Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Peugeot 106 van 97

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fofilmusigner Bekijk Berichten
      Peugeot 106 van 97
      Ga er sowieso maar van uit dat de overnamepremie in de overnameprijs zit. Zou bij mij toch zo zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
        oi,

indien de st is de sub een dual coil subwoofer , deze ziet eruit als een gewone enkele woofer maar heeft twee spreekspoelen inwendig

groetjes
        Erwin
        Yep yep 't is den ST... moe zeggen dak inderdaad verschoot dat er zoveel bas komt uit zo een wooferke... nu weet ik waarom

Heb soms wel last van niveauverschillen in het geluid... bv. liedje begint redelijk zacht en dan ineens gaat da een pak luider... soms wel ambetant en heb nogal gelezen dat dit regelmatig voorvalt met het infinity soundsystem... vooral in het insignia forum spreken ze daar veel over... blijkbaar niks aan te doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
          Yep yep 't is den ST... moe zeggen dak inderdaad verschoot dat er zoveel bas komt uit zo een wooferke... nu weet ik waarom

Heb soms wel last van niveauverschillen in het geluid... bv. liedje begint redelijk zacht en dan ineens gaat da een pak luider... soms wel ambetant en heb nogal gelezen dat dit regelmatig voorvalt met het infinity soundsystem... vooral in het insignia forum spreken ze daar veel over... blijkbaar niks aan te doen...
          dit is echt wel spijtig
          zeker nu ik dat ook heb besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
            Ben benieuwd naar het antwoord, maar kan alvast zeggen dat dit niet zo is.

Erwin sprak trouwens over overnamepremie.
            hoi,

idd het is een overnamepremie , ik heb voor de insi bv 1500 euro bovenop de prijs gehad die ik kreeg v0or mijn oud voertuig.
            ik veronderstel dat je recyclagepremie er een is als je wagen bv nixke meer waard is dat je toch minstens die premie krijgt , daar bovenop kan je dus die overnamepremiet krijgen (aangezien er een overname is veronderstel ik dat beide premie gelden , anders is het overname + premie en dat komt op het zelfde neer ) , let wel er zijn voorwaarden , de wagen die je binnen doet moet minstens 6 maand op de naam staan van diegene die het nieuwe voertuig koopt . dus het gaat niet op dat je bv in de garage nog ene oudje hebt staan van papa of bompa , want dit telt dus niet voor deze premie's.

dus idd een bijkomende overnamepremie waar meestal wordt over gezwegen , als je de configurator ( wel zorgen dat je session id weg is , dit kan door de browser af te sluiten ) op opel opstart krijg je soms een geel scherm waar je een voorstel tot wordt gedaan om je een bon toe te sturen , dit doe je door je email adres in te geven , ik moet wel eerlijk zijn de eerste keer ik dit voorstel kwam er niets in de mailbox na een tweede of derde keer had ik de bon , maar in principe als je daar bij de dealer over begint zal deze die wel geven, let er wel op dat je er niet te vroeg over klapt , dus laat eerst een overname prijs bepalen en kom dan met de bn , anders kan het zijn dat de dealer dit er gewoon eerst ff aftrekt en dan je overname prijs berekend.

groetjes
            Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
              dit is echt wel spijtig
              zeker nu ik dat ook heb besteld
              oi,

er is wel degelijk iets aan te doen aan het niveau , ik heb al enkele keren in het insi topic dit uitgelegd , gewoon eerst je muziek op de pc levelen ( zoek in het topic op "leveling") naar een hoger volume en normal ga je dan geen last meer hebben , pas wel op dat je niet teveel versterkt anders ga je vervorming hebben en dat is niet zo proper.

groetjes
              Erwin

Comment

Dat zie je verkeerd... 1000 overnamepremie en 700 overnameprijs

Welke wagen spreken we trouwens?
                a&ls je maar 700 euro overnameprijs krijgt , ga je normaal over naar recyclage premie , dit zou zo toch moeten zijn

Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                  ik heb geen pack waar die module inzit hoor
                  en ik heb de advantage pack erbij genomen.
                  oi,

indien je de advantage pack hebt genomen ( ik veronderstel dat je een cosmo hebt genomen ) zit er wel degelijk een bt module bij , is dit niet heeft je dealer een fout gemaakt hoor

nog even de link van welke packs er beschikbaar zijn voor de astra en wat er in zit voor welk type http://www.opel.be/nl/news/advantage...ewAstra5D.aspx

hoop dat je er iets aan hebt gehad , kijk je bestelbon goed na , normaal zou er alles moeten opstaan en dan zou er ergens een tekst moeten staan op het einde vande berekening welke zegt , korting advantage pack .
                  de bestelbon wordt zodanig opgemaakt dat alles er appart opstaat en dat je op het einde je korting voor deze pack dan krijgt , is dit niet gebeurd dan is er een fout gebeurd.

groetjes
                  Erwin

ps: ik ga er nog wel van uit dat je particulier hebt gekocht , dus geen fleet of lease want daar zijn de vrwaarden anders en heten de packs ook anders

Comment

a&ls je maar 700 euro overnameprijs krijgt , ga je normaal over naar recyclage premie , dit zou zo toch moeten zijn

Erwin
                    Euh... nee, de totale overname bestaat uit de overnamepremie en overnameprijs: 700 + 1000 = 1700 EURO.

