakherkenning is ultiem , heel leuk om te doen ze begrijpt me correct
                      LOL ik heb de indruk dat het dus niet perfect werkt? Moet eerlijk zijn als ik de handleiding doorbladerde en vluchtig las dan moet ik toch zeggen dat de spraakherkenning toch wel omslachtig is hoor...Kan me momenteel behelpen met de scroller op de middenconsole!

Comment

• Eindelijk... Deze morgen is mijn Astra bij de dealer aangekomen
                        Dinsdag verwachten ze de papieren, en dus hopelijk eind volgende week al rond toeren

Heb al rap 2 foto's met gsm getrokken

Comment

• Navi 800

Heeft iemand ervaring met de navi800.
                          Hoe navigeert ie?
                          Hoe zijn de kaarten?
                          Hoe snel heeft ie een route (her)berekend?

Ik heb momenteel een Pioneer Avic-F10BT. Prima apparaat en ik ben hier zeer tevreden over. Ik dub dus nu met de vraag om de Navi800 van Opel te nemen of wederom met een Pioneer verder te gaan in mij nieuw aan te schaffen Astra1.4 turbo.

Bedankt alvast voor jullie reactie!

Comment

• Damn, dat ziet er écht knap uit G-Power!

Comment

• Vandaag mocht mijn broer zijn nieuwe Astra afhalen bij de Opel dealer.
                              Config:
                              1.7CDTI 110pk
                              Enjoy uitvoering
                              Opties: 17duims velgen,metaalkleur technical grey en fleet gold pack.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Vreemd ik heb een cosmo besteld zonder AFL en MET dagverlichting, staat trouwens al standaard op de essentia. Of is dit geen led verlichting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Saitan Bekijk Berichten
                                    Vreemd ik heb een cosmo besteld zonder AFL en MET dagverlichting, staat trouwens al standaard op de essentia. Of is dit geen led verlichting?
                                    standaard heeft elke Astra dagverlichting, maar standaard zijn deze met gewoon halogeen lampjes.
                                    Wanneer je de AFL neemt heb je led dagverlichting.

Comment

• zijn er u echt mensen die een Kadett E mooi vinden? Enkel zijn deawoo met kleine d kloon is misselijker
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

standaard heeft elke Astra dagverlichting, maar standaard zijn deze met gewoon halogeen lampjes.
                                        Wanneer je de AFL neemt heb je led dagverlichting.
                                        volgens de opel-dealer is het binnenkort een verplichting om dagverlichting te hebben op een nieuwe wagen, daarom dat deze er standaard in zit
                                        (in andere landen is het al verplicht)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door g-power Bekijk Berichten
                                          eindelijk... Deze morgen is mijn astra bij de dealer aangekomen
                                          Dinsdag verwachten ze de papieren, en dus hopelijk eind volgende week al rond toeren

Heb al rap 2 foto's met gsm getrokken

knap!

Comment

Working...
                                          X