Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dat stotteren van die 1.7 heb ik toch nog niet gemerkt hoor.

is misschien omdat ik voortdurend boven de 90 per uur rijdt
    2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Velgsteek Astra J

Beste Astra J rijders / liefhebbers,

Jullie hulp gevraagd:
      Bij de nieuwe Astra worden twee verschillende velgsteken gehanteerd. (lekker handig...)
      Afhankelijk van de motorisatie van de Astra J is de velgsteek 5 x 105 of 5 x 115.
      Wie kan mij van beide velgsteken de bijbehorende motorisaties doorgeven??
      Via de Opel site is het niet echt duidelijk te achterhalen, maar misschien ligt dat wel aan mij.....

Alvast bedankt.
      Ron
      2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
      2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
      2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
      2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
      http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
        Beste Astra J rijders / liefhebbers,

Jullie hulp gevraagd:
        Bij de nieuwe Astra worden twee verschillende velgsteken gehanteerd. (lekker handig...)
        Afhankelijk van de motorisatie van de Astra J is de velgsteek 5 x 105 of 5 x 115.
        Wie kan mij van beide velgsteken de bijbehorende motorisaties doorgeven??
        Via de Opel site is het niet echt duidelijk te achterhalen, maar misschien ligt dat wel aan mij.....

Alvast bedankt.
        Ron
        Steek 5 x 105; benzine 1.4, 1.4 turbo, 1.6. Diesel 1.3
        Steek 5 x 115; benzine 1.6 turbo. Diesel 1.7 (110 pk & 125 pk), 2.0

Comment

• Hallo, ben nieuw op het forum maar volg het al wel een tijdje in mijn zoektocht naar een nieuwe auto!

Ik heb uiteindelijk beslist om de Opel Astra j te kopen! Sinds vorige week heb ik hem en ben er tot hiertoe zeer tevreden over!

Toch zit ik met 2 probleempjes:

Ten eerste valt mijn Bluetooth verbinding regelmatig weg... ligt dit aan de telefoon (iPhone 4) of is dit eventueel een gekend probleem van de auto of...?

Ten tweede valt mijn radio Helemaal uit wanneer ik er een USB stick in steek, om vervolgens na enkele seconden terug op te springen ( dit gebeurt enkel wanneer ik er een USB stick in steek waar nog andere bestanden opstaan dan muziekbestanden)

Iemand een idee of dit bekende problemen zijn? Ben er trouwens al mee naar garage geweest... Geen oplossing gevonden ( dit kan toch niet voor een nieuwe auto?)

Comment

• ik had het probleem dat het scherm begon te flikkeren van de gps indien ik mijn gsm in het opbergvakje lag naast de usb stick .....

Ze hebben bij mij er 4 uur aan gewerkt ......

Hebben een hele nieuwe gps eringestopt + al die onderdelen ervan ..

Na wat onderzoek bleek nu dat dit nutteloos was want het ligt aan de usb aansluiting..
            En daar is momenteel geen oplossing voor zeiden ze ..

Nuja heb :d heb een hele nieuwe gps gekregen , maar zit toch nog met dit irritant probleem .

Vind het wel een heel goede en sterke service van mijn garage om direct zo te handelen . Al wisten ze niet waar het echt aan lag .

Mvg Michael

Comment

• Hoi Hoi

Dit mag zeker wel eens duidelijker aangegeven worden!!!
              Ben ook aan het uitpluizen hoe het nu zit en ben er nog steeds niet uit.
              Ik wil een setje stalen velgen aanschaffen met winterbanden voor de astra j 1.6 turbo met sport onderstel.
              Ze hebben me aangeraden om paar inch terug te gaan en ook een smallere band.
              Wie kan mij daarbij helpen??????
              Heb nu 18inch 235x45
              alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
              Steek 5 x 105; benzine 1.4, 1.4 turbo, 1.6. Diesel 1.3
              Steek 5 x 115; benzine 1.6 turbo. Diesel 1.7 (110 pk & 125 pk), 2.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                ik had het probleem dat het scherm begon te flikkeren van de gps indien ik mijn gsm in het opbergvakje lag naast de usb stick .....

Ze hebben bij mij er 4 uur aan gewerkt ......

Hebben een hele nieuwe gps eringestopt + al die onderdelen ervan ..

Na wat onderzoek bleek nu dat dit nutteloos was want het ligt aan de usb aansluiting..
                En daar is momenteel geen oplossing voor zeiden ze ..

Nuja heb :d heb een hele nieuwe gps gekregen , maar zit toch nog met dit irritant probleem .

Vind het wel een heel goede en sterke service van mijn garage om direct zo te handelen . Al wisten ze niet waar het echt aan lag .

