Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
    bedankt
    wou gewoon graag weten waar dat die extra luidspekers zitten
    omdat je van de standaard 7 speakers naar de 9 speakers (volgens brochure) gaat.
    merci
    Awel ik denk dat er maar 8 inzitten...
    3 bovenaan het dashboard
    2 in de voorste deuren
    2 in de achterste deuren
    1 subwoofer in de koffer

Comment

• Edit.
      Last edited by ; 18/05/2013, 00:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
        Die subwoofer van het infinity sound system zijn eigenlijk 2 woofers tegenover elkaar. Dus totaal wel 9.
        ok dank je wel voor de verduidelijking.
        Hopelijk kan ook hier iemand eens een foto van posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
          Awel ik denk dat er maar 8 inzitten...
          3 bovenaan het dashboard
          2 in de voorste deuren
          2 in de achterste deuren
          1 subwoofer in de koffer
          oi,

indien de st is de sub een dual coil subwoofer , deze ziet eruit als een gewone enkele woofer maar heeft twee spreekspoelen inwendig

groetjes
          Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
            Hey Caractere,

Zit in je pack de telefoonvoorbereiding met bluetooth niet inbegrepen?, toen ik de mijne vorig jaar bestelde was dat inbegrepen...

Bluetooth raad ik je toch aan om erbij te nemen hoor, heb het ook nooit eerder gehad maar kan het nu écht niet meer missen. De bediening via stuur, voice-control of scherm... is echt super en is veel netter afgewerkt dan achteraf een parrot te installeren én je bent in regel met de wetgevende macht!

PS: Heb dezelfde motor en die voldoet echt wel hoor...Moet je zeker geen schrik van hebben dat die te licht zal uitvallen...
            over welk pakket gaat dit dan?

Comment

over welk pakket gaat dit dan?
              hoi;

als je je wagen besteld kan je opteren voor een pack voor een cosmo versie bv is dit
              Advantage Pack € 599 Bevat: Radio DVD800 NAVI, incl. USB-aansluiting (UXX) Bevat: Aansluiting externe audio-apparatuur (iPod, MP3, ...); Grafisch info display; Kleurendisplay 7"; Dakantenne 'shark fin'; 7 luidsprekers, premium; Equipment receiving unit, GPS. € 950,00 Totale waarde: € 950,00 Uw voordeel: € 351,00
              dus door het nemen van een advantage pack doe je een voordeel , normaal gezien zou je dealer dit altijd moeten voorstellen , daarom ga altijd goed voorbereid naar je dealer , haal je wagen eens door de configurator , meestal krijg je dan nog eens een voorstel om een bon naar je email adres te laten sturen wat je vanaf 750 tot 1500 euro kan opbrengen ( navenant de type en versie die je neemt ) , dit is een bijkomende overname premie die bovenop de andere komt. ( ps : normaal gezien zou je als je daar bij de dealer achter vraagt het bij hem ook moeten krijgen , zeg dat je een voorstel kreeg van die bon maar dat je de bon vergeten bent , en dat je wel weerkeert anders , hij zal je het geheid geven )

groetjes
              Erwin

overzicht van de packs voor de nieuwe astra http://www.opel.be/nl/news/advantage...ewAstra5D.aspx
              Last edited by ; 11/02/2011, 08:18. Reden: link naar packs

Comment

• dank je wel voor deze reactie
                maar ik vraag me af over welk pakket het gaat waar de telefoonvoorbereiding met bleutooth bijzit waar deze persoon het over heeft

Comment

dank je wel voor deze reactie
                  maar ik vraag me af over welk pakket het gaat waar de telefoonvoorbereiding met bleutooth bijzit waar deze persoon het over heeft
                  dit is het Gold pack voor fleet klanten of leasings :-)

Comment

• allé, ING heeft vandaag de documenten ontvangen voor hem in te schrijven. Bij mij na een week en bij mijn collega is het al de 3e week dat we aan het wachten zijn...

