Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
    Hi guys,

Ik heb in september de nieuwe Astra Sportstourer besteld dus zit vol ongeduld te wachten, normaal gezien zou m week 4 geleverd worden...
    M is besteld bij Houttequiet in Beveren
    Heb de Cosmo 125pk besteld met :
    Gold Pack ( dvd navigatie, bluetooth, enz. )
    Electrische inklapbare spiegels
    AFL lichten
    Donkere ruiten achteraan
    18" velgen
    Verlaagd sportchasis (nodig voor de velgen te kunnen bestellen )
    Infinity soundsystem
    Seat Comfort Pack 2

Kleur : Waterworld

Zijn er hier nog die op huin sportstourer zitten te wachten of moet ik hiervoor in een ander topic zijn ?
    ( ben een newbie )

Groetjes,

Jurgen
    ik zit er ook vol ongeduld op te wachten, ongeveer zelfde configuratie als jij, maar in het zwart :-)

Comment

Hi guys,

Ik heb in september de nieuwe Astra Sportstourer besteld dus zit vol ongeduld te wachten, normaal gezien zou m week 4 geleverd worden...
      M is besteld bij Houttequiet in Beveren
      Heb de Cosmo 125pk besteld met :
      Gold Pack ( dvd navigatie, bluetooth, enz. )
      Electrische inklapbare spiegels
      AFL lichten
      Donkere ruiten achteraan
      18" velgen
      Verlaagd sportchasis (nodig voor de velgen te kunnen bestellen )
      Infinity soundsystem
      Seat Comfort Pack 2

Kleur : Waterworld

Zijn er hier nog die op huin sportstourer zitten te wachten of moet ik hiervoor in een ander topic zijn ?
      ( ben een newbie )

Groetjes,

Jurgen
      Ik wacht ook op een waterworld :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
        ik zit er ook vol ongeduld op te wachten, ongeveer zelfde configuratie als jij, maar in het zwart :-)
        En wanneer heb jij besteld ?

Hier in garage Houttequiet in Beveren staat er een die er langs buiten quasi dezelfde uitziet als dat ik besteld heb ( zelfde velgen , zelfde kleur enkel een sport ipv een cosmo )
        Is wel knap, die waterworld kleur staat m heel goe ( gelukkig want heb besteld zonder dak m ooit gezien heb )

Ik rijd daar quasi dagelijks voorbij... kwijl...

Comment

En wanneer heb jij besteld ?

Hier in garage Houttequiet in Beveren staat er een die er langs buiten quasi dezelfde uitziet als dat ik besteld heb ( zelfde velgen , zelfde kleur enkel een sport ipv een cosmo )
          Is wel knap, die waterworld kleur staat m heel goe ( gelukkig want heb besteld zonder dak m ooit gezien heb )

Ik rijd daar quasi dagelijks voorbij... kwijl...
          ook zoiets, eind september, geloof dat het officiele document opgemaakt was een van de eerste dagen van oktober

eerst was gezegd dat ik em 20/3 zou hebben, maar onlangs lieten ze me weten dat het mss begin februari zou zijn, half januari zou ik meer weten..

ik heb er nog geen in het echt gezien echter :-)

Comment

ook zoiets, eind september, geloof dat het officiele document opgemaakt was een van de eerste dagen van oktober

eerst was gezegd dat ik em 20/3 zou hebben, maar onlangs lieten ze me weten dat het mss begin februari zou zijn, half januari zou ik meer weten..

ik heb er nog geen in het echt gezien echter :-)

bij mij besteld begin november en de levering gebeurd ongeveer 7 februari in garage.

Bij mijn vrouw op't werk staat de eerste op de parking van hun buren. Een Technical grey enjoy 1.7cdti.

Tussen kerst en nieuwjaar toch ook al wat demo-wagens zien rond rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
              bij mij besteld begin november en de levering gebeurd ongeveer 7 februari in garage.

Bij mijn vrouw op't werk staat de eerste op de parking van hun buren. Een Technical grey enjoy 1.7cdti.

Tussen kerst en nieuwjaar toch ook al wat demo-wagens zien rond rijden.
              wel raar dat het levertermijn bij jou veel kleiner is?

of zou dat gewoon zijn door deals dat de garages met opel zelf hebben?

