Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door raymond1975 Bekijk Berichten
    Is er hier al iemand die een spice red interieur heeft ik.
    Ik ben van plan de 1.3 cdti ST edition te bestellen in het sapphire zwart met spice red interieur.
    Maar ik heb het interieur nog nooit echt goed gezien.

Dus als iemand duidelijke foto's heeft.
    Ik heb zo'n interieur én exterieur!...Ik doe men best om er vanavond eens foto's van te nemen. Stuur me een PM om me er aan te herinneren aub!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
      hmm goed idee

straks eens proberen, indien er dan geen geluid meer komt en ik achteruit tegen de muur rijd, dan steek ik het op u!!! ;-)
      mijn dwaze ideën zijn geheel vrijblijvend ter uwe beschikking en geven geen recht tot schadevergoeding indoen u dit gebruikt

ik probeer gewoon de wachttijd op mijn auto in te vullen met nuttige zever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
        mijn dwaze ideën zijn geheel vrijblijvend ter uwe beschikking en geven geen recht tot schadevergoeding indoen u dit gebruikt

hopelijk hebde hem vandeweek nog!

Comment

hopelijk hebde hem vandeweek nog!
          is idd te hopen...

Comment

hmm goed idee

straks eens proberen, indien er dan geen geluid meer komt en ik achteruit tegen de muur rijd, dan steek ik het op u!!! ;-)
            idd , opgepast als hij al op hard staat , het zou dan kunnen dat je het op stil zet er geen geluid meer uitkomt .
            die fout is een bekende fout al vanuit de insignia dus daarom gekend , bij de corsa d kan m'n idd geen volume verhogen , heel ambetant , mijn vrouw heeft een "d" en ik hoor die park pilot daar niet van , bij de zafira ( a ) heb ik trouwens indertijd de pieper naar voor laten brengen omdat deze ook bijna niet te horen was

groetjes
            Erwin

Comment

• Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen, maar nu toch ook eens iets posten.
              Donderdag mag ik op gesprek voor wat meer info over een firmawagen, en volgende week ga ik dan waarschijnlijk bestellen. Mijn keuze staat al lang vast: de nieuwe astra. Nu nog kunnen kiezen tussen Enjoy vs Cosmo, en 5deurs vs Sports Tourer. Daarom nog enkele vraagjes:

- Is er al meer nieuws over de vertragingen van de Cosmo? Want nog drie maanden extra wachten bovenop de 4 a 5 maand is me toch wat te veel... (duurt iets langer bij ons bedrijf doordat er heel veel aanvragen zijn)

- Is er een mogelijkheid om je verbruik "live" te volgen? Ik las enkele topics geleden dat dit niet mogelijk is op de boordcomputer. Is het wel ergens te volgen op de DVD800 NAVI?

Hopelijk verloopt alles zo vlot mogelijk dat ik snel met mijn Astra kan gaan cruisen ^^

Comment

• ivm de vertraging heb ik geen idee, maar het verbruik kan je wel live volgen hoor, zowel gemdideld verbruik als actueel verbruik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten

tis dus gelukt, het geluid stond op normaal, nu op sterk en ik hoor nu zowaar de sensoren als ik parkeer

Comment

tis dus gelukt, het geluid stond op normaal, nu op sterk en ik hoor nu zowaar de sensoren als ik parkeer
                    hehehe, kwist dak goe was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door centeiro Bekijk Berichten
                      Ik ben al een tijdje dit topic aan het volgen, maar nu toch ook eens iets posten.
                      Donderdag mag ik op gesprek voor wat meer info over een firmawagen, en volgende week ga ik dan waarschijnlijk bestellen. Mijn keuze staat al lang vast: de nieuwe astra. Nu nog kunnen kiezen tussen Enjoy vs Cosmo, en 5deurs vs Sports Tourer. Daarom nog enkele vraagjes:

- Is er al meer nieuws over de vertragingen van de Cosmo? Want nog drie maanden extra wachten bovenop de 4 a 5 maand is me toch wat te veel... (duurt iets langer bij ons bedrijf doordat er heel veel aanvragen zijn)

- Is er een mogelijkheid om je verbruik "live" te volgen? Ik las enkele topics geleden dat dit niet mogelijk is op de boordcomputer. Is het wel ergens te volgen op de DVD800 NAVI?

Hopelijk verloopt alles zo vlot mogelijk dat ik snel met mijn Astra kan gaan cruisen ^^
                      Leveringstermijnen mag je op dit moment nog altijd 5-6 maanden rekenen voor de sportstourer, al zie ik op bepaalde bestellingen wel dat ze uiteindelijk vroeger verwacht worden.

5 deurs gaat vrij vlot.