Waarschijnlijk woensdag of donderdag achter mijn voiture... tegen dat de post eindelijk weer werkt natuurlijk :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                      dit is het Gold pack voor fleet klanten of leasings :-)
                      ok dank je.
                      ja over dit pack was er nochtans geen spraken bij caractere zijn samenstelling van zijn wagen
                      terwijl hij toch zei dat het volgens de dealer in een pack aanwezig was.

Comment

ok dank je.
                        ja over dit pack was er nochtans geen spraken bij caractere zijn samenstelling van zijn wagen
                        terwijl hij toch zei dat het volgens de dealer in een pack aanwezig was.
                        dan hoop ik voor hem dat zijn dealer dit als 'gratis' optie aangevinkt heeft, want hij heeft geen enkel pack volgens mij waar de bluetooth module in zit...

ik vind dit zelfs niet terug in de speciale salonacties...

Het enige pack waar dit bij zit is de Gold pack voor de fleet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                          dan hoop ik voor hem dat zijn dealer dit als 'gratis' optie aangevinkt heeft, want hij heeft geen enkel pack volgens mij waar de bluetooth module in zit...

ik vind dit zelfs niet terug in de speciale salonacties...

Het enige pack waar dit bij zit is de Gold pack voor de fleet...
                          Ik kan inderdaad van het gold pack genieten!
                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

dank je wel voor deze reactie
                            heu .... dit is het hoor bt module zit in dit pack, zijn de packs voor paticulieren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                              hoi;

....
                              meestal krijg je dan nog eens een voorstel om een bon naar je email adres te laten sturen wat je vanaf 750 tot 1500 euro kan opbrengen ( navenant de type en versie die je neemt ) , dit is een bijkomende overname premie die bovenop de andere komt....
                              groetjes
                              Erwin
                              Bedoel je hiermee dat bovenop de reclyclagepremie van €1.250,00 (standaard bij opel voor de Astra) er nog eens €1.250,00 bovenop krijgt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fofilmusigner Bekijk Berichten
                                Bedoel je hiermee dat bovenop de reclyclagepremie van €1.250,00 (standaard bij opel voor de Astra) er nog eens €1.250,00 bovenop krijgt?
                                Ben benieuwd naar het antwoord, maar kan alvast zeggen dat dit niet zo is.

Erwin sprak trouwens over overnamepremie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                                  Ben benieuwd naar het antwoord, maar kan alvast zeggen dat dit niet zo is.

Erwin sprak trouwens over overnamepremie.

nee dit is een bon bij een overname.
                                  dit is voor elk model van opel een andere prijs dat je bovenop je overname prijs krijgt.
                                  ik bv kreeg van opel 7000 euro en een bon van 1000 euro.
                                  dus 8000 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                    heu .... dit is het hoor bt module zit in dit pack, zijn de packs voor paticulieren
                                    ik heb geen pack waar die module inzit hoor
                                    en ik heb de advantage pack erbij genomen.

Comment

nee dit is een bon bij een overname.
                                      dit is voor elk model van opel een andere prijs dat je bovenop je overname prijs krijgt.
                                      ik bv kreeg van opel 7000 euro en een bon van 1000 euro.
                                      dus 8000 euro
                                      Ik heb ook nog een wagen die ze zouden overnemen waarvoor ik oorspronkelijk €1250 "recyclage" premie kreeg maar na bezoek bij andere garages gaven ze er nog €1700 voor als overname voor "export", samen met deze bon zou dat op €2700 komen?
                                      Of zie ik dit verkeerd?

Alvast bedankt,

Comment

Ik heb ook nog een wagen die ze zouden overnemen waarvoor ik oorspronkelijk €1250 "recyclage" premie kreeg maar na bezoek bij andere garages gaven ze er nog €1700 voor als overname voor "export", samen met deze bon zou dat op €2700 komen?
                                        Of zie ik dit verkeerd?

Alvast bedankt,
                                        hier staan de voorwaarde

wat volgens mij ook van toepassing voor u is

Comment

Of zie ik dit verkeerd?

Alvast bedankt,

Dat zie je verkeerd... 1000 overnamepremie en 700 overnameprijs

Welke wagen spreken we trouwens?

Comment

Working...
                                          X