En de overnamepremie wordt sowieso gegeven hoor, het is een extra tool om een verkoop af te sluiten en de dealer krijgt die hoe dan ook terugbetaald.

Comment

oi,

er is wel degelijk iets aan te doen aan het niveau , ik heb al enkele keren in het insi topic dit uitgelegd , gewoon eerst je muziek op de pc levelen ( zoek in het topic op "leveling") naar een hoger volume en normal ga je dan geen last meer hebben , pas wel op dat je niet teveel versterkt anders ga je vervorming hebben en dat is niet zo proper.

groetjes
                      Erwin
                      Ah serieus ? Welk programma gebruik je daarvoor ?
                      Dan ga ik da direct ies opzoeken se en vandaag eens uittesten... thx
                      Last edited by ; 12/02/2011, 13:27.

Comment

• spice red interieur

Is er hier al iemand die een spice red interieur heeft ik.
                        Ik ben van plan de 1.3 cdti ST edition te bestellen in het sapphire zwart met spice red interieur.
                        Maar ik heb het interieur nog nooit echt goed gezien.

Dus als iemand duidelijke foto's heeft.

Comment

Euh... nee, de totale overname bestaat uit de overnamepremie en overnameprijs: 700 + 1000 = 1700 EURO.

En de overnamepremie wordt sowieso gegeven hoor, het is een extra tool om een verkoop af te sluiten en de dealer krijgt die hoe dan ook terugbetaald.
                          oi,

moet je niet vragen hoe gman me dan eigenlijk in de doos wou zetten , want deze heeft er met geen woord over gerept totdat ik ermee afkwam.

trouwens , ik hoor soms van mensen die recht hebben op een korting van het fabriek ( medewerkers en dergelijke ) , hoe word deze dan berekend is dit dan de korting op de netto prijs of de bruto prijs . want dit kan veel schelen he , vooral op een salon. gewoon iets dat ik me afvraag.

trouwens wat is die recyclage premie dan , op den duur ziet ge dor de bomen het bos niet meer

groetjes
                          Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                            Ah serieus ? Welk programma gebruik je daarvoor ?
                            Dan ga ik da direct ies opzoeken se en vandaag eens uittesten... thx
                            oi,
                            hier is de post http://autoforum.be/showthread.php?p...ng#post3976742

groetjes en succes,
                            Erwin

Comment

oi,
                              hier is de post http://autoforum.be/showthread.php?p...ng#post3976742

groetjes en succes,
                              Erwin
                              Merci, net gedownload en gestest en volume is nu idd op alle songs hetzelfde... nu afwachten om te zien as ik met de auto rijdt dat de songs zelf nie van volume veranderen want had den indruk dat dit soms ook was... ma mss dat da nu met die volume leveling aan te passen ook weg is...

Heb het db niveau op 89 gezet... is stiller dan voordien maar voordeel is da ik nu het volume tot 55 a 60 kan zetten dus het maximum dus kan mijn madam mijn speakers nie naar de marollen helpen... heeft zo de neiging van ah een goe lieke hopla 't kot volledig open... nie goe voor mijn speakers zenne, slaan dan door langs alle kanten en nu is da nie meer...

Merci alvast, ik en mijn infinity soundsystem zijn u dankbaar

Comment

oi,

indien je de advantage pack hebt genomen ( ik veronderstel dat je een cosmo hebt genomen ) zit er wel degelijk een bt module bij , is dit niet heeft je dealer een fout gemaakt hoor

nog even de link van welke packs er beschikbaar zijn voor de astra en wat er in zit voor welk type http://www.opel.be/nl/news/advantage...ewAstra5D.aspx

hoop dat je er iets aan hebt gehad , kijk je bestelbon goed na , normaal zou er alles moeten opstaan en dan zou er ergens een tekst moeten staan op het einde vande berekening welke zegt , korting advantage pack .
                                de bestelbon wordt zodanig opgemaakt dat alles er appart opstaat en dat je op het einde je korting voor deze pack dan krijgt , is dit niet gebeurd dan is er een fout gebeurd.

