Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ondertussen bijna 5000 kilometer op de teller. Deze week zal het minder zijn, heb de wagen met de collega meegegeven tijdens zijn verlof. Die doet veel minder kilometers en ik ondertussen met zijn Insignia op zwier.
't leven van nen autoverkoper kan toch hard zijn...
Als je dat maar weet! Ela, ben toch weer op de zaak he vandaag
Ik ben er vandaag ook en kheb héél veel tijd om op autoforum te zitten... Is hier dooie boel... Kzit sinds vorige week op depot Gent als planner. Kan me wel rustig inwerken nu
bij het zien van die foto's wil ik mijne ST wel nog sneller
Ge moet het mij zeggen... Krij nu rond met nen C4 waarvan ze enkele weken geleden de motor vervangen hebben... Als hij koud staat is zo precies of hij gaat alle momenten weer uit elkaar vliegen...
Ge moet het mij zeggen... Krij nu rond met nen C4 waarvan ze enkele weken geleden de motor vervangen hebben... Als hij koud staat is zo precies of hij gaat alle momenten weer uit elkaar vliegen...
Regel module met hergeprogrammeerd worden met nieuwe software omdat de batterij zich kan ontladen vanwege een afwijking in de carroserie regel module ...
Ik heb in september de nieuwe Astra Sportstourer besteld dus zit vol ongeduld te wachten, normaal gezien zou m week 4 geleverd worden...
M is besteld bij Houttequiet in Beveren
Heb de Cosmo 125pk besteld met :
Gold Pack ( dvd navigatie, bluetooth, enz. )
Electrische inklapbare spiegels
AFL lichten
Donkere ruiten achteraan
18" velgen
Verlaagd sportchasis (nodig voor de velgen te kunnen bestellen )
Infinity soundsystem
Seat Comfort Pack 2
Kleur : Waterworld
Zijn er hier nog die op huin sportstourer zitten te wachten of moet ik hiervoor in een ander topic zijn ?
( ben een newbie )
Ik heb in september de nieuwe Astra Sportstourer besteld dus zit vol ongeduld te wachten, normaal gezien zou m week 4 geleverd worden...
M is besteld bij Houttequiet in Beveren
Heb de Cosmo 125pk besteld met :
Gold Pack ( dvd navigatie, bluetooth, enz. )
Electrische inklapbare spiegels
AFL lichten
Donkere ruiten achteraan
18" velgen
Verlaagd sportchasis (nodig voor de velgen te kunnen bestellen )
Infinity soundsystem
Seat Comfort Pack 2
Kleur : Waterworld
Zijn er hier nog die op huin sportstourer zitten te wachten of moet ik hiervoor in een ander topic zijn ?
( ben een niewbie )
Groetjes,
Jurgen
Welkom hier ! Je kan al je uw auto hebt hem voorstellen in het 'mijn duitse auto' subforum
Comment