Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
    waar heeft u besteld?
    België ;-) Lanaken om precies te zijn.

Coole foto btw ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Astradriver Bekijk Berichten
      België ;-) Lanaken om precies te zijn.

Coole foto btw ;-)
      kon zijn in genk he dan was er misschien al eentje voor u bij

Comment

• Deze morgen toen ik op de parking toekwam...

Tegen maandag laten wassen en mijn platen ertegen vijzen zie
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
          Deze morgen toen ik op de parking toekwam...

Tegen maandag laten wassen en mijn platen ertegen vijzen zie
          welke uitvoering is het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
            Na de positieve berichten van AstraDriver heb ik ook even contact opgenomen met mijn verdeler.
            Ongeveer rond dezelfde periode besteld (5/2). Het gaat over een ST Cosmo 1.3 (zonder extra opties)

De oorspronkelijke leverdatum van week 19 (begin mei) was zelfs verlaat tot week 23...
            Dus ik denk dat AstraDriver echt wel geluk heeft!
            Hier terug een update ... de vermoedelijke leverdatum is terug Week 19 (4 weken vervroegd)

Comment

Hier terug een update ... de vermoedelijke leverdatum is terug Week 19 (4 weken vervroegd)
              nu dat is al iets beter maar toch zou toch nog beter moeten kunnen.
              heb je speciale opties misschien?

Comment

nu dat is al iets beter maar toch zou toch nog beter moeten kunnen.
                heb je speciale opties misschien?
                Week 19 zou een levertermijn van 12 weken betekenen.
                Geen speciale opties. ST 1.3 Cosmo uitvoering.
                Dat zou ook betekenen dat ik ongeveer halfweg ben in de wachttermijn

Comment

Week 19 zou een levertermijn van 12 weken betekenen.
                  Geen speciale opties. ST 1.3 Cosmo uitvoering.
                  Dat zou ook betekenen dat ik ongeveer halfweg ben in de wachttermijn
                  ja hopelijk kort dat nog wat in.
                  ik denk ook dat je dealer zeker laat genoeg zegt
                  gewoon voor zeker te zijn dat de wagen er is.
                  ik ga mijn vrouw morgen eens laten bellen naar mijne

Comment

• Astra 1.4 Turbo kopen

Hallo iedereen,
                    Ik heb me hier eens aangemeld omdat ik op het punt sta om een Astra 1.4 turbo te kopen
                    Ondertussen heb ik al wat info kunnen lezen over deze wagen en mogen genieten van mooie foto's zoals hier op dit forum, bij deze alvast mijn dank.
                    Mijn keuze zou (voorlopig) gaan naar een witte Astra met daarop 18" velgen. Ne witte omdat ik vind dat dit zeer goed en sportief staat bij de Astra Sport.
                    De dvd800 zou ik er ook bijnemen en misschien nog de donker getinte ruiten achteraan.
                    Graag wou ik hier nog eens de vraag stellen aan alle 1.4 turbo rijders of jullie tevreden zijn met de 140pk op deze toch nogal zware wagen?
                    Momenteel rij ik met een Vectra C 1995cc diesel 74 KW, dus verwacht toch wel een verbetering.
                    Mocht er nog iemand foto's weten staan van de witte Astra Sport met daarop één van de 18" optie velgen, laat het dan even weten aub
                    Om eerlijk te zijn had ik niet meteen de drang om na mijne Vectra terug een Opel te gaan kopen, maar nadat ik overal wat rondgekeken heb ben ik uiteindelijk weer terecht gekomen bij de Astra. Zeer mooie wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                      Hallo iedereen,
                      Ik heb me hier eens aangemeld omdat ik op het punt sta om een Astra 1.4 turbo te kopen
                      Ondertussen heb ik al wat info kunnen lezen over deze wagen en mogen genieten van mooie foto's zoals hier op dit forum, bij deze alvast mijn dank.
                      Mijn keuze zou (voorlopig) gaan naar een witte Astra met daarop 18" velgen. Ne witte omdat ik vind dat dit zeer goed en sportief staat bij de Astra Sport.
                      De dvd800 zou ik er ook bijnemen en misschien nog de donker getinte ruiten achteraan.
                      Graag wou ik hier nog eens de vraag stellen aan alle 1.4 turbo rijders of jullie tevreden zijn met de 140pk op deze toch nogal zware wagen?
                      Momenteel rij ik met een Vectra C 1995cc diesel 74 KW, dus verwacht toch wel een verbetering.
                      Mocht er nog iemand foto's weten staan van de witte Astra Sport met daarop één van de 18" optie velgen, laat het dan even weten aub
                      Om eerlijk te zijn had ik niet meteen de drang om na mijne Vectra terug een Opel te gaan kopen, maar nadat ik overal wat rondgekeken heb ben ik uiteindelijk weer terecht gekomen bij de Astra. Zeer mooie wagen
                      bedoelt u een astra sports tourer? of een astra 5 deurs in de sport uitvoering (opties)

