Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoop dat ze hun achterstand met hun raamomlijsting wat kunnen wegwerken...

Anders is het nog een dikke 3maanden en half wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smoutebol Bekijk Berichten
      Ik hoop dat ze hun achterstand met hun raamomlijsting wat kunnen wegwerken...

Anders is het nog een dikke 3maanden en half wachten
      Zou ik goed vinden, mij is 5 maanden gezegd!
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ik heb de mijne op 30 januari besteld, en daar zou de wagen toekomen in de garage op week 14, maar voor de cosmo uitvoering moet je er nog eens 2 maanden bijtellen, dus dan kom ik rond week 22 te zitten.

Ik heb er nu niks meer van gehoord, maar misschien kunnen ze hun achterstand op de een of andere manier inhalen. Hopelijk wordt hij niet verlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smoutebol Bekijk Berichten
          Ik heb de mijne op 30 januari besteld, en daar zou de wagen toekomen in de garage op week 14, maar voor de cosmo uitvoering moet je er nog eens 2 maanden bijtellen, dus dan kom ik rond week 22 te zitten.

Ik heb er nu niks meer van gehoord, maar misschien kunnen ze hun achterstand op de een of andere manier inhalen. Hopelijk wordt hij niet verlaat

't Is geen kwestie van inhalen... de dingen zijn gewoon niet in stock.

Comment

• Keep thinking positive, een stock kunnen ze ook terug aanvullen

Comment

• wel goed natuurlijk voor opel dat de Cosmo zoveel succes heeft, maar ik zou zelf de muren oplopen denk ik

maar, hij is wel het wachten waard gasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                Waarom ga je van Peugeot/Renault naar Opel?
                Specifieke reden of gewoon beke verliefd op de Astra ST?
                Ik ben een fan van prijs/kwaliteit ... en dat vond ik tot nu toe steeds bij de Franse merken. De vorige Astra en Zafira vond ik hard, luid en onconfortabel. De Astra ST vind ik heel wat fijner rijden en de prijs is zéér scherp vandaar ...

De Grand Scenic blijft alvast. Zijn we super tevreden van (mijn vrouw toch). Prijs kwaliteit is die ook onklopbaar (tweedehands).
                2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Mijn Astra ST 1.3 Cosmo is besteld op 3/2.
                  Ik heb zopas een leverdatum doorgekregen van Lease Plan. "Deze zal geleverd worden op 9/5/2011"
                  Gelukkig dat een mens dit forum heeft om te weten dat deze datum met een korreltje zout moet genomen worden

Comment

• kan iemand met een sports tourer en het infinity sound pack heeft eens een foto plaatsen van de koffer ruimte
                    of daar waar de infinity zit in de koffer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                      Mijn Astra ST 1.3 Cosmo is besteld op 3/2.
                      Ik heb zopas een leverdatum doorgekregen van Lease Plan. "Deze zal geleverd worden op 9/5/2011"
                      Gelukkig dat een mens dit forum heeft om te weten dat deze datum met een korreltje zout moet genomen worden
                      Onze fleetmanager heeft nog eens de verkoper gecontacteerd (omdat er meerdere bestuurders de bedenking maakten dat de levertijd niet kon kloppen).
                      Last edited by NicolasBE; 17/02/2011, 09:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                        kan iemand met een sports tourer en het infinity sound pack heeft eens een foto plaatsen van de koffer ruimte
                        of daar waar de infinity zit in de koffer.
                        Ok as ik er aan denk ( en als het licht is als ik thuis ben) zal ik ies ne foto maken... de sub zit in de vloerplaat en de versterker die zit achter het klepje voor het rechter achterlicht... dus zitten niet in de weg...

Comment

• Vraagje, de USB aansluiting voor IPOD, zorgt die ervoor dat de IPOD zijn batterij oplaadt terwijl de IPOD gebruikt wordt?

Tweede vraagje:
                          Elektrische bediening ruiten achteraan. Kan dat uitgezet worden? (ik zie anders al een driejarige peuter glimlachend gebruik maken van deze feature ...)

