Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mag ik €30 000 veel vinden voor een opel astra?
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
      mag ik €30 000 veel vinden voor een opel astra?
      welke config heb je dan?

trouwens ik vind de astra ook wel veel mooier afgewerkt dan vroeger, de tijd dat golf bvb als 'beter' bevonden werd (cliche) is wel al lang voorbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
        zonet deze mail gehad van mijn dealer:

Steven,

De wagen is gisteren in de garage toegekomen, dus de aanvraag gaat vandaag naar de leasing. Ik verwacht levering ergens volgende week.

Beste groeten,

omg!!!!!!!!!!!!!!!
        Grrrrrrrr me jalous zal u nen bak bier kosten hé :-) :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
          Grrrrrrrr me jalous zal u nen bak bier kosten hé :-) :-)
          if so, met véél plezier

Comment

• bij ietwat gelijklopende configuraties kom ik aan 26200 voor astra en 28500 voor golf zonder eventuele korting,korting die toch niet groot is voor eigen configs.

Comment

if so, met véél plezier
              Zal wel, na mij besteld en wss voor mij geleverd, life ain't fair
              Maar uhm ikke voor u zenne

Comment

Zal wel, na mij besteld en wss voor mij geleverd, life ain't fair
                Maar uhm ikke voor u zenne
                wanneer had jij nu weer juist besteld?
                bij mij was het half oktober dacht ik

zoals gezegd wel geen opties, gewoon zwarte cosmo, 1.7 ecoflex, gold pakket

Comment

mag ik €30 000 veel vinden voor een opel astra?
                  Ja, dat mag. Maar ik veronderstel dat dat slechts de catalogusprijs is. Als je een Astra zodanig uitrust dat hij 30.000 EUR kost mag je ook een hogere korting verwachten.

Comment

wanneer had jij nu weer juist besteld?
                    bij mij was het half oktober dacht ik

zoals gezegd wel geen opties, gewoon zwarte cosmo, 1.7 ecoflex, gold pakket
                    Ik 28-9-2010 besteld :

Waterword blue, Cosmo 1.7 125 pk en wel opties :
                    Gold Pakket
                    Xenonlichten
                    Donkere achterruiten
                    Elektrisch inklapbare spiegels
                    Sportchasis
                    18" velgen
                    Seat Comfort Pack 2
                    Infinity Soundsystem

Eerst was levering voorzien eerste week januari, dan uitgesteld naar week 4 januari door een of andere optie ( welke da weet ik niet )
                    Volgende week is week 4 maar heb er nie veel vertrouwen in... begin deze week belde ik de garage en m zei terug lkevering week 4 en ikke zo, ge weet toch da week 4 volgende week is hé... Oe ja das juist zei m... zullen wel zien dan zei m... pfffff

Comment

Ik 28-9-2010 besteld :

Waterword blue, Cosmo 1.7 125 pk en wel opties :
                      Gold Pakket
                      Xenonlichten
                      Donkere achterruiten
                      Elektrisch inklapbare spiegels
                      Sportchasis
                      18" velgen
                      Seat Comfort Pack 2
                      Infinity Soundsystem

Eerst was levering voorzien eerste week januari, dan uitgesteld naar week 4 januari door een of andere optie ( welke da weet ik niet )
                      Volgende week is week 4 maar heb er nie veel vertrouwen in... begin deze week belde ik de garage en m zei terug lkevering week 4 en ikke zo, ge weet toch da week 4 volgende week is hé... Oe ja das juist zei m... zullen wel zien dan zei m... pfffff
                      ja das wel een pak andere dingen als bij mij dan

sportchassis enzo leek mij super, maarja bij mijn bedrijf moeten we ons houden aan de 'standaard' + gold pakket

Comment

ja das wel een pak andere dingen als bij mij dan

sportchassis enzo leek mij super, maarja bij mijn bedrijf moeten we ons houden aan de 'standaard' + gold pakket
                        Ik heb persoonlijk 4.000€ bijgelegd zenne voor deze configuratie... ma da wordt gewoon netto van ons loon afgehouden over 48 maand en dan door de lagere co² tov mijn huidige moet ik voor deze configuratie 70€ per maand bijleggen... in totaal dus een goeie 230€ per maand maar privé mogen we er onbeperkt km mee doen, onderhoud en pechverhelping europa enz. is inbegrepen alsook winterbanden, enz.
                        Ah ja en 1x per jaar mogen we gratis botsen :-) Eerste ongeval in fout is vollediug ten laste van mijn werk, vanaf de 2e franchise van 500€

Een VW golf bluemotion daar moest ik niks voor opleggen ma das nu echt mijn goesting nie hé en om 6j met nen otto tegen mijn goesting te rijden daar had ik nie veel zin in...
                        De nieuwe passat break daar moest ik 2.000€ voor opleggen, maar ook de bluemotion versie ( met 1.6 105pk motor) maar da is me iets te traag denk ik en zo'n groot volume heb ik nie meer nodig, mijn kids zijn ondertussen 6j en 10j
                        Audi en bmw kon ik enkel de kleintjes pakken ( bmw 1 en audi a3, a4 mits 4.000 opleg en niks opties )
                        En renault, peugeot, citroen daar vond ik al zeker mijn goesting nie tussen...
                        Last edited by ; 20/01/2011, 16:09.

