Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
    Ik heb een opel astra j sport en heb ook overal de sfeerverlichting . Zelfs in de portieren ..
    Bij mijne Cosmo is dat ook zo...
    Heb de mijne vandaag net één jaar en hij rijdt SUPER !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
      oei, afkicken

wa doede van werk toch?
      Idd afkicken

Werk als supportmedewerker en systeembeheerder op den ICT bij Nateus verzekeringen dus zoals gezegd kan da perfect zelf aanpassen zenne want ik configureer ook onze proxyservers en firewalls...

Geen ramp... binnenkort mijnen otto se, zijn ergere dingen in 't leven hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
        Idd afkicken

Werk als supportmedewerker en systeembeheerder op den ICT bij Nateus verzekeringen dus zoals gezegd kan da perfect zelf aanpassen zenne want ik configureer ook onze proxyservers en firewalls...

Geen ramp... binnenkort mijnen otto se, zijn ergere dingen in 't leven hé
        hehehe idd

Comment

hehehe idd
          ik ken iets da erger is: WACHTEN OP UWE OTTO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
            ik ken iets da erger is: WACHTEN OP UWE OTTO

Comment

• Voila de mijne is besteld:
              • Opel Astra ST Sport
              • 2.0 cdti met manuele transmissie
              • Black Sapphire
              • AFL
              • Advantage Pack (gps + 18" velgen)
              • Leder met seat comfort pack 1

Leveringstermijn: 5 maanden, dit omdat de toeleverancier van de chromé 'biezekes' een pak achter loopt.
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                Voila de mijne is besteld:
                • Opel Astra ST Sport
                • 2.0 cdti met manuele transmissie
                • Black Sapphire
                • AFL
                • Advantage Pack (gps + 18" velgen)
                • Leder met seat comfort pack 1

Leveringstermijn: 5 maanden, dit omdat de toeleverancier van de chromé 'biezekes' een pak achter loopt.
                mooie config! zeker foto's posten eens je hem hebt he

zou de leverdatum niet kunnen vervroegd worden eens ze achterstand ingehaald is?

Comment

mooie config! zeker foto's posten eens je hem hebt he

zou de leverdatum niet kunnen vervroegd worden eens ze achterstand ingehaald is?
                  Dank u!
                  Laat ons hopen, had hem graag begin juni gehad voor de communie van mijn dochter.
                  En van zodra de wagen geleverd is, maak ik een topic aan in 'mijn duitse wagen'!
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Normaal wordt vandaag of maandag mijn Astra ST 1.3 EcoFlex Cosmo (+ Gold Pack) besteld.
                    Ik ben mij mentaal ook al aan het voorbereiden dat het pas juli zal zijn dat ik hem zal hebben
                    Alles wat dan vroeger is, maakt het alleen maar beter.

Probleem is, dat mijn huidige auto (Corsa 1.7DTI, 179500 km), op 182500 km een groot onderhoud nodig heeft ..., en ik doe ongeveer 800km per maand. (you can do the math

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                      Normaal wordt vandaag of maandag mijn Astra ST 1.3 EcoFlex Cosmo (+ Gold Pack) besteld.
                      Ik ben mij mentaal ook al aan het voorbereiden dat het pas juli zal zijn dat ik hem zal hebben
                      Alles wat dan vroeger is, maakt het alleen maar beter.

Probleem is, dat mijn huidige auto (Corsa 1.7DTI, 179500 km), op 182500 km een groot onderhoud nodig heeft ..., en ik doe ongeveer 800km per maand. (you can do the math
                      vraag alvast een ST als vervangwagen tijdens het onderhoud

Comment

vraag alvast een ST als vervangwagen tijdens het onderhoud
                        Ik zou wel willen, maar het is een andere garage Moest dat een 1500 tal km schelen, zou ik dat onderhoud dat niet laten schieten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
                          hehe, het is al erg genoeg dat ik nog lang ga mogen wachten.

Ondertussen ook eens aan dealer (GMAN antwerpen) gevraagd of ze al een zicht hebben op de levertermijn en hoe het zat met die vertraging.
                          Exacte datum konden ze nog niet geven, maar de problemen met de chroom en de dakrails was zich volgens hen al aan het oplossen..

ben benieuwd.. :-/
                          Heeft er hier iemand nog een update van gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                            Heeft er hier iemand nog een update van gehoord?
                            met wat geluk moet ik morgen naar GMAN antwerpen, zal er ff naar vragen dan

Comment

• midden februari moest ik nog eens horen of er al meer info was. Maw, als ik hem ergens midden maart heb zal ik al content mogen zijn. Was besteld 27 november..

Comment

• brrrr tis toch bang afwachten vandaag, hopen op een telefoontje dat de platen er zijn zodat ik er morgen omkan

Comment

brrrr tis toch bang afwachten vandaag, hopen op een telefoontje dat de platen er zijn zodat ik er morgen omkan
                                  en tis njet, volgende week ergens pas .......

Comment

• Ik ben hier overeengekomen dat mijn collega mijn eerder bestelde ST zal nemen. Zelf een 5 deurs besteld (1.7; Black Sapphire, Cosmo met seat Comfort, 18 duim, verduisterde ruitjes en het Gold Pack). Deze is voor de kilometers van en naar de zaak.

Op de zaak staat er dan nog een ST Enjoy om naar klanten te gaan en deze daar voor te stellen.

Maar niet verwend hoor! :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                                      Ik ben hier overeengekomen dat mijn collega mijn eerder bestelde ST zal nemen. Zelf een 5 deurs besteld (1.7; Black Sapphire, Cosmo met seat Comfort, 18 duim, verduisterde ruitjes en het Gold Pack). Deze is voor de kilometers van en naar de zaak.

Op de zaak staat er dan nog een ST Enjoy om naar klanten te gaan en deze daar voor te stellen.

Maar niet verwend hoor! :p
                                      diene van mijne collega was idd ook niet mis int zwart

misschien dak vrijdag wel eens ga kijken bij moyson of diene schitterende waterworld er staat

Comment

en tis njet, volgende week ergens pas .......

ja man, das echt wel een zware bevalling aan het worden toch... Hopelijk gaat het bij mij wat sneller, maar vrees er voor...

Comment

• Ik heb net naar de garage gebeld, voor info en heb ook maar ineens geluisterd hoe het zat met men leveringstermijn. Hij staat nu momenteel op de rolband in het fabriek en de levertermijn aan de garage is 5 maart. Hij zit volledig goed op schema.
                                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Working...
                                          X