Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
    beetje opzoekwerk verricht, blijkbaar duurt het proces van de nr platen maar ongeveer 24u ...

wtf leasing??

PS: sorry voor mijn ongeduld, maar ik wil mijn ST
    begrijpelijk... ik ga eens navragen of er al iets meer geweten is van de mijne...

Comment

beetje opzoekwerk verricht, blijkbaar duurt het proces van de nr platen maar ongeveer 24u ...

wtf leasing??

PS: sorry voor mijn ongeduld, maar ik wil mijn ST
      Net nagevraagd hier op mijn werk en als het online ingevuld wordt duurt het max 3 dagen, maar meestal is de plaat er de volgende dag al...

Dus 'k zal van 't weekend maar al naar de colruyt om nen bak bier gaan zeker ?

Infinity is nie standaard, is een optie van 600€ Hoop dat het die 600€ waard is...
      Vanavond ies testen se as ik de factuur ga halen,auto is open en sleutels liggen erin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
        Net nagevraagd hier op mijn werk en als het online ingevuld wordt duurt het max 3 dagen, maar meestal is de plaat er de volgende dag al...

Dus 'k zal van 't weekend maar al naar de colruyt om nen bak bier gaan zeker ?

Infinity is nie standaard, is een optie van 600€ Hoop dat het die 600€ waard is...
        Vanavond ies testen se as ik de factuur ga halen,auto is open en sleutels liggen erin
        meh 1 a 3 d, bij mij zijn we ondertussen al een week verder

ga dus idd maar al om die bak bier lol

Comment

• De 11 kantoren van de Dienst Inschrijvingen Voertuigen (DIV) zijn vandaag uitzonderlijk niet open. De werknemers
          moeten de achterstand, opgelopen door de invoering van de Europese nummerplaat, vandaag inhalen.

"We hebben al onze loketbedienden nodig om de achterstand weg te werken. Goed tienduizend mensen wachten nog op hun plaat", aldus een woordvoerder. De DIV hoopt dat de achterstand vanavond weg is.

In sommige gevallen moesten chauffeurs veertien dagen wachten op hun plaat in plaats van normaal twee dagen.

Comment

De 11 kantoren van de Dienst Inschrijvingen Voertuigen (DIV) zijn vandaag uitzonderlijk niet open. De werknemers
            moeten de achterstand, opgelopen door de invoering van de Europese nummerplaat, vandaag inhalen.

"We hebben al onze loketbedienden nodig om de achterstand weg te werken. Goed tienduizend mensen wachten nog op hun plaat", aldus een woordvoerder. De DIV hoopt dat de achterstand vanavond weg is.

In sommige gevallen moesten chauffeurs veertien dagen wachten op hun plaat in plaats van normaal twee dagen.

Allee nu weet ge ineens waarom et zo lang duurt bij de leasing... Mijn plaat wordt volgende week aangevraagd dus dan zal die achterstand wel weggewerkt zijn hoop ik...

Comment

Allee nu weet ge ineens waarom et zo lang duurt bij de leasing... Mijn plaat wordt volgende week aangevraagd dus dan zal die achterstand wel weggewerkt zijn hoop ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                geen bier vooru, neh!!

Comment

geen bier vooru, neh!!
                  Vandaag factuur gaan halen, staat er verdoeme een verkeerd bedrag op, hetgeen ik zelf betaal aan de garage hebben ze mee op de factuur voor 't werk gezet, dus morgen bellen en ze kunnen et maar doormailen zenne ga weer nie naar de garage gaan voor et factuur af te halen... ( moet er anderhalf uur vroeger voor stoppen... )

Vandaag mijn usb stick meegenomen met 4 Gb aan muziek en 'k moe zeggen klinkt dedju toch goe zenne... Vooral den bas
                  Was ne verkoper die et nog nooit gehoord had en m heeft meegeluisterd... Smile tot achter zijn oren
                  Daarna zijn we in een gaan zitten met een DVD 800 en het verschil is merkbaar MAAR 't is nie zo'n groot verschil dan dat ik dacht... De standaardinstallatie klinkt ook al heel goe zenne, enkel geeft de infinity een diepere en overal in de auto aanwezige bas en in de hoger tonen klink m wel zuiverder... maar als "gewone" luisteraar ga de nie zo'n heel groot verschil merken...
                  Voor mij persoonlijk de 600€ wel waard maar andere die nie zo kritisch zijn qua muziek zullen aan de standaardinstallatie zeker meer dan voldoende hebben...