Comment

• bij de test wagen waarmee ik gereden heb was ook de achterste ruiten electrisch bedienbaar. Deze kon je aan bestuurders kant gewoon met een knopje blokeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                              Vraagje, de USB aansluiting voor IPOD, zorgt die ervoor dat de IPOD zijn batterij oplaadt terwijl de IPOD gebruikt wordt?

Tweede vraagje:
                              Elektrische bediening ruiten achteraan. Kan dat uitgezet worden? (ik zie anders al een driejarige peuter glimlachend gebruik maken van deze feature ...)
                              IPOd vraag geen idee, nog nooit geprobeerd maar denk niet dat die zal opladen
                              En ja de ruiten achteraan kunnen met ene knopje vooraan afgezet worden, was ook driect afgezet bij mij met mijn 2 kids

Comment

• Ik ben sinds eind januari in het bezit van een opel astra enjoy met stukken van cosmo. (ehhe)

Ik heb mijn best gedaan om heel dit topic te doorspitten ivm het verbruik!
                                Het valt me op dat hier niet zoveel over gepraat wordt. Wat ik vreemd vind, want ik vind dat hij voor een motor van deze tijd VEEL verbruikt. ivm een VW 1900 77kw van 2005.

Spijtig dat opel in zijn brochures sprak van een verbruik van 4.7???? waar ik zelf ervaar dat de cijfers van plaats zijn veranderd?!

er staan nu 14000 km op. (het is een demo wagen van de garage) en het verbruik is blijkbaar nog steeds hoog. moet ik mij zorgen maken?

op youtube heb ik een kerel gevonden die zijn cosmo heeft gefilmd, en zijn verbruik was 7.4 op de boordcomputer. (jammer dat de enjoy geen verbruikmeter heeft, weer iets belachelijk van opel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk Berichten
                                  Ik ben sinds eind januari in het bezit van een opel astra enjoy met stukken van cosmo. (ehhe)

Ik heb mijn best gedaan om heel dit topic te doorspitten ivm het verbruik!
                                  Het valt me op dat hier niet zoveel over gepraat wordt. Wat ik vreemd vind, want ik vind dat hij voor een motor van deze tijd VEEL verbruikt. ivm een VW 1900 77kw van 2005.

Spijtig dat opel in zijn brochures sprak van een verbruik van 4.7???? waar ik zelf ervaar dat de cijfers van plaats zijn veranderd?!

er staan nu 14000 km op. (het is een demo wagen van de garage) en het verbruik is blijkbaar nog steeds hoog. moet ik mij zorgen maken?

op youtube heb ik een kerel gevonden die zijn cosmo heeft gefilmd, en zijn verbruik was 7.4 op de boordcomputer. (jammer dat de enjoy geen verbruikmeter heeft, weer iets belachelijk van opel)
                                  Euhm ik denk dak je hierin gelijk ga moeten geven... ik heb gisteren terug gaan tanken en kwam op een verbruik van 8,9l /100 km... Ik doe wel continu korte afstanden dus weinig autostrade maar ik had ook wel verwacht dat het verbruik een pak lager zou zijn...

Mss dat dit nog beter in de toekomst maar ik vrees dak net zoals mijn vorige astra rond de 7 a 8 liter ga blijven verbruiken...

Gelukkig heb ik een tankkaart van het werk dus kost me geen euro meer of minder enkel meer tijd om te gaan tanken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                    En ja de ruiten achteraan kunnen met ene knopje vooraan afgezet worden, was ook driect afgezet bij mij met mijn 2 kids
                                    bedankt
                                    wou gewoon graag weten waar dat die extra luidspekers zitten
                                    omdat je van de standaard 7 speakers naar de 9 speakers (volgens brochure) gaat.
                                    merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                      USB geeft altijd stroom door dus die iPod zal normaal gezien wel opladen..

Comment

• Ipod aansluiting is een gewone AUX ingang en deze kan niet opladen via deze ingang. Zit ook al in men GTC en deze laadt de Ipod ook niet op
                                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Is nochtans wel degelijk een USB-aansluiting voorzien, naast een AUX-ingang.. dus ik ga er toch ook van uit dat die de Ipod wel oplaadt..

Comment

Working...
                                          X