Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dus als ik het goed begrijp , zelfs al sta je niet op een helling , handrem nooit afzetten ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
      dus als ik het goed begrijp , zelfs al sta je niet op een helling , handrem nooit afzetten ??
      YEP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
        cool, thanks

vindt ge die niet een beeke laag btw? ik hang helemaal scheef alsek er op leun
        De zetels gaan heeeeel laag zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
          dus als ik het goed begrijp , zelfs al sta je niet op een helling , handrem nooit afzetten ??
          Yup heb je goed begrepen...Enkel aanzetten is nodig, opnieuw rijden is gewoon koppeling lossen en gas geven, na een sec. ofzo gaat die automatisch los (handig voor als er een vrouw mee vertrekt - 5/10 vergeten ze een manuele toch af te zetten )

Comment

• Edit.
            Last edited by ; 21/10/2012, 21:45.

Comment

• Voila se, postje geopend bij mijn Duitse auto met nog een nieuwe kwijlfoto

( zal al mogen kuisen dit weekend m ziet al goe vuil )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten

Enkele vraagjes voor de opel kenners hier (ben immers van plan een Opel Astra ST 1.7 CDTI 110 PK Cosmo te bestellen):

- Als je op een cosmo de lederen zetels neemt, krijg je dan ook de uitschuifbare zittingen zoals hieboven?
                - Wat zijn de prestaties van het infinity audio systeem? Is dat zijn geld waard? Is er een verschil als je het neemt met of zonder het navigatiesysteem uit het advantage pack?
                - Heet er iemand ervaring met het chippen van de motor?
                - Foto's van de 2 verschillende soorten velgen 17'' Cosmo (18'' kan blijkbaar niet met de motorisatie die ik neem)
                - Is het navigatiesysteem zijn geld waard (500 €). Ik heb een goede garmin nu ...
                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                  Enkele vraagjes voor de opel kenners hier (ben immers van plan een Opel Astra ST 1.7 CDTI 110 PK Cosmo te bestellen):

- Als je op een cosmo de lederen zetels neemt, krijg je dan ook de uitschuifbare zittingen zoals hieboven? ja, lederen zetels zijn de agr stoelen
                  - Wat zijn de prestaties van het infinity audio systeem? Is dat zijn geld waard? Is er een verschil als je het neemt met of zonder het navigatiesysteem uit het advantage pack? is voor Badsloefke...
                  - Heet er iemand ervaring met het chippen van de motor? don't know
                  - Foto's van de 2 verschillende soorten velgen 17'' Cosmo (18'' kan blijkbaar niet met de motorisatie die ik neem) zie vbrochure opel astra st op opel.be
                  - Is het navigatiesysteem zijn geld waard (500 €). Ik heb een goede garmin nu ...
                  voor mij alleen al lijkt dit gewoon veel mooier dan zo'n vensterplakker... Audio is schijnt ook beter met gps dan bij cd300 en cd400...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                    voor mij alleen al lijkt dit gewoon veel mooier dan zo'n vensterplakker... Audio is schijnt ook beter met gps dan bij cd300 en cd400...
                    Bedankt voor de info. Ik vind een ingebouwd systeem ook pakken mooier dan een vesterplakker, maar het moet ergens stoppen hé. Ik zou ook liever een 2-liter willen en nog liever een Insigna, maar ja .. Ik wil het budget wat binnen de perken houden. Maar als de audio beter klinkt met de navigatie ervan utigaand dat je zoiezo 'infinity sound' neemt is wel een extra argument!

Comment

- Als je op een cosmo de lederen zetels neemt, krijg je dan ook de uitschuifbare zittingen zoals hieboven?
                      - Wat zijn de prestaties van het infinity audio systeem? Is dat zijn geld waard? Is er een verschil als je het neemt met of zonder het navigatiesysteem uit het advantage pack?
                      - Heet er iemand ervaring met het chippen van de motor?
                      - Foto's van de 2 verschillende soorten velgen 17'' Cosmo (18'' kan blijkbaar niet met de motorisatie die ik neem)
                      -Ja, als je leder neemt, zit er standaard seat comfort pack bestuurder bij. Het leder alleen kost eigenlijk 1100 +SCP kost 300. Je kan dan nog als optie SCP betuurder en passagier nemen voor 150€
                      -?
                      - de 1.7 110 en 125pk zijn motorisch identiek!
                      -18" kan wel als je sportchassis neemt
                      -Zeker, goed systeem, mooi ingewerkt en mooi kleurenscherm (zit meestal in een advantage-pack)
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
                        Is dat nu net niet heel het systeem dat bedacht is rond 'hill assist'? Of je nu effectief op een heuveltje staat of niet doet er niet echt toe denk ik dan..Je zet de handrem op, en dat gaat vanzelf af als je lichtjes gas geeft. Op mijn pa zijn renault zit dat ook, en rijdt daar al jaren mee rond op die manier.. nooit problemen mee gehad.
                        Hill Assit werkt als volgt:
                        Je staat op een helling (naar boven rijden) met voetrem ingeduwt, zet in eerste en laat de voetrem los. Enkele seconden zullen de remklauwen gesloten blijven zodat je kan vertrekken zonder achteruit te bollen.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                          -Ja, als je leder neemt, zit er standaard seat comfort pack bestuurder bij. Het leder alleen kost eigenlijk 1100 +SCP kost 300. Je kan dan nog als optie SCP betuurder en passagier nemen voor 150€
                          -?
                          - de 1.7 110 en 125pk zijn motorisch identiek!
                          -18" kan wel als je sportchassis neemt
                          -Zeker, goed systeem, mooi ingewerkt en mooi kleurenscherm (zit meestal in een advantage-pack)
                          Bedankt voor de info! Momenteel ziet de configuratie er als volgt uit:

