Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenHi guys,
Ik heb in september de nieuwe Astra Sportstourer besteld dus zit vol ongeduld te wachten, normaal gezien zou m week 4 geleverd worden...
M is besteld bij Houttequiet in Beveren
Heb de Cosmo 125pk besteld met :
Gold Pack ( dvd navigatie, bluetooth, enz. )
Electrische inklapbare spiegels
AFL lichten
Donkere ruiten achteraan
18" velgen
Verlaagd sportchasis (nodig voor de velgen te kunnen bestellen )
Infinity soundsystem
Seat Comfort Pack 2
Kleur : Waterworld
Zijn er hier nog die op huin sportstourer zitten te wachten of moet ik hiervoor in een ander topic zijn ?
( ben een newbie )
Groetjes,
Jurgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenik zit er ook vol ongeduld op te wachten, ongeveer zelfde configuratie als jij, maar in het zwart :-)
Hier in garage Houttequiet in Beveren staat er een die er langs buiten quasi dezelfde uitziet als dat ik besteld heb ( zelfde velgen , zelfde kleur enkel een sport ipv een cosmo )
Is wel knap, die waterworld kleur staat m heel goe ( gelukkig want heb besteld zonder dak m ooit gezien heb )
Ik rijd daar quasi dagelijks voorbij... kwijl...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenEn wanneer heb jij besteld ?
Hier in garage Houttequiet in Beveren staat er een die er langs buiten quasi dezelfde uitziet als dat ik besteld heb ( zelfde velgen , zelfde kleur enkel een sport ipv een cosmo )
Is wel knap, die waterworld kleur staat m heel goe ( gelukkig want heb besteld zonder dak m ooit gezien heb )
Ik rijd daar quasi dagelijks voorbij... kwijl...
eerst was gezegd dat ik em 20/3 zou hebben, maar onlangs lieten ze me weten dat het mss begin februari zou zijn, half januari zou ik meer weten..
ik heb er nog geen in het echt gezien echter :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenook zoiets, eind september, geloof dat het officiele document opgemaakt was een van de eerste dagen van oktober
eerst was gezegd dat ik em 20/3 zou hebben, maar onlangs lieten ze me weten dat het mss begin februari zou zijn, half januari zou ik meer weten..
ik heb er nog geen in het echt gezien echter :-)
bij mij besteld begin november en de levering gebeurd ongeveer 7 februari in garage.
Bij mijn vrouw op't werk staat de eerste op de parking van hun buren. Een Technical grey enjoy 1.7cdti.
Tussen kerst en nieuwjaar toch ook al wat demo-wagens zien rond rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichtenbij mij besteld begin november en de levering gebeurd ongeveer 7 februari in garage.
Bij mijn vrouw op't werk staat de eerste op de parking van hun buren. Een Technical grey enjoy 1.7cdti.
Tussen kerst en nieuwjaar toch ook al wat demo-wagens zien rond rijden.
of zou dat gewoon zijn door deals dat de garages met opel zelf hebben?
Comment
-
Ik heb me vorige week een sports tourer besteld. Enjoy versie met 1.7cdti ecoflex motor, optioneel heb ik nog genomen, Verwarmde zetels, verwarmd stuur, dvd800, armsteun + elektronische handrem, achteruitrijsensoren, infinity sound system. Kleur is witLast edited by Volvo_Bjorn; 04/01/2011, 19:47.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenwel raar dat het levertermijn bij jou veel kleiner is?
of zou dat gewoon zijn door deals dat de garages met opel zelf hebben?
Niettemin ben ik er niet rouwig om
Ik ben wel precies de eerste met een 1.3CDTI (khad dan ook geen andere keuze )
Ben eens benieuwd wat dat gaat geven en vraag me nu of die nu al met dat start/stop systeem zal zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk BerichtenDeze morgen beslist dat de mijne op de lijst van de ex demo's gaat binnenkort... en de nieuwe is besteld!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichtenen wat is de nieuwe voor nen config?
En dacht eerst een 1.3 start/stop maar de leveringstermijn is beetje te lang. Dus 't zal eerder een 125 pk worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk BerichtenNet een brief binnengekregen van Opel .
Carrosserie Regel Module .
Regel module met hergeprogrammeerd worden met nieuwe software omdat de batterij zich kan ontladen vanwege een afwijking in de carroserie regel module ...
Volgende week even bellen naar de garage dus !
Beste wensen nog voor iedereen in 2011 !!
Comment
-
daarjuist op de e17 van Kortrijk naar Gent even achter nen sports tourer gereden. twas nen zwarte.
Man man, wa een schoon voiture
Blijkbaar zal er ook een pittige motor onder, want toen hij terug optrok, moest diene c4 waar ik nu mee rij de duimen leggen
Valt toch eigenlijk een groot verschil op aks ge dan even nadien 'nen oude' astra break ziet...
En ja mensen: die laatste maand wachten JEUKT
Dak hem maar rap heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichtendaarjuist op de e17 van Kortrijk naar Gent even achter nen sports tourer gereden. twas nen zwarte.
Man man, wa een schoon voiture
Blijkbaar zal er ook een pittige motor onder, want toen hij terug optrok, moest diene c4 waar ik nu mee rij de duimen leggen
Valt toch eigenlijk een groot verschil op aks ge dan even nadien 'nen oude' astra break ziet...
En ja mensen: die laatste maand wachten JEUKT
Dak hem maar rap heb
Comment
Comment