Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijkbaar veel volk van Melsele hier. Ik ben er zelf ook van, dus er gaan er wel een pak rondrijden volgend jaar precies ;-)

Hier ook een ST 1.3 Start/Stop besteld via ING Lease. (vandaar de 1.3, rest pastte niet goed in budget...). Levertermijn zou maar iets voor maart/april zijn. Is besteld 30 november bij GMAN Antwerpen. Ondertussen van iemand van hen al gehoord dat ze gingen proberen leveren begin maart.

Ben vooral benieuwd naar de eerste ervaringen met de 1.3! Voor de 'kleine' astra waren die toch niet echt slecht. Ik hoef geen race-eend, zolang hij maar vlot cruist ;-)

grtz!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
      Blijkbaar veel volk van Melsele hier. Ik ben er zelf ook van, dus er gaan er wel een pak rondrijden volgend jaar precies ;-)

Hier ook een ST 1.3 Start/Stop besteld via ING Lease. (vandaar de 1.3, rest pastte niet goed in budget...). Levertermijn zou maar iets voor maart/april zijn. Is besteld 30 november bij GMAN Antwerpen. Ondertussen van iemand van hen al gehoord dat ze gingen proberen leveren begin maart.

Ben vooral benieuwd naar de eerste ervaringen met de 1.3! Voor de 'kleine' astra waren die toch niet echt slecht. Ik hoef geen race-eend, zolang hij maar vlot cruist ;-)

grtz!
      Tja Melsele is dan ook een grootstad hé haha... ik woon in de ijzerstraat trouwens... ge zult me wss wel al op mijne motor zien rondvlammen hebben... ( blauw witte Honda CBR 600rr Limited Edition 2009)

Vandaag nog ies langs garage gepasseerd, kreeg weer melding dat koelvloeistof op was, nagezien en reservoir zat nog vol... tijd dak de nieven ep zenne... boordcomputer begint weer te flippen... zal weer ne sensor zijn die naar de marollen is... das al de 3e keer dat die sensor van de koelvloeistof kapot is...

Ze hebben nog ies gezien op de computer en m zal eind januari geleverd worden, doordat er een van mijn opties niet was duurt de levering 3 weken langer dan verwacht ( stond een error bij dus wil zeggen dat er iets niet op voorraad was ma welke error juist da weet ik nie meer, de verkoper dacht dat het die van de ruimtebesparend reservewiel is... ze hebben da nogal gehad... stom dak dan daardoor 3 weken langer moet wachten hé... )

Maar m staat nu op den band dus begin volgende week komt m eraf en wordt m verstuurd... Komt vanuit Engeland... hopelijk staat het stuur aan de juiste plaats

Comment

• Zijn hier mensen met speling op hun koppelingspedaal?

Comment

• Ja, ikke!
          Enne? Kennen wij elkaar Walter (of is het W...?)
          ;-)))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
            Zijn hier mensen met speling op hun koppelingspedaal?
            Ja, ikke

Comment

• Heb ik ook aan de hand gehad, vooral abnormale speling in de zijdelingse beweging van het pedaal, de volledige blok met de 3 pedalen is ondertussen al een tweetal maanden geleden onder garantie vervangen in de garage, sindsdien heb ik geen problemen meer ondervonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter334 Bekijk Berichten
                Heb ik ook aan de hand gehad, vooral abnormale speling in de zijdelingse beweging van het pedaal, de volledige blok met de 3 pedalen is ondertussen al een tweetal maanden geleden onder garantie vervangen in de garage, sindsdien heb ik geen problemen meer ondervonden.
                Heb de wagen nu sinds 11 juni en de speling op het pedaal kwam er plots.
                Pedaal heeft een zijdelingse speling van ongeveer 1 centimeter.

Garage vindt dat ik het me voorstel, terwijl elke andere garage, ook andere Opel dealers
                vinden dat er wel degelijk sprake is van een abnormale speling. De garage waar ik de wagen kocht (Opel Meetjesland - Opel Haeck Drongen) weigert echter spontaan elke herstelling onder garantie...

Dus maar rechtsbijstand van verzekering aangesproken, ondertussen loopt dit verhaal maar verder. Ook al tal van andere euvels aan de wagen gehad; gelukkig werden die wel onder garantie hersteld door een andere Opel garage.

Begin stilaan aan grote miskoop te denken
                Last edited by ; 10/01/2011, 23:27.

Comment

• Ga dan gewoon naar een andere officiele Opel garage, die vervangen dat wel onder garantie. Heb dit voorgehad met speling op een zetel, volgens de ene dood normaal en weigerde die te vervange, ging ik naar een andere dealer en de volgende dag stak er een splinternieuwe spelingsloze zetel in
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Allemaal goed en wel om dat elders te laten herstellen maar je moet ook de andere dealer op zijn tekortkomingen wijzen. Een fax of aangetekende brief zeker als je uw rechtsbijstand wil inschakelen. Of misschien doen zij dat wel, kan ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                      Ga dan gewoon naar een andere officiele Opel garage, die vervangen dat wel onder garantie. Heb dit voorgehad met speling op een zetel, volgens de ene dood normaal en weigerde die te vervange, ging ik naar een andere dealer en de volgende dag stak er een splinternieuwe spelingsloze zetel in
                      De Opel garage waar ik nu ga (en die ondertussen reeds andere herstellingen onder garantie heeft uitgevoerd) zegt dat ze dit specifiek probleem niet mogen oplossen van Opel België omdat er een conflict is met de garage waar ik hem aankocht... zucht
                      Een goede dealer is dus goud waard!