Opel Astra ST 1.7 CDTI 110 PK Cosmo
                          • Advantage Pack met GPS
                          • Leder met alle mogelijk zitcomfort
                          • Infinity Sound
                          • 19'' Velgen
                          • OPC Pack
                          • Verduisterde ruiten
                          • Misschien nog wat prullen zoals USB aansluiting en bluetooth

Comment

Bedankt voor de info! Momenteel ziet de configuratie er als volgt uit:

Opel Astra ST 1.7 CDTI 110 PK Cosmo
                            • Advantage Pack met GPS
                            • Leder met alle mogelijk zitcomfort
                            • Infinity Sound
                            • 19'' Velgen
                            • OPC Pack
                            • Verduisterde ruiten
                            • Misschien nog wat prullen zoals USB aansluiting en bluetooth
                            Gaat knap worden!
                            USB zit standaard bij gps dvd800
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Gaat knap worden!
                              USB zit standaard bij gps dvd800
                              Ik hoop het. Velen hier durven het niet luidop zeggen, maar de astra ST is een zeer mooie auto. Enkel jammer van de mindere dieselmotor, maar een ramp is het zeker niet.

Jammer dat bluetooth niet standaard is op zo'n multimediasysteem, wel tof van de USB!

Comment

Ik hoop het. Velen hier durven het niet luidop zeggen, maar de astra ST is een zeer mooie auto. Enkel jammer van de mindere dieselmotor, maar een ramp is het zeker niet.

Jammer dat bluetooth niet standaard is op zo'n multimediasysteem, wel tof van de USB!
                                Hey Caractere,

Zit in je pack de telefoonvoorbereiding met bluetooth niet inbegrepen?, toen ik de mijne vorig jaar bestelde was dat inbegrepen...

Bluetooth raad ik je toch aan om erbij te nemen hoor, heb het ook nooit eerder gehad maar kan het nu écht niet meer missen. De bediening via stuur, voice-control of scherm... is echt super en is veel netter afgewerkt dan achteraf een parrot te installeren én je bent in regel met de wetgevende macht!

PS: Heb dezelfde motor en die voldoet echt wel hoor...Moet je zeker geen schrik van hebben dat die te licht zal uitvallen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                  Hey Caractere,

Zit in je pack de telefoonvoorbereiding met bluetooth niet inbegrepen?, toen ik de mijne vorig jaar bestelde was dat inbegrepen...

Bluetooth raad ik je toch aan om erbij te nemen hoor, heb het ook nooit eerder gehad maar kan het nu écht niet meer missen. De bediening via stuur, voice-control of scherm... is echt super en is veel netter afgewerkt dan achteraf een parrot te installeren én je bent in regel met de wetgevende macht!

PS: Heb dezelfde motor en die voldoet echt wel hoor...Moet je zeker geen schrik van hebben dat die te licht zal uitvallen...
                                  Navraag bij de dealer leert dat de tlefoonuitrusting inderdaad standaard is in het pack. Nog een extra reden dus op de GPs te nemen.

Welke type GPs is het eigenlijk en zit er lift TMC op (heel handig om files en ongevallen te ontwijken)?

Comment

• Waarom ga je van Peugeot/Renault naar Opel?
                                    Specifieke reden of gewoon beke verliefd op de Astra ST?

Comment

• Grrrr, daarnet een 5 minuten achter nen zwarte gereden... Manmanman, dat die 2 weekjes maar snel voorbij zijn...

Komt wel goed uit dan, ben vanaf den 11e in verlof... Dus kan ik rustig gaan bollen

Comment

Navraag bij de dealer leert dat de tlefoonuitrusting inderdaad standaard is in het pack. Nog een extra reden dus op de GPs te nemen.

Welke type GPs is het eigenlijk en zit er lift TMC op (heel handig om files en ongevallen te ontwijken)?
                                        Goh ik heb een DVD 800 zitten en daar zitten quasi alle mappen in van Europa, ik moet wel is kijken of het van Garmin is die DVD - Laat ik je wel nog weten...

Yup TMC zit erop en is heel goed, ben al een aantal keer naar NL gemoeten voor het werk en bij files/ongevallen stuurt hij je er mooi om...Hieronder een filmpje van wat je zoal kan verwachten bij de DVD 800

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Grtz,

Bounceken

Comment

• Mijn sportstourer mag dus de deur uit... zal bij afscheid maximum 15000 kilometerkes hebben.

Comment

Working...
                                          X