Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
    er is een update voor de dvd 800 en de bcm ja , maar je krijg geen extra optie zoals rijstrook assistentie als je die niet hebt .
    Maar er zijn dus wel toestellen die dit hebben? Zijn er dan verschillende versies an de cd500/dvd800?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rronny Bekijk Berichten
      Maar er zijn dus wel toestellen die dit hebben? Zijn er dan verschillende versies an de cd500/dvd800?

Deze optie is onafhankelijk van de radio .
      Is een camera die onder de binnenspiegel staat .

Comment

• d-s weet jij mss of er geen update is voor de DVD-800 om DVD film te kunnen kijken?
        Ik heb ergens gelezen dat dat wel ging bij de CD90 bij een vectra..
        Vermits er een dvdlezer inzit kan dit softwarematig toch niet zo moeilijk zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
          d-s weet jij mss of er geen update is voor de DVD-800 om DVD film te kunnen kijken?
          Ik heb ergens gelezen dat dat wel ging bij de CD90 bij een vectra..
          Vermits er een dvdlezer inzit kan dit softwarematig toch niet zo moeilijk zijn?

Er is geen update om films te spelen ,is nog nooit geweest bij geen enkel opel

Comment

Ik denk dat er 2 dingen door elkaar gehaald worden.

De rijstrookassistentie in de DVD800 is niet het trillen bij een ongewilde rijstrookwijziging, maar wel bij de navigatie op bijv snelwegen waar je per rijstrook een andere richting dient te volgen.

Dit is de genaamde rijstrookassistent in de DVD 800. De portieken worden dan zogezegd weergegeven op display. Zo heb je een duidelijker zicht aan bijvoorbeeld knooppunten welk vak je dient te nemen voor welke directie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
              Weet mij te zeggen hoe hij bolt hé
              De Sport die je gezien hebt is het niet geworden.

Vandaag is er een cosmo afgezet in silver lake... vanaf volgende week ermee de baan op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                De Sport die je gezien hebt is het niet geworden.

Vandaag is er een cosmo afgezet in silver lake... vanaf volgende week ermee de baan op.
                Er zijn toch mensen die alles krijgen hé :-) Kzal nekeer naar tzeetse moeten afzakken om hem te spotten...

Comment

Er zijn toch mensen die alles krijgen hé :-) Kzal nekeer naar tzeetse moeten afzakken om hem te spotten...

Je moet daarvoor niet tot aan de zee rijden. Dagelijks tussen Blankenberge en Aalst te spotten

Comment

Je moet daarvoor niet tot aan de zee rijden. Dagelijks tussen Blankenberge en Aalst te spotten
                    ben vanaf de 6e twee weken in verlof. Ik zal hem eens een dag in beslag nemen

Comment

ben vanaf de 6e twee weken in verlof. Ik zal hem eens een dag in beslag nemen
                      Binnen enkele weken zullen we David M. waarschijnlijk contacteren om er ééntje enkele dagen te komen afzetten bij jullie.

Comment

Binnen enkele weken zullen we David M. waarschijnlijk contacteren om er ééntje enkele dagen te komen afzetten bij jullie.
                        tzal de mijne dan toch niet mogen zijn

Comment

Ik bedoelde dus idd zoals dirkinator zegt, dat je op de autostrade ziet op welke rijstrook je moet rijden voor afslagen en dergelijke...

Comment

tzal de mijne dan toch niet mogen zijn
                            Nee nee.
                            Volgende week verwacht ik deze binnen. Afhankelijk van de drukte met het komende autosalon zullen we deze voor of na die periode afzetten. En natuurlijk wel op voorhand contact opnemen.

Maar vanaf maandag is de mijne volledig in orde en die wordt ook gebruikt voor korte testritten.

Een fotoke ervan zal ik niet posten, de reclame hangt er al aan.

Comment

• Ik heb als vervangwagen een Opel astra J 1.4 (atmo) gekregen,
                              buiten dat ie extreem gevaarlijk traag is en ik constant kramp krijg in men rechterbil door de ongemakkelijke zetels, Is er ook een manier om de ongeloofelijk fel rode oplichtende en storende verlichting van het infoscherm te minderen? Ik heb al op elk knopje geduwen maar vind geen enkel instelling voor de dashboard verlichting en aanverwanten.
                              Mss dat andere betere uitgeruste en performantere versies beter zijn, maar dit model geeft een nieuwe definitie aan het begrip "traag"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                Ik heb als vervangwagen een Opel astra J 1.4 (atmo) gekregen,
                                buiten dat ie extreem gevaarlijk traag is en ik constant kramp krijg in men rechterbil door de ongemakkelijke zetels, Is er ook een manier om de ongeloofelijk fel rode oplichtende en storende verlichting van het infoscherm te minderen? Ik heb al op elk knopje geduwen maar vind geen enkel instelling voor de dashboard verlichting en aanverwanten.
                                Mss dat andere betere uitgeruste en performantere versies beter zijn, maar dit model geeft een nieuwe definitie aan het begrip "traag"
                                voor mij ben jij weeral gefrustreerd omdat je met een vervangwagen mpoet rijden omdat om welke reden dan ook je te dure schoendoos in panne staat.

Comment

• Ik ben niet gefrustreerd, die wagen is echt enorm traag...
                                  motor is te klein voor zo een relatief zware en grotere wagen.
                                  En die verlichting stoort me enorm, die staat echt te fel.
                                  En in elke andere wagen kan je de dashbord verlichting aanpassen... hier dus niet...
                                  En men wagen staat niet in panne, maar ik ben kei hard in men gat gepakt , door een huismoeder die die kinderen aan het rondvoeren was naar hun zaterdag bezigheden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                    Ik ben niet gefrustreerd, die wagen is echt enorm traag...
                                    motor is te klein voor zo een relatief zware en grotere wagen.
                                    En die verlichting stoort me enorm, die staat echt te fel.
                                    En in elke andere wagen kan je de dashbord verlichting aanpassen... hier dus niet...
                                    En men wagen staat niet in panne, maar ik ben kei hard in men gat gepakt , door een huismoeder die die kinderen aan het rondvoeren was naar hun zaterdag bezigheden...
                                    Zou me sterk verbazen dat je die verlichting niet kunt aanpassen. Zelf in mijn astra H kan je dit..
                                    2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Dit kan wel, links onder het stuur zijn twee draaiwieltjes, het rechtse daarvan is voor de felheid van de verlichting...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rronny Bekijk Berichten
                                        Dit kan wel, links onder het stuur zijn twee draaiwieltjes, het rechtse daarvan is voor de felheid van de verlichting...

Ok bedankt !

voor de info.. met de wagen an zich is niets mis, enkel dat ie ondergemotoriseerd is en de basic stoelen spelen me parten...
                                        voor de rest is het een eerlijke auto voor zen geld !

Comment

• Ik mag op dit moment met een Astra 17cdti 110pk als vervangwagen rondrijden,toen ik hem kreeg had hij al 23km ( brandnieuw dus ). Ik moet eerlijk bekennen dat ik aangenaam verrast ben door het vinnige karakter van de wagen.Ook qua afwerking en design zit het wel snor (veel afgeleid van de Insignia). Ik heb 13 jaar geleden met een Astra rondgereden en zo via 2 zafira's bij de Insignia geraakt.Ondertussen heeft de Astra toch een mooie evolutie meegemaakt.Opel hoeft niet altijd synoniem te staan voor "grijze muis".Zelfs mijn vrouw ( Corsa sinds 2008 )was wel gecharmeerd door de Astra.

Comment

Working...
                                          X