groetjes
                                Erwin

ps: ik ga er nog wel van uit dat je particulier hebt gekocht , dus geen fleet of lease want daar zijn de vrwaarden anders en heten de packs ook anders
                                ja sorry
                                my bad.
                                ik heb niet de cosmo besteld maar de sport.
                                hierdoor zal wel die vergissing zijn.
                                en mijn bestel bon is gewoon een geschreven papier

mvg
                                jirre

Comment

oi,

moet je niet vragen hoe gman me dan eigenlijk in de doos wou zetten , want deze heeft er met geen woord over gerept totdat ik ermee afkwam.

trouwens , ik hoor soms van mensen die recht hebben op een korting van het fabriek ( medewerkers en dergelijke ) , hoe word deze dan berekend is dit dan de korting op de netto prijs of de bruto prijs . want dit kan veel schelen he , vooral op een salon. gewoon iets dat ik me afvraag.

trouwens wat is die recyclage premie dan , op den duur ziet ge dor de bomen het bos niet meer

groetjes
                                  Erwin
                                  Recyclagepremie is voor auto's die zelfs het waardeverschil tussen de overnamepremie en recyclagepremie niet meer waard zijn.

Zelf deze week onder andere 2 corsa's b en een seat Toledo als recyclage overgenomen. Deze worden dus binnenkort opgehaald.

De personeels en ambassadors kortingen is een percentage op de catalogusprijs. Ze worden berekend zoals een fleet account.

Comment

• Eerste gebruikersreview van de Sports Tourer 1.3 ecoflex is gepost op Autoweek.nl. Niet echt al te positief precies: http://www.autoweek.nl/autoreview/29...coFLEX-Edition

@Dirkinator, heb jij nu je wagen al? Ik rij binnenkort ook met die 1.3 rond (Lease opgedragen door werk) en had mezelf al niet te veel voorgesteld van de prestaties. Gewoon een auto waarmee je rustig kon rijden. Maar na deze review hou ik zelfs daarvoor mijn hart vast.

Langs de andere kant zijn er ook wel enkele positieve gebuikersreviews van de hatchback 1.3, en qua gewicht lagen de ST en de hatchback toch dicht bij elkaar dacht ik...Nuja, zonder al te veel verwachtingen afwachten tot ik er zelf mee rijd zeker? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
                                      Eerste gebruikersreview van de Sports Tourer 1.3 ecoflex is gepost op Autoweek.nl. Niet echt al te positief precies: http://www.autoweek.nl/autoreview/29...coFLEX-Edition

@Dirkinator, heb jij nu je wagen al? Ik rij binnenkort ook met die 1.3 rond (Lease opgedragen door werk) en had mezelf al niet te veel voorgesteld van de prestaties. Gewoon een auto waarmee je rustig kon rijden. Maar na deze review hou ik zelfs daarvoor mijn hart vast.

Langs de andere kant zijn er ook wel enkele positieve gebuikersreviews van de hatchback 1.3, en qua gewicht lagen de ST en de hatchback toch dicht bij elkaar dacht ik...Nuja, zonder al te veel verwachtingen afwachten tot ik er zelf mee rijd zeker? ;-)
                                      Ik heb ook een ST 1.3 CDTI ecoflex in bestelling. Ik weet ook niet echt wat er van te verwachten. Ik ben totaal niet een veeleisende bestuurder. (rij al 8 jaar rond met een Corsa 1.7DTI). Dus ik vermoed dat ik bij de switch zowiezo een waaauw effect ga hebben Onderstaand is een review van een 1.3 op de hatchback http://www.autoweek.nl/autoreview/27...-ecoFLEX-Cosmo die wel positief is. Als ik het goed begrepen heb heeft de 1.3CDTI met start-stop technologie ook nog een paar aanpassingen tov deze van vorig jaar? Mijn buikgevoel zegt dat het voor mij OK zal zijn.

Comment

• Persoonlijk denk ik dat de 1.3cdti véél te licht is voor in een stationwagen te liggen. Ik vond de 1.3cdti al zooo traag in de GTC.. Heb momenteel ook de 1.7cdti 110pk in men GTC liggen en dat is echt een super vlotte en leuke motor. Dus deze heb ik ook op men AST genomen
                                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Let wel op het feit dat de 1.3Cdti van de nieuwe Astra nu wel degelijk een nieuwe, of een opgekuiste, versie is van de vroegere 1.3 (90 pk). Deze heeft 190nm koppel en 95pk. Dat zijn absoluut geen superwaarden maar uit enkele reviews kan ik wel opmaken dat deze nieuwe 1.3 qua prestaties echt niet te vergelijken zou zijn met zijn vorige versie..

Comment

Working...
                                          X