Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
    Mooie waardes!
    Hou ons op de hoogte de komende maanden, hoe alles verloopt!
    Dus als ik het goed begrijp is de 110 pk technisch gelijk aan de 125pk?

inderdaad, de wagen heeft standaard 125 pk, is volkomen identiek maar werd teruggeschroefd omwille van fiscale redenen. De versnellingsbak kan 380 nm aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door debuysserk Bekijk Berichten
      Nochtans heb ik ook geen job die een auto nodig heeft. Is bedoeld als opslag, maar geen tankkaart dus.

Auto is besteld, voorlopig nog niet in detail qua levertermijn, ze zeggen "in december, maar astra loopt redelijk vlot dus kan vroeger zijn".

nog 3,5 maand tot het december is, zo vlot vind ik dat toch allemaal niet
      uw loon blijft gewoon gelijk doorlopen dan?

Is er dan een overeenkomst voor binnen een x aantal jaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk Berichten
        Heb vandaag de oproep gekregen over de Carrosserieregelmodule (BCM)
        Dit houd in dat ze de software van de Carrosserie en moterregelmodule doen herprogrammeren.
        Er blijkt een fout in de software te zitten die in uitzonderlijke gevallen de accu laat leeg lopen.
        Deze ingreep zal ongeveer een uur in beslag nemen.
        Ik mag niet klagen dit is tot heden het eerste probleem wat ik tegen kom 3,500km
        Heb nog niets gemerkt aan de cc,remlichten,rameltje,enz die ik hier lees.

Klopt ,en beter nog ....na deze update ga je ook automatische vergrendeling terugvinden in je configuratie menu .

heb vandaag zo één gedaan

Comment

• ik heb een update moeten doen zo rond half juni , is er nu al terug een nieuwe ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
            ik heb een update moeten doen zo rond half juni , is er nu al terug een nieuwe ofzo?

Er is een campagne op , ze is nog niet lang uit maar van welke datum juist weet ik niet direct .

technologie staat ni stil hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door veluX Bekijk Berichten
              uw loon blijft gewoon gelijk doorlopen dan?

Is er dan een overeenkomst voor binnen een x aantal jaar?
              Mijn brutoloon blijft gelijk ja, ik word natuurlijk wel belast op dat voordeel in natura.
              Wat bedoel je met die overeenkomst?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door debuysserk Bekijk Berichten
                Mijn brutoloon blijft gelijk ja, ik word natuurlijk wel belast op dat voordeel in natura.
                Wat bedoel je met die overeenkomst?
                Ik denk dat hij bedoeld als je bv 150k km erop hebt zitten.
                2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Besten,
                  zijn er mensen op het forum die van een Vectra C zijn overgestapt op een nieuwe Opel Astra?
                  Ik overweeg dezelfde stap te zetten (ST-versie), en heb graag de mening van iemand die al wat ervaring heeft met de Astra. Ik hoor dat de nieuwe Astra het comfort van de 'hogere' klasses naar de middenklasse haalt. Heb je inderdaad het gevoel dat het comfort van de Astra niet moet onderdoen dan die van de Vectra? Ik hou van de brede zetels van de Vectra voorin en het gevoel van ruimte tov de voorruit. Valt dit mee bij de Astra? En geeft de wegligging hetzelfde degelijke gevoel? De geluidsdemping?
                  Ik ga nog een testrit doen, maar ik had gehoopt al wat info te krijgen van mensen met al weken/maanden ervaring die al een beter beeld hebben kunnen vormen, dan ik zou kunnen in een uurtje testen.
                  Bedankt voor de reacties!

Comment

• Nog een vraagje , moet je betalen indien je de nieuwste software wilt laten installeren? Zonder onderhoud e.d. .

Gewoon de installatie .... Mvg Michael

Comment

• De Astra ST wordt pas binnenkort voorgesteld op het autosalon van Parijs
                      Misschien een tripje overwegen, is altijd een mooi salon. Voldoende parking dichtbij, goedkope inkom, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tambiman Bekijk Berichten
                        Besten,
                        zijn er mensen op het forum die van een Vectra C zijn overgestapt op een nieuwe Opel Astra?
                        Ik overweeg dezelfde stap te zetten (ST-versie), en heb graag de mening van iemand die al wat ervaring heeft met de Astra. Ik hoor dat de nieuwe Astra het comfort van de 'hogere' klasses naar de middenklasse haalt. Heb je inderdaad het gevoel dat het comfort van de Astra niet moet onderdoen dan die van de Vectra? Ik hou van de brede zetels van de Vectra voorin en het gevoel van ruimte tov de voorruit. Valt dit mee bij de Astra? En geeft de wegligging hetzelfde degelijke gevoel? De geluidsdemping?
                        Ik ga nog een testrit doen, maar ik had gehoopt al wat info te krijgen van mensen met al weken/maanden ervaring die al een beter beeld hebben kunnen vormen, dan ik zou kunnen in een uurtje testen.
                        Bedankt voor de reacties!
                        Ik denk dat de astra zeker het comfort van de vectra zal halen, of zelfs wel overtreffen, niet vergeten, de vectra is 7j geleden al ontwikkeld!
                        Niet vergeten de astra heeft de watt-ophanging, wat qua comfort en weggedrag tot de beste in zijn klasse hoort!
                        Zou zeker voor de ergonomische sportzetels gaan, zijn de zelfde als in de Insignia en behoren ook tot de beste in zijn klasse!!!
                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Net op VTM nieuws, was dat de nieuwe GTC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            Net op VTM nieuws, was dat de nieuwe GTC?
                            Die rode is dat concept model toch ja, ik denk dat de nieuwe er niet ver naast zal zitten behalve die gigantische velgen dan toch
                            2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