Mvg Michael
                Dacht eens ergens gelezen te hebben dat het enkel aan het gsm-signaal ligt.
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Edit.
                  Last edited by ; 18/05/2013, 00:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
                    Ondertussen zijn nieuwe USB-stekkers verkrijgbaar. De dealer zou dat moeten weten.

maar nog niet leverbaar

Comment

• Edit.
                      Last edited by ; 18/05/2013, 00:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
                        Ik heb er anders al 3 vervangen??

Ofwel waren ze bij ons de BO's voor.
                        Tja mss nu wel dan ??

soms gaat het snel hé

Comment

• Sinds een kleine 2 weken werd onze nieuwe astra geleverd.
                          Het betreft een 1300 cc diesel - ecomotive met als voornaamste opties:
                          - navigatie
                          - handvrij bellen (bluetooth)
                          - cruisecontrol
                          - 17 inch velgen
                          - parkeersensoren

De wagen dient ter vervanging van een golf 3 - 1.8 naft (die per total gereden werd). De wagen wordt voornamelijk gebruikt door mijn vriendin, ikzelf heb mijn koekendoos (207 CC) en mijn trotinette (R1) om me te verplaatsen.

De wagen heeft nu ongeveer 600 km op de teller en tot hiertoe bevalt hij ons heel goed!

2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Wij zijn aan het twijfelen om de verlengde garantie te nemen. We moeten beslissen voor eind december (1 jaar in bezit).

Nu wilde ik eens horen of dit de moeite is, of jullie dit nemen?

Comment

• Edit.
                              Last edited by ; 18/05/2013, 00:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dracos Bekijk Berichten
                                ben benieuwd!!
                                kwil hem graag nikeer IRL zien
                                Kan zeer binnenkort. De eerste demowagens zijn voorzien voor week 48.

Ikzelf dus ook binnenkort een astrarijder. En sinds deze week ook werknemer bij, toegegeven.

Comment

• Vauxhall Astra 1.4T 140 SRi

freude am fahren

Comment

• Should I buy one?
                                    This is a useful estate, then. It's also remarkably good to drive, provided you choose the right engine and chassis combination. The best one is the 1.4-litre turbo petrol engine, a torquey device whose power peak of 138bhp arrives at just 4900rpm, matched to the slightly firmer SRi chassis on its standard 17in wheels.

It rides beautifully, steers with consistent response and weighting and handles with an easy fluidity we hadn't really found in Astras to date. By contrast the non-SRi, fitted with optional 18in wheels, feels more fidgety despite softer suspension and loses the steering sweetness. Vauxhall's engineers – the settings are UK-specific, incidentally – agree.

Complete rij-impressie: [www.autocar.co.uk]
                                    freude am fahren

Comment

• Ik vind het een prachtige wagen, mogelijk mijn volgende. Maar ik weet eigenlijk niet wat ik moet denken over het gamma van motoren bij Opel. Ik lees daar precies nogal wat negatieve zaken over. Dat ze ouderwets zijn, problemen, verbruik realtief hoog is.. (heb het dan over de diesels). Wat zijn de ervaringen hier? Want ergens zou ik veel liever een VAG CRTDI aanschaffen, wegens hun betere reputatie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                                        Ik vind het een prachtige wagen, mogelijk mijn volgende. Maar ik weet eigenlijk niet wat ik moet denken over het gamma van motoren bij Opel. Ik lees daar precies nogal wat negatieve zaken over. Dat ze ouderwets zijn, problemen, verbruik realtief hoog is.. (heb het dan over de diesels). Wat zijn de ervaringen hier? Want ergens zou ik veel liever een VAG CRTDI aanschaffen, wegens hun betere reputatie..
                                        De 2.0 en de 1.3 cdti zijn van fiatmakelij, de bakermat van commonrail!
                                        De 1.7 cdti zijn isuzu's, niet de allerbeste in hun vak, maar degelijke en betrouwbare motoren!
                                        Mijn schoonvader heeft een Astra H 1.7 cdti (74kw) van april 2004 en motorisch nog geen enkel probleem mee gehad.
                                        Ikzelf heb enkele jaren geleden een meriva gehad met een 1.7 (ook 74 kw), ook nooit problemen mee gehad.
                                        Mijn vorige wagen, een corsa D met 1.7 cdti (92kw), motorisch ook geen problemen gehad. Mijn verbruik lag rond de 6.5 l/100 km, met af en toe eens goed doorrijden.
                                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
                                          Ik vind het een prachtige wagen, mogelijk mijn volgende. Maar ik weet eigenlijk niet wat ik moet denken over het gamma van motoren bij Opel. Ik lees daar precies nogal wat negatieve zaken over. Dat ze ouderwets zijn, problemen, verbruik realtief hoog is.. (heb het dan over de diesels). Wat zijn de ervaringen hier? Want ergens zou ik veel liever een VAG CRTDI aanschaffen, wegens hun betere reputatie..
                                          Blijf weg van de 1.7 cdti en meem de 2.0 cdti !
                                          Als zoveel mensen problemen hebben met hun 1.7 is dat geen toeval .

Comment

Working...
                                          X