Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij Vanneste word deze bestelt.
    Is die van jou daar bestelt?
    Oei oei... chrome randen zal die van mij ook hebben.
    Weet er iemand nog een goeie forum waar ik wat kan lezen over de 1.4 turbo 140pk?

Comment

• van ons bij Vienne Balcaen die ging een mooi stuk onder de offerte van Vanneste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
        ja ik hoop het voor jou.
        mij valt het vooral op dat de verkopers zich enkel heel vriendelijk en behulpzaam opstellen voor dat het contract getekend is.
        nu dat we getekend hebben willen ze dan ook helemaal geen moeite meer doen lijkt me.
        als ik het kon zonder al te veel extra kosten had ik deze wagen opgezegd.
        maar helaas.

Weet waarover je spreekt... elke verkoper krijgt de verwachte leveringsinfo per model elke week door, aangevuld met de eventuele restricties ivm bepaalde opties.
        Ik ga ook geen mensen gaan bellen voor info waarover ze me elke week op de hoogte houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
          Weet waarover je spreekt... elke verkoper krijgt de verwachte leveringsinfo per model elke week door, aangevuld met de eventuele restricties ivm bepaalde opties.
          Ik ga ook geen mensen gaan bellen voor info waarover ze me elke week op de hoogte houden.
          hier ga ik u gelijk in moeten geven.
          maar toch is het geen goede reclame voor het merk en de dealer zelf.
          eerst geven ze half mei.
          dan krijg je goed nieuws van 3de week van afpril. dus 3 weekjes voorruit
          daarna nog beter nieuws eind maart.
          en dan ineens weer half mei.
          wij hier hebben onze wagen verkocht omdat hij eind maart er zou zijn.
          dus leuk is iets anders he.

Comment

• Voor al diegene die wachten op de ST: ik heb er nu zo'n 3400km's op staan en moet zeggen dak SUPER tevreden ben!

Is echt een zalige wagen... dus het wachten en extra geduld wel waard!

Slukes :-)

Comment

hier ga ik u gelijk in moeten geven.
              maar toch is het geen goede reclame voor het merk en de dealer zelf.
              eerst geven ze half mei.
              dan krijg je goed nieuws van 3de week van afpril. dus 3 weekjes voorruit
              daarna nog beter nieuws eind maart.
              en dan ineens weer half mei.
              wij hier hebben onze wagen verkocht omdat hij eind maart er zou zijn.
              dus leuk is iets anders he.
              De dealer zelf zou ik er echt niet op afrekenen hoor. Uiteindelijk heeft de verkoper op (vermoedelijk) telkens op jouw vraag de leveringsdatum gecheckt. En hij zal inderdaad wel de info doorgegeven hebben die hij op zijn scherm kreeg. Maar dat zijn schattingen natuurlijk, kunnen veranderen naargelang het productieproces vordert.

Ik zeg in zo'n geval meestal dat de productie nog altijd volgens planning gaat, vanaf de wagen de fabriek verlaat ga ik concreet de leveringsdatum vervroegen.

Leuk is inderdaad anders hoor, geef ik graag toe. Ik wacht ook niet graag op een nieuwe wagen, vanaf dat ik deze keer een 5 deurs besteld had

Comment

• Mensen, bij de opel garage praten ze daar over financieringen aan 2,99%
                Op het eerste zicht lijkt dit voordeliger dan bij de banken. Of zijn er bepaalde punten die verschillen waarop je zeker moet letten?

Comment

• Heb een astra ST 1.3 start&stop enjoy met Goldpack besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                    Hallo iedereen,
                    Ik heb me hier eens aangemeld omdat ik op het punt sta om een Astra 1.4 turbo te kopen
                    Ondertussen heb ik al wat info kunnen lezen over deze wagen en mogen genieten van mooie foto's zoals hier op dit forum, bij deze alvast mijn dank.
                    Mijn keuze zou (voorlopig) gaan naar een witte Astra met daarop 18" velgen. Ne witte omdat ik vind dat dit zeer goed en sportief staat bij de Astra Sport.
                    De dvd800 zou ik er ook bijnemen en misschien nog de donker getinte ruiten achteraan.
                    Graag wou ik hier nog eens de vraag stellen aan alle 1.4 turbo rijders of jullie tevreden zijn met de 140pk op deze toch nogal zware wagen?
                    Momenteel rij ik met een Vectra C 1995cc diesel 74 KW, dus verwacht toch wel een verbetering.
                    Mocht er nog iemand foto's weten staan van de witte Astra Sport met daarop één van de 18" optie velgen, laat het dan even weten aub
                    Om eerlijk te zijn had ik niet meteen de drang om na mijne Vectra terug een Opel te gaan kopen, maar nadat ik overal wat rondgekeken heb ben ik uiteindelijk weer terecht gekomen bij de Astra. Zeer mooie wagen
                    Dag Opelboy,