Je verbruik kan je live volgen in de cosmo, bij de Enjoy is de boordcomputer niet zo uitgebreid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                        Leveringstermijnen mag je op dit moment nog altijd 5-6 maanden rekenen voor de sportstourer, al zie ik op bepaalde bestellingen wel dat ze uiteindelijk vroeger verwacht worden.
                        .
                        Mijn Sports Tourer 1.3CDTI Cosmo is besteld op 3/2 (via Leasing). De verkoper vertelde tegen de fleet manager dat Opel standaard 8 - 10 weken rekent, maar dat hij in ons geval 12 weken gerekend heeft. (komt dus neer op een leverdatum van 9/5).
                        Kan dit? (ik ken de verhalen van de dakstrips en raamomlijstingen op de cosmo, waardoor het zeker neerkomt op 18 - 20 weken)
                        Zijn er recente cosmo bestellingen waar men ze vroeger verwacht?

Comment

• Onze sport tourer cosmo is besteld op 24/01 en word pas eind mei verwacht Momenteel nog paar maandjes verder doen met ons bolleke.
                          De overstap zal groot zijn. Ford KA => Opel Astra Sport Tourer een goeie meter meer wagen

Heb hier al van sommige gelezen dat als je een cosmo editie + advantage pack neemt er al bluetooth inzit. Is dit correct? Mijn dealer heeft daar niets van vermeld en overal op internet staat het volgende :
                          Code:
                          Radio DVD800 NAVI, incl. USB-aansluiting (UXX) Bevat: Aansluiting externe audio-apparatuur (iPod, MP3, ...); 
                          Grafisch info display; Kleurendisplay 7"; Dakantenne 'shark fin'; 7 luidsprekers, premium; 
                          Equipment receiving unit, GPS
                          Last edited by ; 16/02/2011, 12:39.

Comment

• Ik ging net naar de dealer om een software update te laten doen voor men GTC. Had hij me daar een mooie verrassing . Waren ze net men Astra Sports Tourer aan het leveren. Meteen een afspraak gemaakt om het af te komen halen. En volgende week vrijdag ben ik de trotse eigenaar. Ik heb er snel een paar GSM pics van gemaakt. (Hij is er in tegenstelling tot de cosmo en sport 2.5 week sneller dan verwacht, maar zal wss door het chroom zijn)

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door St4mperke Bekijk Berichten
                              Onze sport tourer cosmo is besteld op 24/01 en word pas eind mei verwacht Momenteel nog paar maandjes verder doen met ons bolleke.
                              De overstap zal groot zijn. Ford KA => Opel Astra Sport Tourer een goeie meter meer wagen

Heb hier al van sommige gelezen dat als je een cosmo editie + advantage pack neemt er al bluetooth inzit. Is dit correct? Mijn dealer heeft daar niets van vermeld en overal op internet staat het volgende :
                              Code:
                              Radio DVD800 NAVI, incl. USB-aansluiting (UXX) Bevat: Aansluiting externe audio-apparatuur (iPod, MP3, ...); 
                              Grafisch info display; Kleurendisplay 7"; Dakantenne 'shark fin'; 7 luidsprekers, premium; 
                              Equipment receiving unit, GPS
                              volgens mij heb je dan geen bluetooth... Deze zit enkel in de fleetpacks (gold-pack incl. silver pack...)

men verwart de advantage pack van de insignia cosmo met die van de astra...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                Ik ging net naar de dealer om een software update te laten doen voor men GTC. Had hij me daar een mooie verrassing . Waren ze net men Astra Sports Tourer aan het leveren. Meteen een afspraak gemaakt om het af te komen halen. En volgende week vrijdag ben ik de trotse eigenaar. Ik heb er snel een paar GSM pics van gemaakt. (Hij is er in tegenstelling tot de cosmo en sport 2.5 week sneller dan verwacht, maar zal wss door het chroom zijn)

das idd leuk om dit zo te weten

Comment

• Jij al enig zicht op jouw 1.3 ondertussen? ;-)

Comment

• Allee das plezant nieuws... 't is nog altijd ne plezanten otto om mee te rijden... begint bij mij nu ook beter op te trekken, zitten bijna 1.000km op...

Enkel verbuik valt serieus tegen, heb de 125 pk en zit tussen de 8 a 9l per 100 km... maar ik doe dan ook heel veel korte afstanden, heb nog nie echt veel autostradekm's gereden...

Comment

• Ik heb de 1.7cdti 110pk, die zit momenteel ook in men huidige GTC, in de GTC verstookt die 5.5L/100km, dus ik verwacht da et bij de sports tourer een 6L ga worden. Tis wel zo één keer ge rond de 5000km zit zakt u verbruik ineens wel drastisch. Wss omda em dan ingereden begint te zijn.
                                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
                                        Jij al enig zicht op jouw 1.3 ondertussen? ;-)
                                        vandaag of morgen... spannend wachten op telefoontje...

Comment

• Super! Mijne stond vorige week op de productieband en zou ergens afgeleverd kunnen worden midden of eind maart.. Is niet lang meer ,maar lijkt nog zo oneindig lang ;-)

Comment

Working...
                                          X