Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• USB werkt bij mij feilloos, ook met mappen.
    Dat spiegelgedoe is inderdaad onhandig (werd me nochtans anders beloofd bij aankoop) en kan dus niet geprogrammeerd worden om in te klappen bij het afsluiten van de wagen.
    Heb dit reeds aan verschillende dealers gevraagd en niet mogelijk. ;-((((

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wim_p Bekijk Berichten
      USB werkt bij mij feilloos, ook met mappen.
      Dat spiegelgedoe is inderdaad onhandig (werd me nochtans anders beloofd bij aankoop) en kan dus niet geprogrammeerd worden om in te klappen bij het afsluiten van de wagen.
      Heb dit reeds aan verschillende dealers gevraagd en niet mogelijk. ;-((((
      Zou blijkbaar wel mogelijk zijn mochten de programmeurs in Duitlsand eens de moeite willen doen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
        Zou blijkbaar wel mogelijk zijn mochten de programmeurs in Duitlsand eens de moeite willen doen...
        Uiteraard moet het mogelijk zijn (default bij Peugeot) ; snap niet waarom ze dit niet standaard doen...
        Maar hier bij de dealers kunnen ze dit niet verhelpen

Comment

• nog niemand geen foto kunnen maken van zijn infinty sound pack in zijn tourer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
            nog niemand geen foto kunnen maken van zijn infinty sound pack in zijn tourer?
            das nu iets dak nie hem

Comment

• Ik heb de mijne met Infinity Sound System ten donderdag, kzal tegen dan er eens ne keer fotokes van pakken se
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                das nu iets dak nie hem
                ik ook niet
                nog niet.
                ik moet nog wachten tot 1ste week van juni.
                dus nog wat geduld moet ik zeker hebben

Comment

nog niemand geen foto kunnen maken van zijn infinty sound pack in zijn tourer?
                  Is niet veel aan te zien hoor; is eigenlijk tegengevallen.

Comment

Is niet veel aan te zien hoor; is eigenlijk tegengevallen.
                    leg eens uit aub?

Comment

leg eens uit aub?
                      Vind de geluidskwaliteit niet denderend; eerlijk gezegd vind ik deze niet beter dan de standaard audio die vroeger in mijn golfjes stak (en dit was niks speciaals). Ik had verwacht een duidelijk verschil te horen, maar dat is dus niet het geval.

Comment

Vind de geluidskwaliteit niet denderend; eerlijk gezegd vind ik deze niet beter dan de standaard audio die vroeger in mijn golfjes stak (en dit was niks speciaals). Ik had verwacht een duidelijk verschil te horen, maar dat is dus niet het geval.
                        Hallo Wim,

Heb jij dan ook de infinity soundsystem in je wagen of is het gewoon van eens ergens te horen in een winkel ofzo ?

Ik heb de infinity nl. wel en ik moe zeggen da et toch wel goe klinkt zenne... al aan verschillende mensen laten horen en nog niks anders dan waauw reacties gehad zenne...

Comment

• Ik heb deze steken, maar blijkbaar waren mijn verwachtingen te groot.
                          Je hoort me niet zeggen dat het slecht is hé, verre van, maar ik had het wauw-gevoel niet.

Comment

• Hierbij de foto's van het infinity soundsystem in mijn Astra ST
                            Heeeel slechte kwaliteit maar moe nog altijd een nief fototoestel gaan halen, maar zo heb je a een idee hé :

Wou geluid opnemen vandaag maar blijkbaar kan ik ook geen geluid meer opnemen, niet met mijn fototoestel/camera en ook nie meer met mijn GSM

Comment

Ik heb deze steken, maar blijkbaar waren mijn verwachtingen te groot.
                              Je hoort me niet zeggen dat het slecht is hé, verre van, maar ik had het wauw-gevoel niet.
                              Ik heb da wauw gevoel eigenlijk wel... ik speel muziek af van usb... alle songs op hetzelfde db niveau (96) en dan speelt da toch wel goe zenne, bas is overal in den auto aanwezig en zeer zuivere hoge en middentonen...

Comment

• In onze Insignia vind ik het ook goed klinken!

Comment

• Ge moet dees ne keer horen mee ne koptelefoon, da klinkt toch wel goed vind ik

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                    Hierbij de foto's van het infinity soundsystem in mijn Astra ST
                                    Heeeel slechte kwaliteit maar moe nog altijd een nief fototoestel gaan halen, maar zo heb je a een idee hé :

Wou geluid opnemen vandaag maar blijkbaar kan ik ook geen geluid meer opnemen, niet met mijn fototoestel/camera en ook nie meer met mijn GSM
                                    heel fel bedankt
                                    nu weet mijn vrouw ten minste dat er geen koffer ruimte door verloren gaat
                                    vrouwen eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                      Hierbij de foto's van het infinity soundsystem in mijn Astra ST

Leuk om zien, bij mij geen luik te bespeuren om te checken.
                                      Zal wel te maken hebben met de dubbele laadvloer vermoed ik.

Comment

Leuk om zien, bij mij geen luik te bespeuren om te checken.
                                        Zal wel te maken hebben met de dubbele laadvloer vermoed ik.
                                        Da luik is gewoon rechts da klepke voor langs binnen aan uw achterlicht te kunnen...
                                        Heb dus idd een dubbele laadvloer dus plaats verlies ik nie echt... is trouwens wel handig die dubbele laadvloer, gebruik da om de plastieken bakskes in te leggen om naar Colruyt enz. te gaan, klep dicht en hopla ge ziet ze nie meer liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                          Ge moet dees ne keer horen mee ne koptelefoon, da klinkt toch wel goed vind ik

http://www.youtube.com/watch?v=NMEqy...eature=feedlik
                                          Klinkt idd nie slecht maar in verhouding tot de rest van de muziek staat zijn bas veel te hard... heb dedju spijt dak geen geluid op kan nemen of kon et ies laten horen in mijn auto... mijn gsm die kon enorm goe sound opnemen zonder vervorming...

Vind het wel spijtig dak die plakskes nie heb vooraan met infinity op... toen ik m ging halen dachty ik dat ze het infintiy soundsystem vergeten waren, tot de verkoper me de woofer in de koffer liet zien

Comment

Working...
                                          X