Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Astra j

Heb sinds vorige maand mijn nieuwe Astra sport.
      Deze was besteld 18 januari en was voorzien gelever te worden 31 maart (iets meer dan een maand uitgesteld stond namelijk 31 maart nog niet klaar voor in productie te gaan)

Ik heb gekozen voor een cdti 2.0 met 160pk en 350 nm wegens nogal wat kilometers naar het werk!
      Dit is een zeer vlotte auto ook al durft het verbruik wel eens op te lopen als je je voet wat teveel op het gaspedaal laat rusten ..
      Voor het gewone huis-werk verkeer kan je hem wel beperken tot net onder de 7 liter of zelfs onder de 6 als je je echt langzaam laat meedrijven met het verkeer maar dat neemt het plezier van deze motor wel weg.
      Voor de rest is het een sportief afgestelde wagen en vooral het "duwtje" in de rug is zeer goed merkbaar!

De opties die op men wagen zitten zijn:
      - Lederen bekleding (met zetelverwarming)
      - DVD 800
      - AFL bixenonkoplampen
      - 18 duims velgen
      - Bluetooth telefoonvoorbereiding

Zijn er nog mensen die hun mening kwijtwillen over deze motor?
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by ; 01/06/2010, 23:23.

Comment

• Personeel lekt Opel Astra Sports Tourer

Het zijn tegenwoordig zeker niet alleen meer journalisten die informatie lekken, ook dealers kunnen er wat van. Een onbekende man met het Opel-hart op de juiste plaats kon beelden van de Astra Sports Tourer niet langer voor zichzelf houden.

Nu zien we dus eindelijk de auto die de laatste tijd zo vaak op spionagefoto’s voorbijkwam in vol ornaat. De Astra Sports Tourer maakt net als de hatchback een behoorlijke groeistuip door. We schatten ‘m in op 4,5 meter. De Sports Tourer wordt meer een lifestyle station dan voorheen, maar zal nog steeds flink wat laadruimte bieden.
        Qua motorenpalet kunnen we rekenen op het aanbod uit de Astra Hatchback. Het is nog even de vraag of er ook een GSi-variant komt. Deze dik 200 pk sterke versie komt eind dit jaar voor de hatchback beschikbaar. De OPC (270+ pk) komt er alleen in de Opel Astra Sportcoupé.
        De Astra Sports Tourer beleeft z’n publieksdebuut op de Autosalon van Parijs (oktober). Rond de jaarwisseling verschijnt de auto bij de dealers.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik heb gezien dat de brandblusser bij de Astra van mijn broer in de koffer zit, ik dacht dat deze altijd in de directe omgeving van de bestuurder moest zitten.
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            - bla bla -

Ook een zwaardere kont maar gelukkig geen vet kont zoals de grote broer.

Comment

• imo veel knapper dan de Insignia ST

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                imo veel knapper dan de Insignia ST
                Zot!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                  Ik heb gezien dat de brandblusser bij de Astra van mijn broer in de koffer zit, ik dacht dat deze altijd in de directe omgeving van de bestuurder moest zitten.
                  bij de corsa zit die lelijke brandblusser die toch nooit gebruikt wordt aan passagierszijde: lelijk!!!! (liefst niet bij die mooie astra)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichten
                    bij de corsa zit die lelijke brandblusser die toch nooit gebruikt wordt aan passagierszijde: lelijk!!!! (liefst niet bij die mooie astra)
                    Dat hangt ook van garage tot garage af, in de garage van mijn schoonouders gaat die brandblusser steevast in de koffer.

Comment

• dus pirre, de garagist zelf plaatst de blusser?? dus kunnen we het zelf kiezen?