Stonden ook een paar astra sport versies en in geen enkele was de sfeerverlichting zoals in de Cosmo...

Had nog paar foto's genomen want m stond bij de auto's die klaar zijn voor aflevering dus volledig gewassen enz. maar de foto's zijn allemaal mislukt dedju, toestel stond nog op nachtmode dus alle foto's wazig...

Pfff nog een dikke week zeker eer alles in orde is...
                  Last edited by ; 25/01/2011, 21:32.

Comment

• cool, kan echt ni wachten

ben ook nekeer benieuwd naar die sfeerverlichting

zodra ge hem hebt, more pics eh!

Comment

cool, kan echt ni wachten

ben ook nekeer benieuwd naar die sfeerverlichting

zodra ge hem hebt, more pics eh!
                      Een echte pimpcar daarmee hé haha
                      Gelijk die xenons ook, as ge den otto start dan gaan die ies op en neer en van links naar rechts... Show zenne haha

Trouwens gij ook foto's posten hé, mss zij de nog voor mij hé...

Comment

Een echte pimpcar daarmee hé haha
                        Gelijk die xenons ook, as ge den otto start dan gaan die ies op en neer en van links naar rechts... Show zenne haha

Trouwens gij ook foto's posten hé, mss zij de nog voor mij hé...
                        will do, maar peis ni dat ik eerst zal zijn ze

Comment

• Heb er vandaag trouwen weer eentje in het "wild" gezien aan het St Elisabeth in Turnhout. Groenachtige enjoy, of essentia, had geen chrome baguette en een antenne op het dak (dus ook geen gps)
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• wij willen foto's!!

(en onze nummer plaat )

Comment

wij willen foto's!!

(en onze nummer plaat )
                              wij willen auto's!!!!

kwil der zelfs mijn bier voor laten vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                                wij willen auto's!!!!

kwil der zelfs mijn bier voor laten vallen
                                zwijgt ik wil der gerust een maand geen bier voor drinken

maar na die miserie met de DIV te lezen gisteren zal het wel nog een week a 2 weken elke 5 minuten mails checken zijn...

Comment

• mijn dochter (18maanden) liep hier daarjuist rond met haar arme open: "auto papa?, auto papa?"

was eigenlijk wel de max

Gisteren was er trouwens een collega die vroeg naar die C4 of dat een goeie auto was... Na even zoeken heb ik 1 positief ding aan diene auto gevonden: de parrot kit

Comment

De 11 kantoren van de Dienst Inschrijvingen Voertuigen (DIV) zijn vandaag uitzonderlijk niet open. De werknemers

En dat was niet alleen gisteren, dit is al een paar weken zo bij DIV dat ze op dinsdag sluiten om hun achterstand in te halen. Bij mij was het ook zo 2 weken terug. Garage had papieren naar leasing op maandag verstuurd. Op dinsdag DIV gesloten. Op woensdag toch ingeschreven en tegen vrijdag waren de nummerplaten terug bij garage. 2 weken is dan echt wel nog overdreven zeker, zal wellicht van de leasing afhangen?
                                    Good luck met de nieuwe sjeescar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
                                      En dat was niet alleen gisteren, dit is al een paar weken zo bij DIV dat ze op dinsdag sluiten om hun achterstand in te halen. Bij mij was het ook zo 2 weken terug. Garage had papieren naar leasing op maandag verstuurd. Op dinsdag DIV gesloten. Op woensdag toch ingeschreven en tegen vrijdag waren de nummerplaten terug bij garage. 2 weken is dan echt wel nog overdreven zeker, zal wellicht van de leasing afhangen?
                                      Good luck met de nieuwe sjeescar!
                                      hoopgevend

maar voorlopig verwacht ik niks meer, kzal wel zien wanneer ik bericht krijg...

Comment

• @ Dirk:

Aangezien je waarschijnlijk meer op autoforum zit dan je werk email checkt :p:

De zwarte sportstourer is voorzien om vandaag binnen te komen.
                                        De waterworld blue... 3/2. Staat nu in Zeebrugge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                                          @ Dirk:

Aangezien je waarschijnlijk meer op autoforum zit dan je werk email checkt :p:

De zwarte sportstourer is voorzien om vandaag binnen te komen.
                                          De waterworld blue... 3/2. Staat nu in Zeebrugge.
                                          YESSSSSSSSSSS

Comment

Working...
                                          X