Daarnet met de 1.3 gereden en het valt wel mee. Het optrekken ging wel vlot. Zeker tot 70-80km/u en als je hem boven de 2000 toeren houd. Ik was bang teleurgesteld te zijn maar dat is niet gebeurd. Vorige week heb ik nog met een 1.3 break gereden van het oude model. En daarmee was ik nogal vrij snel teleurgesteld. Het duurde precies nogal lang voor hij begon te trekken. Bij deze nieuwe astra had ik dat gevoel niet.
Natuurlijk is het allemaal subjectief en ik ben technisch absoluut een leek als het op auto's aankomt.
Deze rit had moeten bepalen of ik de astra nam of de golf bluemotion. Na de rit ben ik er nog altijd niet uit. De astra zou ik in cosmo nemen met nog een aantal opties wat hem veel mooier maakt dan de golf...
Natuurlijk is het allemaal subjectief en ik ben technisch absoluut een leek als het op auto's aankomt.
Deze rit had moeten bepalen of ik de astra nam of de golf bluemotion. Na de rit ben ik er nog altijd niet uit. De astra zou ik in cosmo nemen met nog een aantal opties wat hem veel mooier maakt dan de golf...
Comment