Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb vorige week het eerste "wilde" exemplaar gezien van de sports tourer met europeese platen op. Ik moet er nog 5 weken op wachten.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
      Ik heb vorige week het eerste "wilde" exemplaar gezien van de sports tourer met europeese platen op. Ik moet er nog 5 weken op wachten.
      Wanneer heb jij besteld en welke versie ? Ikke normaal gezien levering week 4...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
        Ikke normaal gezien levering week 4...
        wrijf het er nog maar eens in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
          wrijf het er nog maar eens in
          wacht tot hij foto's begint te posten hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
            wacht tot hij foto's begint te posten hier

*poeh* kga der zelfs nie naar kijken

nee, zal integendeel content zijn om nog eens nieuwe foto's of filmkes te zien...

Die van Youtube, ben ik zo stillekes aan beu gezien...

Comment

*poeh* kga der zelfs nie naar kijken

nee, zal integendeel content zijn om nog eens nieuwe foto's of filmkes te zien...

Die van Youtube, ben ik zo stillekes aan beu gezien...
              I know the feeling

en je mailbox om de 5 minuten refreshen in de hoop dat de dealer mailt helpt ook niet

Comment

I know the feeling

en je mailbox om de 5 minuten refreshen in de hoop dat de dealer mailt helpt ook niet
                Haha know these feelings too
                Zal ma nie teveel lachen of 'k zen ier nog de laatste om foto's te posten...

Comment

Haha know these feelings too
                  Zal ma nie teveel lachen of 'k zen ier nog de laatste om foto's te posten...

ik vind wel als je de 1e bent je de rest op een bak bier mag trakteren :p :p

Comment

Wanneer heb jij besteld en welke versie ? Ikke normaal gezien levering week 4...

Ik heb de mijne op 28 december besteld. Een 1.7cdti ecoflex 110pk enjoy versie int wit met extra optie's, dvd800, verwarmd stuur en zetels, armsteun + elektronische handrem en hill assist, infinity sound system, advantage pack
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

ik vind wel als je de 1e bent je de rest op een bak bier mag trakteren :p :p
                      Ok das goe en den 2e trakteert dan op een vat hé

Comment

Ok das goe en den 2e trakteert dan op een vat hé

dan dient den 3e op

Comment

dan dient den 3e op
                          kleine moeite

Comment

• Op 17 december heb ik mij een Opel Astra Sports Tourer Cosmo besteld.
                            Leverdatum: 28 februari

Vrijdag heb ik eens naar de dealer gebeld en die zei me dat het al 14 maart zal zijn.

Vanmorgen telefoon gekregen van de dealer met de melding dat het mogelijks nog 5à6 weken later kan zijn. Blijkbaar zijn er problemen met de levering van het chromé rond de ramen. De leverancier kan blijkbaar niet volgen.

Voor mij zou het blijkbaar net niet of net wel lukken. Voor degene die pas in januari besteld hadden zou het blijkbaar zowieso 5à6 weken later zijn, wist hij me te vertellen.

Gr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caveyke Bekijk Berichten
                              Vanmorgen telefoon gekregen van de dealer met de melding dat het mogelijks nog 5à6 weken later kan zijn. Blijkbaar zijn er problemen met de levering van het chromé rond de ramen. De leverancier kan blijkbaar niet volgen.

Gr.
                              Gelukkig heb ik den enjoy besteld dan, die heeft geen chroom rond de ramen.... oef!

Comment

• Ik heb vandaag nog maar eens naar de dealer gebeld...

Levering staat nog steeds op week 4 zeggen ze, in de computer zou staan dat m in de eindfase zit van produktie ma ja wa wil da zeggen, 2 weken geleden zeiden ze me dat m de week erna van den band ging komen... als ik dan vandaag hoor eindfase van de produktie dan vraag ik me af of m al van den band is...

Snap ook nie hoe jullie aan die specifieke datums geraken... Bij mij was het eerst eind december levering, dan begin januari... dan opgeschoven naar week 4 2011 en begin nu zelfs ook al voor deze leveringstermijn te vrezen...

Zullen wel zien zekers... anders zal et iemand anders worden hé die den bak bier moet kopen lol

Comment

Gelukkig heb ik den enjoy besteld dan, die heeft geen chroom rond de ramen.... oef!
                                  Zemmen mss al die chrome opgebruikt voor die van mij... m zal serieus blinken dan haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caveyke Bekijk Berichten
                                    Op 17 december heb ik mij een Opel Astra Sports Tourer Cosmo besteld.
                                    Leverdatum: 28 februari

Vrijdag heb ik eens naar de dealer gebeld en die zei me dat het al 14 maart zal zijn.

Voor mij zou het blijkbaar net niet of net wel lukken. Voor degene die pas in januari besteld hadden zou het blijkbaar zowieso 5à6 weken later zijn, wist hij me te vertellen.

Gr.

Voor de bestellingen die er nu nog zijn is er eerder een minimum van 8 weken extra...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                                      Voor de bestellingen die er nu nog zijn is er eerder een minimum van 8 weken extra...
                                      voor alle nieuwe of alle bestaande bestellingen?

Comment

voor alle nieuwe of alle bestaande bestellingen?
                                        de schrik slaat toe!

ik ga er vanuit nieuwe? aangezien toch zoals bij mij bvb de wagens reeds in belgie aangekomen is?

Comment

de schrik slaat toe!

ik ga er vanuit nieuwe? aangezien toch zoals bij mij bvb de wagens reeds in belgie aangekomen is?
                                          Hebt ge nog geen uitstapke gedaan naar de kust...

Comment

Working...
                                          X