Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De leveringen beginnen blijkbaar vlotter te lopen. Wij hadden cosmo editie besteld op 24 jan. Toen zeiden ze ons dat het waarschijnlijk eind mei ging zijn (20 weken). Dit weekend eens naar garage gebeld en datum is al verschoven naar half april

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door St4mperke Bekijk Berichten
      De leveringen beginnen blijkbaar vlotter te lopen. Wij hadden cosmo editie besteld op 24 jan. Toen zeiden ze ons dat het waarschijnlijk eind mei ging zijn (20 weken). Dit weekend eens naar garage gebeld en datum is al verschoven naar half april
      dat is leuk nieuws.
      ik heb een sport besteld op 18 januari dus maar hopen he

Comment

• Dat is inderdaad goed nieuws!
        Op autoweek.nl (http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,3981658,page=59) zijn er momenteel iets minder positieve geluiden te horen. Ik vind het allemaal nogal verwarrend

Comment

• vandaag gebeld naar verkoper.
          de chroom lijstjes beginnen stillaan te verbeteren
          de achterstand hierdoor is vermindert van 8 weken naar 4 weken.
          maar door het infinity schuif de wagen weer 2 weken achteruit

Comment

• Vraagje voor Dirkinator ... kan je de start/stop functionaliteit uitschakelen? (ik meen dat dit bij andere merken kan)

Comment

• Ik wacht nog even op de GTC/Calibra maar die belooft alvast enorm knap te worden. Ik ben ondertussen al stiekem verliefd op de SportsTourer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                Vraagje voor Dirkinator ... kan je de start/stop functionaliteit uitschakelen? (ik meen dat dit bij andere merken kan)
                Dat gaat bij deze ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                  Vraagje voor Dirkinator ... kan je de start/stop functionaliteit uitschakelen? (ik meen dat dit bij andere merken kan)
                  ja, je kan op de middenconsole middels de ECO-knop deze uitschakelen... Je moet dit wel telkens opnieuw doen telkens je instapt.

Maar tot nu toe heeft hij me nog gestoord en heb ik hem nog niet uitgeschakeld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                    ja, je kan op de middenconsole middels de ECO-knop deze uitschakelen... Je moet dit wel telkens opnieuw doen telkens je instapt.

Maar tot nu toe heeft hij me nog gestoord en heb ik hem nog niet uitgeschakeld...
                    ik heb dat indertijd gehad op een BMW 1, je raakt dat gewend en is wel handig imo

Comment

• Sebiet de mijne gaan oppikken!!
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Gisteren belde ik nog even naar de garage in halle, en men wist mij te vertellen dat de achterstand voor de cosmo is weggewerkt ondertussen. Ik stelde wel de vraag voor de 5deurs, dus voor de ST weet ik het niet...

Concreet wil dit voor mij zeggen dat mijn keuze vast staat: nadat ik vanavond beslist heb welke kleur, bestel ik morgen een cosmo 5deurs ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door centeiro Bekijk Berichten
                          Gisteren belde ik nog even naar de garage in halle, en men wist mij te vertellen dat de achterstand voor de cosmo is weggewerkt ondertussen. Ik stelde wel de vraag voor de 5deurs, dus voor de ST weet ik het niet...

Concreet wil dit voor mij zeggen dat mijn keuze vast staat: nadat ik vanavond beslist heb welke kleur, bestel ik morgen een cosmo 5deurs ^^
                          Leveringstermijnen van de cosmo 5 deurs vielen echt wel binnen de perken.

Mijne komt einde maart binnen, en gaat 3 maand later alweer de deur uit :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                            Sebiet de mijne gaan oppikken!!
                            Very nice... have fun... I knwo you will

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                              Sebiet de mijne gaan oppikken!!
                              Man, man man... gij gaat gelukkig zijn... Net zoals wij zijn

Comment

• Hij rijdt zaaaaaalig en het Infinity Sound System klinkt echt geweldig

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Eerste keer dat ik hem zie in't wit.. Knap! Veel plezier ermee.

Comment

• nice

Comment

• proficiat, knappe auto
                                      je bent blijkbaar een liefhebber van moderne witte opels?

Comment

• @Bjorn: mooie aanwinst! En eigenlijk elke astra die ik hier al zien passeren heb...

Bij mij is het wachten nu ook officieel begonnen. Heb bij mijn bedrijf de aanvraag ingediend voor een zwarte Astra 5d Cosmo 1.7 110pk. Hopelijk geven ze de bestelling zo snel mogelijk door zodat ik hem binnen een 3tal maand op mijn oprit heb ^^

Uiteindelijk nog blij dat ik een 5deurs en niet de ST gekozen heb. Heb niet echt een break nodig, en blijkbaar zijn er toch nog wat problemen met leveringen van de ST Cosmo (gelezen bij onze vrienden van autoweek).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk Berichten
                                          proficiat, knappe auto
                                          je bent blijkbaar een liefhebber van moderne witte opels?
                                          Heb 2 witte GTC's gehad en nu een witte Sports Tourer, (De witte Meriva is van men ouders en die moeste ook zo nodig een witte nemen). Ik vind wit tegenwoordig mooi staan en sportief tonen + het kost niks extra. Ik was aan het twijfelen tussen wit en waterworld. Dus heb ik maar voor de goedkoopste genomen, en ik heb er echt geen spijt van!

Comment

Working...
                                          X