Comment

• Ik heb me vorige week een sports tourer besteld. Enjoy versie met 1.7cdti ecoflex motor, optioneel heb ik nog genomen, Verwarmde zetels, verwarmd stuur, dvd800, armsteun + elektronische handrem, achteruitrijsensoren, infinity sound system. Kleur is wit
                Last edited by Volvo_Bjorn; 04/01/2011, 19:47.
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Deze morgen beslist dat de mijne op de lijst van de ex demo's gaat binnenkort... en de nieuwe is besteld!

Comment

• zonet bericht van mijn dealer:

De wagen wordt op dit ogenblik geproduceerd en het ziet er naar uit dat wij kunnen gaan leveren begin februari, zoals voorzien. U gaat bericht krijgen van de leasingmaatschappij zodra de nummerplaten kunnen aangevraagd worden.

Comment

wel raar dat het levertermijn bij jou veel kleiner is?

of zou dat gewoon zijn door deals dat de garages met opel zelf hebben?
                      Waarom dit zo snel gaat weet ik ook niet, allee tzijn nog altijd 3 maanden...

Niettemin ben ik er niet rouwig om

Ik ben wel precies de eerste met een 1.3CDTI (khad dan ook geen andere keuze )

Ben eens benieuwd wat dat gaat geven en vraag me nu of die nu al met dat start/stop systeem zal zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                        Deze morgen beslist dat de mijne op de lijst van de ex demo's gaat binnenkort... en de nieuwe is besteld!
                        en wat is de nieuwe voor nen config?

Comment

• Heb nog ies ne mail naar mijn garage gestuurd om te vragen of m nog steeds week 4 geleverd wordt... zal ier dan een van de eerste zijn zekers ?

Comment

• hier even wat leesvoer (euh, eigenlijk...kijkvoer...) :één van de zeldzame autotests waar de astra eens naar waarde wordt geschat :

veel kijkgenot
                            Last edited by ; 05/01/2011, 11:41.

Comment

• kwijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                hier even wat leesvoer :één van de zeldzame autotests waar de astra eens naar waarde wordt geschat :

veel kijkgenot
                                Nice, getoond model is met de velgen die ik besteld heb

Comment

en wat is de nieuwe voor nen config?
                                  Zelfde, ander kleurke...
                                  En dacht eerst een 1.3 start/stop maar de leveringstermijn is beetje te lang. Dus 't zal eerder een 125 pk worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                    hier even wat leesvoer (euh, eigenlijk...kijkvoer...) :één van de zeldzame autotests waar de astra eens naar waarde wordt geschat :

veel kijkgenot
                                    Knappe verschijning, de reporter heeft wel een goed punt wanneer hij zegt dat gans de straat weer met een astra gaat rijden . Des te beter voor opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                                      Net een brief binnengekregen van Opel .

Carrosserie Regel Module .

Regel module met hergeprogrammeerd worden met nieuwe software omdat de batterij zich kan ontladen vanwege een afwijking in de carroserie regel module ...

Volgende week even bellen naar de garage dus !

Beste wensen nog voor iedereen in 2011 !!
                                      Vandaag de bewuste brief ook binnengekregen via onze fleetmanager, straks effe bellen naar de garage en zeggen daze hem maandag even mogen komen ophalen...Zal dan de 3e keer al zijn datem een bezoekje mag brengen aan de garage!

Comment

• daarjuist op de e17 van Kortrijk naar Gent even achter nen sports tourer gereden. twas nen zwarte.

Man man, wa een schoon voiture

Blijkbaar zal er ook een pittige motor onder, want toen hij terug optrok, moest diene c4 waar ik nu mee rij de duimen leggen

Valt toch eigenlijk een groot verschil op aks ge dan even nadien 'nen oude' astra break ziet...

En ja mensen: die laatste maand wachten JEUKT

Dak hem maar rap heb

Comment

daarjuist op de e17 van Kortrijk naar Gent even achter nen sports tourer gereden. twas nen zwarte.

Man man, wa een schoon voiture

Blijkbaar zal er ook een pittige motor onder, want toen hij terug optrok, moest diene c4 waar ik nu mee rij de duimen leggen

Valt toch eigenlijk een groot verschil op aks ge dan even nadien 'nen oude' astra break ziet...

En ja mensen: die laatste maand wachten JEUKT

Dak hem maar rap heb
                                          Zeg da wel da et JEUKT... Nog 3 weken als de leveringstermijn nog steeds klopt...

Comment

Working...
                                          X