Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• daarstraks nog een telefoontje gehad van m'n baas...

hij had zelf telefoon gehad van de garage ...

de platen waren in extermis toch nog aangekomen!!!

morgen om 10.00 mag ik er om

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
      daarstraks nog een telefoontje gehad van m'n baas...

Ik ben blij voor u ik hoop binnen een 16-tal tot 18-tal weken hetzelfde te kunnen zeggen

Comment

• Ik zou graag een irmscher grill steken in men Astra Sports Tourer, maar de wagen is helaas nog niet geleverd. Nu vroeg ik me af of de grill van de Astra J geklikt of gevezen zit. Moet er iets aangepast worden aan de voorbumper om de Irmscher grill te kunnen plaatsen? Ik zaag nu eenmaal niet graag in een nieuwe wagen :p

Het gaat om deze grill
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• @Peef: gelieve (indien mogelijk) wat foto's te maken en te posten hé! Maar je mag er eerst wat mee rondrijden natuurlijk

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
              Ik zou graag een irmscher grill steken in men Astra Sports Tourer, maar de wagen is helaas nog niet geleverd. Nu vroeg ik me af of de grill van de Astra J geklikt of gevezen zit. Moet er iets aangepast worden aan de voorbumper om de Irmscher grill te kunnen plaatsen? Ik zaag nu eenmaal niet graag in een nieuwe wagen :p

Het gaat om deze grill

ook mooie velgen op die foto

Comment

SUPER!!!!!! ikke seffes nog ies naar garage se om te vragen wanneer ik er mag omkomen, platen enz. zijn ook binnen

Der gaan der ier al 2 me nen dikke smile op hun gezicht rondrijden volgende week

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                  @Peef: gelieve (indien mogelijk) wat foto's te maken en te posten hé! Maar je mag er eerst wat mee rondrijden natuurlijk
                  Waaaar ziiiijjjjjjnnn dieeeeee fooooowtoooooooows !!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                    Voila de mijne is besteld:
                    • Opel Astra ST Sport
                    • 2.0 cdti met manuele transmissie
                    • Black Sapphire
                    • AFL
                    • Advantage Pack (gps + 18" velgen)
                    • Leder met seat comfort pack 1
                    Leveringstermijn: 5 maanden, dit omdat de toeleverancier van de chromé 'biezekes' een pak achter loopt.
                    Heeeel mooie config... wou ook graag de 2 liter ma da kwam wa duur voor 't werk, ma mijn 125 pk tje zal oek al nie slecht bollen hé...

Comment

Normaal wordt vandaag of maandag mijn Astra ST 1.3 EcoFlex Cosmo (+ Gold Pack) besteld.
                      Ik ben mij mentaal ook al aan het voorbereiden dat het pas juli zal zijn dat ik hem zal hebben
                      Alles wat dan vroeger is, maakt het alleen maar beter.

Probleem is, dat mijn huidige auto (Corsa 1.7DTI, 179500 km), op 182500 km een groot onderhoud nodig heeft ..., en ik doe ongeveer 800km per maand. (you can do the math
                      Proficiat enne ge kunt alt de fiets nemen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
                        midden februari moest ik nog eens horen of er al meer info was. Maw, als ik hem ergens midden maart heb zal ik al content mogen zijn. Was besteld 27 november..
                        Bij de mijn was er geen uitstel door de chromé problemen enz. en heb bijna 5 maand moeten wachten dus hoop da et voor u ene beke meevalt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                          Dank u!
                          Laat ons hopen, had hem graag begin juni gehad voor de communie van mijn dochter.
                          En van zodra de wagen geleverd is, maak ik een topic aan in 'mijn duitse wagen'!
                          Daar ga je van mij volgende week ook een topic zien staan, samen met die van Peef

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                            Ik ben hier overeengekomen dat mijn collega mijn eerder bestelde ST zal nemen. Zelf een 5 deurs besteld (1.7; Black Sapphire, Cosmo met seat Comfort, 18 duim, verduisterde ruitjes en het Gold Pack). Deze is voor de kilometers van en naar de zaak.

Op de zaak staat er dan nog een ST Enjoy om naar klanten te gaan en deze daar voor te stellen.

Maar niet verwend hoor! :p
                            Een echt verwend nest zij de gij ja, ge moest u schamen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                              Een echt verwend nest zij de gij ja, ge moest u schamen

De huidige sportstourer Cosmo mag dus binnenkort wel de deur uit :p Nog een maandje ermee bollen.

Comment

• hell yeah kheb hem

Comment

hell yeah kheb hem
                                  Proficiat! Ziet er fantastisch uit! Nog een paar fotootjes van de binnenkant pls

Comment

Proficiat! Ziet er fantastisch uit! Nog een paar fotootjes van de binnenkant pls
                                    kzal er straks nog een paar nemen & posten =)

Comment

Proficiat enne ge kunt alt de fiets nemen hé
                                      Ik heb gisteren een simpele doch geniale ingeving gehad. Ik ga tijdens de bestelperiode gewoon van auto wisselen met m'n vrouw. Zij moet maar de helft van mijn afstand doen naar haar werk.

Ik begin zodanig geobsedeerd te geraken dat ik daarstraks zelfs speciaal m'n looproute aangepast heb, zodat ik langs een Opel showroom kon passeren. In de showroom staat namelijk een Fresco kleurige astra sports tourer cosmo ... en staren dat ik deed!

Comment

hell yeah kheb hem

schitterende wagen

veel plezier ermee :-) voor mij nog een weekje of 2 hoop ik er ook mee rond te bollen :-)

Comment

SUPER!!!!!! ikke seffes nog ies naar garage se om te vragen wanneer ik er mag omkomen, platen enz. zijn ook binnen

Der gaan der ier al 2 me nen dikke smile op hun gezicht rondrijden volgende week

allee, tis dan ook gelukt. Platen enzovoort binnen, dus gewoon gaan en buiten rijden

Comment

Working...
                                          X