Ik denk dat de astra zeker het comfort van de vectra zal halen, of zelfs wel overtreffen, niet vergeten, de vectra is 7j geleden al ontwikkeld!
                              Niet vergeten de astra heeft de watt-ophanging, wat qua comfort en weggedrag tot de beste in zijn klasse hoort!
                              Zou zeker voor de ergonomische sportzetels gaan, zijn de zelfde als in de Insignia en behoren ook tot de beste in zijn klasse!!!
                              Inderdaad! De Astra gaat een zeer positieve stap vooruit zijn hoor! Rij ondertussen al 4 maanden met de mijne rond, en het comfort is echt verbazingwekkend voor een wagen uit die klasse hoor...
                              Het comfort evenaart zelfs dat van de wagen van mijn vader, BMW 7reeks, zeker over vluchtheuvels voelt de Astra zelfs comfortabeler aan, ondanks mijn 19" velgen...

Qua ruimte voorin zit je ook zéér goed, de voorruit is zeer ver gepositioneerd en de wagen geeft (vooraan) een héél ruimtelijk gevoel...
                              Mijn nonkel reed het laatst met me mee, en die verschoot toen hij instapte, "amai, wat een ruimte hier vooraan :o" (en hij is een zwaar type, en voelt zich in vele wagens krap zitten)
                              Wel zou ik ook heel zeker de ergonomische sportzetels aanraden! zitten gewoon zalig...
                              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
                                Ik kocht reeds 7 keer een nieuwe opel in 17 jaar tijd !!!!
                                Maar wat ik nu meemaak is ONGELOFELIJK .
                                En blijkbaar ben ik niet allen op dit en andere forums kom ik mensen tegen met dezelfde motor (17 cdti 110 en 125 pk) met vergelijkbare problemen .
                                En de houding van opel is gewoon het probleem te ontkennen en als jij dan zwart op wit het probleem aanklaagt zeggen ze producteigenschap!!!!
                                Als je echt geintreseerd bent in de 17 cdti ga dan eens kijken op dit forum op (problemen met 17 cdti) of op autoweek .nl bij de myreview van de opel zafira 17 cdti 110 pk essentia 2008 en huiver sidder en beef bij wat je kan overkomen als opel klant.
                                Beste opel rijders

wanneer gaan we deze produkt eigenschap in hun brochure vinden

bedriegers zijn het

Comment

• Ik ben gisteren gaan kijken naar de astra.
                                  Nu, de cosmo heeft standaard halflederen zetels, de verkoper wist mij te vertellen wanneer je dan de optie sportzetels neemt, dat je terug volledig stoffen zetels hebt. Kan dit kloppen???
                                  Iemand die mij hier bij kan helpen?
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Ik ben gisteren gaan kijken naar de astra.
                                    Nu, de cosmo heeft standaard halflederen zetels, de verkoper wist mij te vertellen wanneer je dan de optie sportzetels neemt, dat je terug volledig stoffen zetels hebt. Kan dit kloppen???
                                    Iemand die mij hier bij kan helpen?
                                    Dit klopt inderdaad. Het half lederen interieur vervalt en je krijgt stoffen sportzetels in de plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maasjebr Bekijk Berichten
                                      Beste opel rijders

wanneer gaan we deze produkt eigenschap in hun brochure vinden

bedriegers zijn het
                                      inderdaad, maar dit is een prehistorie-motor, begrijp nog steeds niet dat opel geen modernere diesels gebruikt, en begrijp ook niet dat mensen deze motoren (1.3 en 1.7 ) nog willen bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichten
                                        inderdaad, maar dit is een prehistorie-motor, begrijp nog steeds niet dat opel geen modernere diesels gebruikt, en begrijp ook niet dat mensen deze motoren (1.3 en 1.7 ) nog willen bestellen

Het is niet omdat het basisblok voor het eerst gebruikt werd in de jaren 80 dat het ondertussen niet grondig gemoderniseerd is. Ik vind jouw opmerking een beetje kortzichtig, de 1700 cdti staat al jaren bekend als een hele betrouwbare motor. Hij maakt misschien ietsje meer lawaai en verbruikt een beetje meer maar het blijft een hele goede motor met weinig defecten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dundeecaptain Bekijk Berichten
                                          Het is niet omdat het basisblok voor het eerst gebruikt werd in de jaren 80 dat het ondertussen niet grondig gemoderniseerd is. Ik vind jouw opmerking een beetje kortzichtig, de 1700 cdti staat al jaren bekend als een hele betrouwbare motor. Hij maakt misschien ietsje meer lawaai en verbruikt een beetje meer maar het blijft een hele goede motor met weinig defecten.
                                          er zijn van die mensen die nooit tevreden zijn...

Comment

Working...
                                          X