Comment

• Sorry, ik bedoelde de astra 5 deurs sport uitvoering (niet de tourer)

Comment

• amai zonet naar dealer gebeld.
                          en wagen is weer achteruit geschoven.
                          hij zou pas week 20 week geleverd worden.
                          dit zou volgens de dealer niet definitief zijn.
                          maar komt me wel de keel uit dat ze steeds veranderen

heb ook zonet een mail gehad van de verkoper.
                          en deze vind het zeer normaal dat er schommelingen zijn in de leverwegen
                          hilarisch dat ze het normaal vinden van schommelingen van +-1.5maand

en dan steken ze het weer opnieuw op de chroom randjes.
                          terwijl dit vorige keer was bijgewerkt.

schande dat opel iedereen zo maar aan het lijntje houd.
                          want dit is bij andere merken niet het geval
                          Last edited by ; 18/03/2011, 17:57.

Comment

• Hallo,

Ben nieuw hier maar volg al een tijdje de gesprekken.
                            Heb op 31/1/2011 mijn Astra St besteld.
                            Ben vandaag nog eens langs de garage geweest en leverdatum staat nu op 9/05.

Hoop echt dat dit toch vroeger zal zijn. Was eerst op 15/04 voorzien pff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BPE Bekijk Berichten
                              Hallo,

Ben nieuw hier maar volg al een tijdje de gesprekken.
                              Heb op 31/1/2011 mijn Astra St besteld.
                              Ben vandaag nog eens langs de garage geweest en leverdatum staat nu op 9/05.

Hoop echt dat dit toch vroeger zal zijn. Was eerst op 15/04 voorzien pff.
                              en welke uitvoering heeft u?

Comment

• Dit weekend zal ik beslissen of ik ga voor een Astra 1.4 Turbo.
                                In de garage heb ik al vernomen dat het een 4 maanden wachten zal zijn. In een andere garage zeiden ze 2 maanden, maar die plakte daar een tijdsduur op zonder zich verder te informeren.
                                Tegen de congé dus....ai ai
                                Last edited by ; 18/03/2011, 19:51.

Comment

welke uitvoering is het?
                                  Cosmo uitvoering met nog wat extra toeters en bellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                                    Dit weekend zal ik beslissen of ik ga voor een Astra 1.4 Turbo.
                                    In de garage heb ik al vernomen dat het een 4 maanden wachten zal zijn. In een andere garage zeiden ze 2 maanden, maar die plakte daar een tijdsduur op zonder zich verder te informeren.
                                    Tegen de congé dus....ai ai
                                    is eigenlijk schandalig dat men niet correct kan zeggen wanneer.
                                    ok enkele weken verschil kan mss maar toch niet zomaar 2 maanden?
                                    of zie ik dit zo verkeerd?

Comment

• Tja, de verkoper kan zich altijd eens laten informeren naar de wachttijden van een bepaald type wagen. Bij de garage waar ik vandaag ben geweest heeft de verkoper via de telefoon geinformeert naar de levertijd. Toen kreeg ik meteen al te horen 'vier' maanden voor die Astra 1.4 turbo. In een ander garage zei de verkoper klakkeloos 'twee' maanden.
                                      Nu kan ik alleen maar hopen dat het niet langer zal worden want bij vier maanden zitten we in de congé periode

Comment

• ja ik hoop het voor jou.
                                        mij valt het vooral op dat de verkopers zich enkel heel vriendelijk en behulpzaam opstellen voor dat het contract getekend is.
                                        nu dat we getekend hebben willen ze dan ook helemaal geen moeite meer doen lijkt me.
                                        als ik het kon zonder al te veel extra kosten had ik deze wagen opgezegd.
                                        maar helaas.

Comment

• net ook eens opnieuw gebeld. wagen is op 24/01 bestel.
                                          Levering was eerst eind mei. is dan naar voor geschoven tot midden april en nu is het begin juli. terug de chromen randen blijkbaar.
                                          Vind het niet normaal dat dit gewoon bijna 3 maand wordt verschoven :s

@ opelboy waar denk jij voor je wagen te bestellen?
                                          Last edited by ; 19/03/2011, 14:55.

Comment

Working...
                                          X