Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een topic bij mijn Duitse wagen ga ik nog nie maken voordat ik goeie foto's heb maar hierbij toch al een paar foto"s maar zoals gezegd mijn fototoestel trekt wreed slecht in het donker, moet echt al goe licht zijn om scherpe foto's te hebben... ook een foto bij van mijn vorige en mijn huidige en het verschil is toch redelijk groot hé ( mijn nieuwe staat wel iets dichter tegen de camera dus bedriegt een beetje )
En zoals zelfs op mijn slechte foto' al duidelijk te zien is... de chromé en zilveren dakrails maken m echt wel af hé dus beter wa langer wachten om m in deze uitvoering te hebben
En op de laatste foto's das geen vlek zenne op die zetel, ook weer een bewijs van de superkwaliteit van mijn toestel... ma zet m erbij zodat ge de sportzetels van de Cosmo kunt zien ( Jet Lace )
Voila se veel kwijlgenot, de beter foto's volgende dan bij mijn duitse auto...
prachtig wagen gewoon. Ben content dat ik ook waterworld gekozen heb... vind het een prachtig kleur... ben wel benieuwd hoe dat op mijne enjoy (zonder chromé) ga staan...
Hopelijk hebben mijn agr zetels dezelfde stof, vind het wel leuk zo die naad in de midden
Hoe vallen de xenons met AFL eigenlijk mee?
Alleszinds veel plezier bij het bollen hé mannen... Voor mij nog anderhalve week wachten wss...
M rijdt inderdaad heeeel zalig... en da stuur superlicht bij traag rijden... heel tof zo'n snelheidsafhankelijk stuur...
Die xenons zijn ook super geeft echt heeeel veel licht... zeker in donkere straten...
( + feit da as ge met de afstandsbediening uw deuren open doet die lichten aanschieten en zo eerst eens naar alle kanten draaien, man man das wel show zenne, haha :-) :-) )
Kortom tot nu toe nog steeds heeeeeel content, en enorm veel positieve reacties op 't werk ook zelf bij anti opel mannen die m toch wel heel knap vinden in die kleur en met die velgen enz.
mijn zetels zijn trouwens in dezelfde stof en uitvoering als bij u denk ik
dat rood sfeerlicht is ook zalig gevonden e? hopelijk gaan die lampkes niet te rap kapot ..
enige wat wel wennen is is de handrem imo... het aanzetten van de rem via het knopje, en het feit dat hij vanzelf uitgaat als je vertrekt
wel vree handig, maar wennen
dat rood sfeerlicht is ook zalig gevonden e? hopelijk gaan die lampkes niet te rap kapot ..
enige wat wel wennen is is de handrem imo... het aanzetten van de rem via het knopje, en het feit dat hij vanzelf uitgaat als je vertrekt
ik zou daar maar onmiddellijk mee stoppen met dat te doen . Mijn garage vertelde mij dat dit zeer slecht is voor de handrem . Je kunt dit een paar keer doen , als je het vergeet af te zetten . Maar het is zeker niet de bedoeling dit altijd te doen !
Is dat nu net niet heel het systeem dat bedacht is rond 'hill assist'? Of je nu effectief op een heuveltje staat of niet doet er niet echt toe denk ik dan..Je zet de handrem op, en dat gaat vanzelf af als je lichtjes gas geeft. Op mijn pa zijn renault zit dat ook, en rijdt daar al jaren mee rond op die manier.. nooit problemen mee gehad.
ik zou daar maar onmiddellijk mee stoppen met dat te doen . Mijn garage vertelde mij dat dit zeer slecht is voor de handrem . Je kunt dit een paar keer doen , als je het vergeet af te zetten . Maar het is zeker niet de bedoeling dit altijd te doen !
hmm serieus?
bij de aflevering bij mij zeiden ze net dat dit de bedoeling was? :s
De handrem werkt electronisch, dus je hoeft hem niet manueel af te zetten bij vertrek. Het is zelfs aangeraden om hem niet te veel manueel te bedienen, omdat het automatische loslaatmechanisme dan in werking blijft.
Ik hoop dat alles verder goed gaat met de wagen.
Groeten,
Etienne Schats
Verantwoordelijke Fleet Verkoop
maw: NIET manueel doen, en gewoon automatisch laten uitschakelen
Zou kunnen zijn de cosmo zetels die niet in leder zijn...
Idd da sfeerlicht is wel zalig... onder uw achteruitkijkspiegel zit ook een lichtje da naar beneden schijnt hé... handig as ge iets moe lezen in het donker terwijl ge aan het rijden zijt
Handrem is idd wennen, 1x voor vast te zetten en dan kan je gewoon vertrekken, 2x induwen voor extra vast te zetten en kan je nie vertrekken... heel handig om bergop te vertrekken, 1x induwen en gewoon vertrekken...
bij mij ook gezegd dat je dit zo moet gebruiken en nie altijd manueel afzetten, is die hill start assist hé...
de verschuifbare armsteun is ook handig, wist nie dat die naar voor en naar achter kon schuiven totdat de verkoper me het vertelde...
Ga wel mijn zetel wa hoger zetten op de laagste positie zitten die enorm laag hé, ik kom zo net met mijn hoofd boven mijn zijruit, redelijk stom zicht zei mijn collega die me zien rijden hé...
De max hier vond ik dat een van mijn collega's nooit geen opel meer wou, en die heeft nu een golf bluemotion besteld... gisteren met hem testritje gaan doen met mijn auto... heeft al dik spijt dat m geen astra st genomen heeft
Zou kunnen zijn de cosmo zetels die niet in leder zijn...
Idd da sfeerlicht is wel zalig... onder uw achteruitkijkspiegel zit ook een lichtje da naar beneden schijnt hé... handig as ge iets moe lezen in het donker terwijl ge aan het rijden zijt
Handrem is idd wennen, 1x voor vast te zetten en dan kan je gewoon vertrekken, 2x induwen voor extra vast te zetten en kan je nie vertrekken... heel handig om bergop te vertrekken, 1x induwen en gewoon vertrekken...
bij mij ook gezegd dat je dit zo moet gebruiken en nie altijd manueel afzetten, is die hill start assist hé...
de verschuifbare armsteun is ook handig, wist nie dat die naar voor en naar achter kon schuiven totdat de verkoper me het vertelde...
Ga wel mijn zetel wa hoger zetten op de laagste positie zitten die enorm laag hé, ik kom zo net met mijn hoofd boven mijn zijruit, redelijk stom zicht zei mijn collega die me zien rijden hé...
De max hier vond ik dat een van mijn collega's nooit geen opel meer wou, en die heeft nu een golf bluemotion besteld... gisteren met hem testritje gaan doen met mijn auto... heeft al dik spijt dat m geen astra st genomen heeft
hehehe
dat van die verstelbare armsteun, verklaar eens? want die zit idd ferm naar achter :s
khad er al zitten aan wringen maar dat deed gelijk ni veel :p
Gewoon naar voor schuiven... pak die gewoon vanboven vast en ge kunt die naar voor schuiven... om m dan nog open te doen moet je m wel terug naar achter schuiven...
Gewoon naar voor schuiven... pak die gewoon vanboven vast en ge kunt die naar voor schuiven... om m dan nog open te doen moet je m wel terug naar achter schuiven...
cool, thanks
vindt ge die niet een beeke laag btw? ik hang helemaal scheef alsek er op leun
Comment