Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk Berichten
    Ik lag bijna plat van het lachen toen ik zag dat er hier nu ook TC en ESP op zit. Op een 1,3 diesel begod... Gelukkig kan je alles uitschakelen en is er zowiezo marge voorzien.
    .

Het feit dat ESP verplicht is op alle nieuw ingeschreven wagens vanaf 2011 zou hier natuurlijk wel mee te maken kunnen hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
      Het feit dat ESP verplicht is op alle nieuw ingeschreven wagens vanaf 2011 zou hier natuurlijk wel mee te maken kunnen hebben...
      Inderdaad, maar dat nam niet weg dat...

Comment

• Een Astra I heeft trouwens nooit bestaan.. Ze zijn van H naar J gegaan.
        (bron: wikipedia)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bibi Bekijk Berichten
          Een Astra I heeft trouwens nooit bestaan.. Ze zijn van H naar J gegaan.
          Haha! Nice one...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bibi Bekijk Berichten
            Een Astra I heeft trouwens nooit bestaan.. Ze zijn van H naar J gegaan.
            Dat komt omdat die I teveel zou verwijzen naar Irmscher die veel opel tuned.
            2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Heb de irmscher grill in men sports tourer geplaatst

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• mooi, dat wit en die grill staan hem beeldig

Comment

• Schoon foto's

Comment

• weet er iemand of het mogelijk is achteraf een trekhaak op de wagen te laten monteren?

zou nuttig zijn om onze fietsen met zo'n systeem op te monteren, maar ben ik dus bij bestelling vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                          weet er iemand of het mogelijk is achteraf een trekhaak op de wagen te laten monteren?

zou nuttig zijn om onze fietsen met zo'n systeem op te monteren, maar ben ik dus bij bestelling vergeten
                          Is mogelijk ja. Pakt wel een beetje tijd in beslag (bekabeling moet naar voor getrokken worden normaal)

Comment

• Even uit het insignia topic gehaald
                            25 betekent in bestelling.
                            32 order naar fabriek.
                            33 gepland voor productie
                            42 naar transporteur
                            48 op transport
                            staat dan in Tongeren en klaar voor levering aan de dealer.
                            Mijne staat volgens de dealer op code 25 en wordt verwacht einde mei.
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Even uit het insignia topic gehaald

25 betekent in bestelling.
                              32 order naar fabriek.
                              33 gepland voor productie
                              42 naar transporteur
                              48 op transport
                              staat dan in Tongeren en klaar voor levering aan de dealer.

Mijne staat volgens de dealer op code 25 en wordt verwacht einde mei.
                              Vandaag contact gehad met m'n dealer.
                              Besteld op 5 februari en stond nu reeds op code 33.
                              De aanvankelijke leverdatum van 30 mei was vervroegd naar 15 april!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten
                                Vandaag contact gehad met m'n dealer.
                                Besteld op 5 februari en stond nu reeds op code 33.
                                De aanvankelijke leverdatum van 30 mei was vervroegd naar 15 april!
                                bij mij hetzelfde.
                                18 januari besteld en zou eind maart verwacht worden
                                Last edited by ; 08/03/2011, 23:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten

Werk jij bij de autocontrole ?
                                  Last edited by ; 09/03/2011, 22:37.

Comment

• Hebben jullie het over de cosmo uitvoering??
                                    Anders ga ik toch ook eens contact moeten opnemen met mijn autodealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smoutebol Bekijk Berichten
                                      Hebben jullie het over de cosmo uitvoering??
                                      Anders ga ik toch ook eens contact moeten opnemen met mijn autodealer
                                      bij mij gaat het om de sport uitvoering.
                                      deze is grotendeels identiek als de cosmo.
                                      maar volgens de dealer is er nauwelijks nog achterstand door de chroom strips

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caveyke Bekijk Berichten
                                        Op 17 december heb ik mij een Opel Astra Sports Tourer Cosmo besteld.
                                        Leverdatum: 28 februari

Vrijdag heb ik eens naar de dealer gebeld en die zei me dat het al 14 maart zal zijn.

Vanmorgen telefoon gekregen van de dealer met de melding dat het mogelijks nog 5à6 weken later kan zijn. Blijkbaar zijn er problemen met de levering van het chromé rond de ramen. De leverancier kan blijkbaar niet volgen.

Voor mij zou het blijkbaar net niet of net wel lukken. Voor degene die pas in januari besteld hadden zou het blijkbaar zowieso 5à6 weken later zijn, wist hij me te vertellen.

Gr.

Mijn dealer heeft vandaag gebeld! Ze hebben hem vandaag geleverd!
                                        Morgen ne keer gaan kijken en hopelijk kan ik hem zo rap mogelijk ophalen.

Comment

• Voila, net geen 1700km's op de teller en ik moet zeggen: Da bolt nog altijd vree goed. Diene 1.3cdti gaat toch nog altijd vlot genoeg mee in het verkeer en hij beperkt zijn geluid toch veel beter dan de 1.7...

Vandaag terug getankt op 1674km's en ons gemiddeld verbruik is stevig aan het dalen... (zie hieronder voor de actuele stand ). Ik heb met de laatste tank (53l bijgetankt) 899km gereden.

Motortje doet goed zijn best en de auto is een drom om eens wat afstand met af te leggen. Op 2 dagen nu zo'n 560km's gereden (vandaag goed begonnen met 220km en wat brengt de rest van de dag...)

Enige minpuntje die blijft is de bandenspanningscontrole die weigert alle dienst. Dus daar gaan we nog eens voor binnen...

Comment

Working...
                                          X