Mijn rechtsbijstandverzekering heeft reeds een expert aangesteld, die kwam reeds kijken, etc... Maar er komt gewoon niks van. Duurt allemaal frustrerend lang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wim_p Bekijk Berichten
                        Heb de wagen nu sinds 11 juni en de speling op het pedaal kwam er plots.
                        Pedaal heeft een zijdelingse speling van ongeveer 1 centimeter.

Garage vindt dat ik het me voorstel, terwijl elke andere garage, ook andere Opel dealers
                        vinden dat er wel degelijk sprake is van een abnormale speling. De garage waar ik de wagen kocht (Opel Meetjesland - Opel Haeck Drongen) weigert echter spontaan elke herstelling onder garantie...

Dus maar rechtsbijstand van verzekering aangesproken, ondertussen loopt dit verhaal maar verder. Ook al tal van andere euvels aan de wagen gehad; gelukkig werden die wel onder garantie hersteld door een andere Opel garage.

Begin stilaan aan grote miskoop te denken

Bij mij was het de dealer zelf die sprak van een abnormale speling, hij stelde direct voor om de volledige module te vervangen, de auto is wel een drietal dagen in de garage geweest en ik heb al die tijd gratis een vervangwagen ter beschikking gehad.
                        Dat noem ik pas service !!!!

Comment

ik heb zo'n vermoeden dat opel meetjesland een beetje te groot geworden is. Vroeger zo'n leuke en goeie garage en tegenwoordig de ene klacht na de andere...

De groeipijnen beginnen toch rare proporties aan te nemen.

Mijn zus heeft meriva laten herstellen begin 2010. Eind 2010 is het onderdeel weer defect, door omstandigheden naar andere garage (dichter bij huis) en wat blijkt: eerste keer vervangonderdeel niet origineel van opel. De prijs was dat blijkbaar wel... Wat is dan het nut van een officiele opel dealer??? Toen ze meetjesland hieroverf aansprak lag keulen plots heel dicht bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                            Mijn zus heeft meriva laten herstellen begin 2010. Eind 2010 is het onderdeel weer defect, door omstandigheden naar andere garage (dichter bij huis) en wat blijkt: eerste keer vervangonderdeel niet origineel van opel. De prijs was dat blijkbaar wel... Wat is dan het nut van een officiele opel dealer??? Toen ze meetjesland hieroverf aansprak lag keulen plots heel dicht bij...
                            holy sh*t, da's durven.
                            volgens mij mag da niet van Opel HQ

Comment

De Opel garage waar ik nu ga (en die ondertussen reeds andere herstellingen onder garantie heeft uitgevoerd) zegt dat ze dit specifiek probleem niet mogen oplossen van Opel België omdat er een conflict is met de garage waar ik hem aankocht... zucht
                              Een goede dealer is dus goud waard!

Mijn rechtsbijstandverzekering heeft reeds een expert aangesteld, die kwam reeds kijken, etc... Maar er komt gewoon niks van. Duurt allemaal frustrerend lang.
                              Ik maak iets vergelijkbaars mee met mijn zafira . Het is blijkbaar zo dat als er volgens de dealer geen probleem is er voor opel ook geen is . Het komt er dus op neer dat de fabrieksgarantie eigenlijk niet veel betekend

Comment

• waarom duren de weken zolang? Astra ST, i want you.... manman diene Citroen C4 begint op mijn zenuwen te werken...

Zou een godsgeschenk zijn mochten ze me morgen bellen om te zeggen dat hem er al is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                                  waarom duren de weken zolang? Astra ST, i want you.... manman diene Citroen C4 begint op mijn zenuwen te werken...

Zou een godsgeschenk zijn mochten ze me morgen bellen om te zeggen dat hem er al is...
                                  Ik zal nog iets voor u zijn hé, week 4 voor mij...
                                  Zou voor mij OOK een godsgeschenk zijn amai, ben et wachten nu ook wel beu zenne... bijna 4 maand nu...

Comment

• Nieuwe auto bijna binnen

Hallo allemaal,

Ik ben binnenkort ook een trotse opel astra houder hij word namelijk 18-01-2011 afgeleverd.
                                    Heb erg veel gelezen en moest dus een keuze maken tussen de Golf of de Astra. Ik vind de Astra meer auto heb daarom deze keuze gemaakt.

Bij vele revieuws hebben ze het over een trage motor de 1.4 turbo nou daar ben ik het helemaal niet mee eens voordat ik m'n keuze maakte heb ik er een gehuurd en ben een weekendje naar Duitsland geweest ik had niet zoveel verwacht maar was echt verrast. Dat hij op z´n 5 of de 6 niet meteen optrekt dat vind ik een beetje logisch dat hebben ze toch expres gedaan hoge snelheid met lage toeren ?? Voor de rest een hele mooie wagen die mijn golf 5 moet doen vergeten.

Met de volgende opties :

1.4 Turbo 140 PK Sport
                                    Black Sapphire
                                    DVD 800
                                    Leder interieur
                                    Elektrisch inklapbare spiegels
                                    Elektrisch achter ruiten ( vond het heel gek dat dit niet standaard erop zit bij een auto van bijna 30k )
                                    Dubbele laadvloer
                                    Alle achterruiten getint
                                    18 inch dubbelspaaks velgen.
                                    AFL Xenon koplampen
                                    16 inch reservewiel
                                    park pilot
                                    Bluetooth telefoonvoorbereiding

Ik zal zodra ik hem heb meteen wat foto's plaatsen.
                                    Last edited by ; 13/01/2011, 00:34.

Comment

• Buick Verano

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Astra J Sedan

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• die sedan is ook wel nice

maar geef mij toch maar (snel!) mijn ST

Comment

Working...
                                          X