Comment

Ik heb persoonlijk 4.000€ bijgelegd zenne voor deze configuratie... ma da wordt gewoon netto van ons loon afgehouden over 48 maand en dan door de lagere co² tov mijn huidige moet ik voor deze configuratie 70€ per maand bijleggen... in totaal dus een goeie 230€ per maand maar privé mogen we er onbeperkt km mee doen, onderhoud en pechverhelping europa enz. is inbegrepen alsook winterbanden, enz.

Een VW golf bluemotion daar moest ik niks voor opleggen ma das nu echt mijn goesting nie hé en om 6j met nen otto tegen mijn goesting te rijden daar had ik nie veel zin in...
                          De nieuwe passat break daar moest ik 2.000€ voor opleggen, maar ook de bluemotion versie ( met 1.6 105pk motor) maar da is me iets te traag denk ik en zo'n groot volume heb ik nie meer nodig, mijn kids zijn ondertussen 6j en 10j
                          Audi en bwm kon ik enkel de kleintjes pakken ( bmw 1 en audi a3, a4 mits 4.000 opleg en niks opties )
                          En renault, peugeot, citroen daar vond ik al zeker mijn goesting nie tussen...
                          ic, totaal anders dan bij ons dan

wij rijden er ook 'maar' 4j mee, gelukkig ook wel onbeperkt in privé gebruik, winterbanden etc

eerst stond ik wel wat weigerachtig tov Opel (kom van BMW 1), maar de nieuwe astra (en insignia) hebben me totaal verrast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                            Ja, dat mag. Maar ik veronderstel dat dat slechts de catalogusprijs is. Als je een Astra zodanig uitrust dat hij 30.000 EUR kost mag je ook een hogere korting verwachten.
                            zoals ik nu al weken ervaarde in verschillende garage's: spijtig maar weinig korting op astra , de auto die ik NU wou kopen.

Comment

welke config heb je dan?

trouwens ik vind de astra ook wel veel mooier afgewerkt dan vroeger, de tijd dat golf bvb als 'beter' bevonden werd (cliche) is wel al lang voorbij
                              Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                              zien staan op de carconfigurator hier bij opel. betrefte een hatchback cosmo 2.0CDTI, opties geen weet van. en dat was de salonprijs...
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

zonet deze mail gehad van mijn dealer:

Steven,

De wagen is gisteren in de garage toegekomen, dus de aanvraag gaat vandaag naar de leasing. Ik verwacht levering ergens volgende week.

Beste groeten,

omg!!!!!!!!!!!!!!!

Proficiat

Comment

zien staan op de carconfigurator hier bij opel. betrefte een hatchback cosmo 2.0CDTI, opties geen weet van. en dat was de salonprijs...
                                  de configurator op de website geeft momenteel niet de prijs incl korting weer. Dit doordat het kortingspakket uit verschillende zaken bestaat. Voor de juiste korting: dealer binnen stappen en je aangenaam laten verassen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                                    de configurator op de website geeft momenteel niet de prijs incl korting weer. Dit doordat het kortingspakket uit verschillende zaken bestaat. Voor de juiste korting: dealer binnen stappen en je aangenaam laten verassen
                                    en vervolgens maandenlang met ons mee komen neuten dat je hem nog niet hebt

Comment

• Blijkbaar is er overal een beetje paniek rond de levertijden van de astra: Dit bericht werd gepost op het forum van autoweek.nl:

Minder leuk nieuws: heb ook begin december een Astra ST Sport besteld, zou er begin februari zijn.
                                      Ben gisteren bij dealer geweest: alle sports tourers sport en cosmo zijn "on hold" gezet qua productie tot tenminste week 17(!!), dan gaan ze weer produceren, want ze komen chromen sierstrips+dakrailing te kort door de grote belangstelling voor de ST Sport en Cosmo. Voor mensen die hem evt. zonder chroom willen bestellen, geldt gewoon de levertijd van de Edition.

Dus het hele productieproces van de cosmo en sport ligt stil, omdat ze een paar strips te kort komen, bijna niet te geloven...!! Dus wees maar blij als je je ST nog net voor de zomervakantie hebt...
                                      En ja, het is echt waar, ik heb met eigen ogen het dealer bulletin van Opel Nederland gelezen, dat op 20-1 naar de dealers is verstuurd....

...moeten dan wel heeeeeeeele bijzondere strips zijn!

Zou ik op zich wel heel vreemd vinden, maar bon..

Comment

• zoals steeds met een korreltje zout nemen, er zal wel wat waarheid inzitten I guess, maar volledig juist.. :-)

Comment

zoals steeds met een korreltje zout nemen, er zal wel wat waarheid inzitten I guess, maar volledig juist.. :-)
                                          Peef zijn schuld hé die zal alle chroom en dakrails opgebruikt hebben

Comment

Working...
                                          X