Oorspronkelijk geplaatst door igryk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk Berichtenop welk toerental schakel je dan?
Serieus, je moet gewoon op het motorlawaai (en niet op de schakelindicator) afgaan ... Tussen de 2.200 en de 2.600 toeren lijkt me ideaal om nog vlot vooruit te gaan.
Comment
-
850 km is mooi te noemen, met het model hiervoor 1.7 cdti 6 bak max 750! nu een 1.3 cdti besteld en deze moet minimaal 1000km halen. maar zo te zien op de reacties nog niemand een 1.3?
de station versie is inderdaad erg mooi, alleen ik heb geen hond!
wel rekening te houden dat hij toch wel € 1000,00 meer gaat kosten.
wanneer kan je deze bestellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten7 liter is vrij nomaal denk ik . Verder tevreden over de 1.7 cdti ?
Comment
-
Ik ben erg tevreden over de Astra, maar ik heb alleen 1 ding waar ik even mijn vraagtekens bij heb. Het waarschuwingssignaal veiligheidsgordels voor achterin, wij hebben een Astra Sport en vanaf de edition zit er standaard Waarschuwingssignaal veiligheidsgordels achter ingebouwd volgens de borchures. Klopt dit want ik zie nergens 3 mannetjes met/zonder gordel. Als iemand achterin gaat zitten met de gordel om gaat er ook niets branden op de boordcomputer. Ik zag in de optielijst deze optie alleen voor de selection staan, maar geen S ((standaard) bij de overige modellen terwijl dit wel staat genoteerd bij de standaard uitrusting van de verschillende varianten.
Comment
-
zo net terug van de garage , nieuwste update geinstalleerd (2010.1) Usb stick werkt terug normaal en cd speelt ook weer zoals gewoonlijk .
Ginds vertelden ze me zelfs dat ze bij een andere nieuwe astra al groene draadjes onder het stuurwiel moesten doorknippen ( zonder waarde eigenlijk ) die vals contact gaven naar het gps toestel . Gelukkig had ik geen groene draadjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk BerichtenIk ben erg tevreden over de Astra, maar ik heb alleen 1 ding waar ik even mijn vraagtekens bij heb. Het waarschuwingssignaal veiligheidsgordels voor achterin, wij hebben een Astra Sport en vanaf de edition zit er standaard Waarschuwingssignaal veiligheidsgordels achter ingebouwd volgens de borchures. Klopt dit want ik zie nergens 3 mannetjes met/zonder gordel. Als iemand achterin gaat zitten met de gordel om gaat er ook niets branden op de boordcomputer. Ik zag in de optielijst deze optie alleen voor de selection staan, maar geen S ((standaard) bij de overige modellen terwijl dit wel staat genoteerd bij de standaard uitrusting van de verschillende varianten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk BerichtenIk ben erg tevreden over de Astra, maar ik heb alleen 1 ding waar ik even mijn vraagtekens bij heb. Het waarschuwingssignaal veiligheidsgordels voor achterin, wij hebben een Astra Sport en vanaf de edition zit er standaard Waarschuwingssignaal veiligheidsgordels achter ingebouwd volgens de borchures. Klopt dit want ik zie nergens 3 mannetjes met/zonder gordel. Als iemand achterin gaat zitten met de gordel om gaat er ook niets branden op de boordcomputer. Ik zag in de optielijst deze optie alleen voor de selection staan, maar geen S ((standaard) bij de overige modellen terwijl dit wel staat genoteerd bij de standaard uitrusting van de verschillende varianten.
Normaal gezien moet dit standaard zijn vanaf de 'Enjoy' (België) en 'Edition' (Nederland),
en dus ook op de 'Sport' en 'Cosmo' versie zitten.
Blijkbaar zijn er nog zaken die mankeren. Volgens een Duits forum (motor-talk) moet
het mogelijk zijn om met de sleutel het één & ander te programmeren maar er zijn
meerdere personen die dit niet kunnen. Verkeerde software in de auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenNormaal gezien moet dit standaard zijn vanaf de 'Enjoy' (België) en 'Edition' (Nederland),
en dus ook op de 'Sport' en 'Cosmo' versie zitten.