Comment

Ja, maar ik dacht ook dat de wet voorschrijft dat deze binnen handbereik moet zitten en de koffer is dat nu niet zo direct (tenzij misschien in een lichte vracht )

Comment

• Bij mij hebben ze de brandblusser niet mogen vast leggen,
                          ik zoek momenteel nog naar het ideale plaatsje ervoor om hem vast te maken...
                          Uiteraard in de koffer
                          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

dus pirre, de garagist zelf plaatst de blusser?? dus kunnen we het zelf kiezen?
                            Inderdaad, die dingen worden door de garagist zelf geplaatst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                              Eindelijk... Deze morgen is mijn Astra bij de dealer aangekomen
                              Dinsdag verwachten ze de papieren, en dus hopelijk eind volgende week al rond toeren

Heb al rap 2 foto's met gsm getrokken

niet online!?!?
                              Ben je aan het toeren of is het nog niet zover??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk Berichten
                                niet online!?!?
                                Ben je aan het toeren of is het nog niet zover??
                                Ik ben sinds gisteren 18u aan het rond toeren :d
                                Heb nog geen zin gehad om foto's te trekken en om hier iets te posten...
                                Geniet liever wat van de auto nu :d

Hij valt super goed mee! Héél comfortabel, zelfs met de 19' velgen.
                                En de motor valt ook super mee, hoog genoeg in de toeren heeft hij toch wel wat kracht, maar hij bezorgt je niet het 'in de zetel gedrukt' gevoel...

Post van't weekend wel nog eens wat foto's en een verslagje

Comment

• zou het kunnen dat de nieuwe opel astra geen automatische deurvergrendeling heeft?

bij mij is dit zo en dat zou ik heel spijtig vinden van een wagen met zoveel waarde !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                                    zou het kunnen dat de nieuwe opel astra geen automatische deurvergrendeling heeft?

bij mij is dit zo en dat zou ik heel spijtig vinden van een wagen met zoveel waarde !
                                    Bij mij vergrendeld hij niet automatisch ..

Comment

Ik ben sinds gisteren 18u aan het rond toeren :d
                                      Heb nog geen zin gehad om foto's te trekken en om hier iets te posten...
                                      Geniet liever wat van de auto nu :d

Hij valt super goed mee! Héél comfortabel, zelfs met de 19' velgen.
                                      En de motor valt ook super mee, hoog genoeg in de toeren heeft hij toch wel wat kracht, maar hij bezorgt je niet het 'in de zetel gedrukt' gevoel...

Post van't weekend wel nog eens wat foto's en een verslagje
                                      Kan me voorstellen dat nu eerst de auto aan de beurt is,daar heb je lang genoeg op zitten wachten.
                                      Het weer zit in ieders geval mee om een stuk te gaan toeren.
                                      Of je rijdt met je raam open zodat je ook nog wat van het geluidje kunt genieten,of raampjes dicht en je kunt testen dat de airco het goed doet.
                                      Ik wens je in ieder geval heel veel rijplezier,en wij lezen vanzelf hoe het bevaltlen is.

Comment

Bij mij vergrendeld hij niet automatisch ..
                                        ja beetje raar geformuleerd van me , bij mij doet ie het ook niet automatisch is toch wel een nadeeltje van deze wagen

Comment

• Goedemiddag iedereen,

Heb nu al een aantal weken het forum bekeken en nu eindelijk aangemeld. Kom zelf uit Nederland maar omdat daar het opel forum erg saai en beperkt is heb ik mij hier aangemeld.

heb zelf onlangs een nieuwe Astra besteld (lease auto) en moet jullie nageven dat mijn optie lijst lang niet dat geen van jullie zal halen.

opel astra 1.3 ecoflex (regels van de zaak)
                                          business pakket
                                          en wieldoppen ( deze ga ik zelf bij aflevering vervangen i.v.m. bijtelling in Nederland)
                                          omgerekend betaal ik namelijk als ik velgen direct bestel € 1900 euro.

ik lees op veel artikelen op internet dat de 1.3 ecoflex een actieve grill krijgt, kan iemand mij daar meer over vertellen. weet dat hij onder een bepaalde snelheid dicht gaat, maar is het wel qua uiterlijk dezelfde als bij de andere modellen. heeft verder iemand deze ook besteld?

volgens de leasemaatschappij krijg ik hem 1e week juli, dus das vrij snel.

wens jullie allemaal veel rij en forum plezier!

Comment

Working...
                                          X