Ik rij ondertussen al zo'n 10 maanden rond met mijn Opel Astra 1.4 turbo, en reeds 20 000 km's op de teller
                    Elke dag opnieuw stap ik met plezier mijn wagen in ! Ik vind het egt een hele fijne motor... Je moet natuurlijk geen topsprinter verwachten, maar hij rijdt toch wel heel vlot. Enkel als je zo ongeveer 20-30 km/h rijdt, in 2e versnelling, en je komt dan aan de gas dan gaat hij natuurlijk voor geen meter voorruit. Pas vanaf +-3100 toeren geeft ie je echt een gevoel dat ie vooruit wilt : Maar t.o.v. je vectra gaat die astra toch een hele stap vooruit zijn qua rijden. (Lekker stille motor als je rustig rijd, mooi geluidje als je optrekt, en natuurlijk gaat hij wel wat beter vooruit gaan)
                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

en welke uitvoering heeft u?
                      1.3 cdti start/stop Enjoy met Gold Pack

Comment

Mensen, bij de opel garage praten ze daar over financieringen aan 2,99%
                        Op het eerste zicht lijkt dit voordeliger dan bij de banken. Of zijn er bepaalde punten die verschillen waarop je zeker moet letten?
                        Financieringen inderdaad aan 2.99 procent... onder voorbehoud van aanvaarding van het dossier natuurlijk.

Verder is een financiering nu niet direct iets waar je veel dingen anders kan doen dan bijvoorbeeld de meest courante banken. En ja wij werken ook met banken samen hiervoor.

Comment

• Vandaag vernomen dat de actie van 2,99% afgelopen is. Het is nu terug 4,99% bij Opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                            Dag Opelboy,

Ik rij ondertussen al zo'n 10 maanden rond met mijn Opel Astra 1.4 turbo, en reeds 20 000 km's op de teller
                            Elke dag opnieuw stap ik met plezier mijn wagen in ! Ik vind het egt een hele fijne motor... Je moet natuurlijk geen topsprinter verwachten, maar hij rijdt toch wel heel vlot. Enkel als je zo ongeveer 20-30 km/h rijdt, in 2e versnelling, en je komt dan aan de gas dan gaat hij natuurlijk voor geen meter voorruit. Pas vanaf +-3100 toeren geeft ie je echt een gevoel dat ie vooruit wilt : Maar t.o.v. je vectra gaat die astra toch een hele stap vooruit zijn qua rijden. (Lekker stille motor als je rustig rijd, mooi geluidje als je optrekt, en natuurlijk gaat hij wel wat beter vooruit gaan)
                            @G-Power,
                            Bedankt voor je informatie.
                            De Astra is nogal een zware wagen. Vroeger reed ik rond met een Peugeot 205 GTI 130pk en dat ging toch deftig vooruit, maar kan me goed inbeelden dat ik deze ook niet mag vergelijken met de Astra 1.4 Turbo. Het verschil in gewicht speelt hier een enorm grote rol.
                            Zolang ik maar terug een beetje het gevoel heb dat ik weer rij in een sportieve wagen., dan ben ik best tevreden.
                            Deze week ga ik hem bestellen

Comment

Vandaag vernomen dat de actie van 2,99% afgelopen is. Het is nu terug 4,99% bij Opel

Tiens... ik geef nochtans nog 2.99 tot einde van de maand.

Comment

Leuk is inderdaad anders hoor, geef ik graag toe. Ik wacht ook niet graag op een nieuwe wagen, vanaf dat ik deze keer een 5 deurs besteld had
                                Hoe komt het eigenlijk dat er geen chroom probleem is op de 5 deurs? Zit er daar ook geen chromen omlijsting rond? (en hoe zit dit met andere modellen die ook chroom bevatten, bv Insignia?)

(gewoon uit nieuwsgierigheid hoor)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                                  Hoe komt het eigenlijk dat er geen chroom probleem is op de 5 deurs? Zit er daar ook geen chromen omlijsting rond? (en hoe zit dit met andere modellen die ook chroom bevatten, bv Insignia?)

(gewoon uit nieuwsgierigheid hoor)
                                  Zijn andere chrome omlijstingen he. De sportstourer is een nieuw model, meer bestelling in de beginperiode dan verwacht en ja...

Ondertussen wel gezien dat het zich begint te stabiliseren. De 5 deurs heeft nu een week extra voor de chrome, de sportstourer nog 2 weken extra. (bij bestelling heden that is (dus bovenop de normale leveringstermijn)

Comment

• Per Sempre,

Zijn er bij uw weten nog problemen met de cruise control van de nieuwe Astra?

Comment

Zijn andere chrome omlijstingen he. De sportstourer is een nieuw model, meer bestelling in de beginperiode dan verwacht en ja...

Ondertussen wel gezien dat het zich begint te stabiliseren. De 5 deurs heeft nu een week extra voor de chrome, de sportstourer nog 2 weken extra. (bij bestelling heden that is (dus bovenop de normale leveringstermijn)
                                      en hoeveel weken levertijd zijn er dan als er nu een astra st sport/cosmo besteld word?

Comment

en hoeveel weken levertijd zijn er dan als er nu een astra st sport/cosmo besteld word?
                                        Bij een bestelling zou ik nu een (veilige) levertijd van 12-15 weken opgeven voor een cosmo met wat opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                                          Per Sempre,

Zijn er bij uw weten nog problemen met de cruise control van de nieuwe Astra?
                                          Morgen eens navragen, i'll let you know

Comment

Working...
                                          X