Blijkbaar zijn er nog zaken die mankeren. Volgens een Duits forum (motor-talk) moet
het mogelijk zijn om met de sleutel het één & ander te programmeren maar er zijn
meerdere personen die dit niet kunnen. Verkeerde software in de auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichtenzo net terug van de garage , nieuwste update geinstalleerd (2010.1) Usb stick werkt terug normaal en cd speelt ook weer zoals gewoonlijk .
in de auto?
Comment
-
Was net bij de dealer, hebben mijn auto opgezocht in het opel bestel systeem.
Wat blijkt hij stond vandaag op de band, verwacht 7 juli.
Dus nog even geduld, andere collega krijgt hem morgen, maar 8 week levertijd!
Schijnt dat ze die polen op ploegendienst hebben gezet om nog meer te kunnen voldoen aan de vraag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdam Bekijk BerichtenWeet iemand of de kaarten/ cd voor navigatie net zoals bij de oude astra gewoon te downloaden zijn en daarna te branden op een lage snelheid? En is het een cd of dvd heb een cd500 besteld
CD 500 = CD
DVD 800 = DVD
Voor de rest van je vraag kan ik je niet helpen.
Comment
-
Bedankt iedereen, de dealer zou het ook gaan uitzoeken. Weet iemand wanneer je een uplevel display krijg en wanneer een midlevel display? Heb een vrij complete Astra alleen geen schuifdak en geen bandenspanningssensorren, voor de rest zit er alles op. Nu kan ik bv geen kompas en koelvloeistoftemperatuur uitlezen in de boardcomputer. Houdt dat in dat ik dan een midlevel display heb? Zo ja, weet iemand de eisen waaraan je moet voldoen om een uplevel display te krijgen ipv een midlevel?
Alvast bedankt weer
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenIs dit dan een update enkel voor de DVD 800 of betreft het een update voor al de software
in de auto?
Probleem was dat mijn usb stick en cd"s plotseling niet meer herkent waren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenCD 500 = CD
DVD 800 = DVD
Voor de rest van je vraag kan ik je niet helpen.
Hoe het met de navi is weet ik niet juist...Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk BerichtenBedankt iedereen, de dealer zou het ook gaan uitzoeken. Weet iemand wanneer je een uplevel display krijg en wanneer een midlevel display? Heb een vrij complete Astra alleen geen schuifdak en geen bandenspanningssensorren, voor de rest zit er alles op. Nu kan ik bv geen kompas en koelvloeistoftemperatuur uitlezen in de boardcomputer. Houdt dat in dat ik dan een midlevel display heb? Zo ja, weet iemand de eisen waaraan je moet voldoen om een uplevel display te krijgen ipv een midlevel?
Alvast bedankt weer
Bij een Midlevel display krijg je nummers te zien op je display, aan de hand van deze nummers kan je in je handleiding zien wat er aan de hand is.
Bij een Uplevel display krijg je een tekst met bijbehorend symbool te zien.
Je moet maar eens proberen om je elektrische handrem af te zetten zonder de voetrem te gebruiken. Bij een Midlevel display zal je nr '6' te zien krijgen, bij het Uplevel display zal
je een tekst krijgen + bijbehorend symbool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk BerichtenWel als je de wagen start gaan de 3 mannetjes lichtjes branden op de boordcomputer (is toch zo bij mijn Enjoy-uitvoering), kruipt er iemand achteraan bij en klikt die de veiligheidsgordel in op de middenste positie dan gaat dat middenste mannetje feller branden. Zo kan je als bestuurder zien wie er ingeklikt zit en op welke positie. Doet die tijdens het rijden de veiligheidsgordel los dan hoor je een kort signaal, niet het signaal dat bestuurder en medepassagier horen als ze hun veiligheidsgordel losmaken (is constant geluid).
Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk BerichtenBij een Midlevel display krijg je nummers te zien op je display, aan de hand van deze nummers kan je in je handleiding zien wat er aan de hand is.
Bij een Uplevel display krijg je een tekst met bijbehorend symbool te zien.
Je moet maar eens proberen om je elektrische handrem af te zetten zonder de voetrem te gebruiken. Bij een Midlevel display zal je nr '6' te zien krijgen, bij het Uplevel display zal
je een tekst krijgen + bijbehorend symbool.
Comment
Comment