Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overlaatst testrit gedaan met zo een eco combi sleur. Wat een tegenvaller! En die A-stijlen zijn echt levensgevaarlijk! Die pakken zoveel zicht weg!
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Ik ben het Infinity Sound System gedoe kotsbeu, weet er iemand of het mogelijk is om alles om te late zetten naar gewone radio???
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Ik ben het Infinity Sound System gedoe kotsbeu, weet er iemand of het mogelijk is om alles om te late zetten naar gewone radio???
        is het dan werkelijk zo erg?
        want ik hoor er hier buiten u niemand klagen.
        echt wel kut dat opel er niks wil aan doen.

Comment

• Wacht maar tot ge die van u hebt, ge wordt er zot van! Echt niet leuk meer

zie hier:
          Ich (und auch andere Insignia-Fahrer) haben das Problem das mein Infinity-Soundsystem ungewollt die Lautstärke anhebt sobald bei einer bestimmten Lautstärke (…
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• zal straks eens kijken.
            Ik kan helaas geen duits.
            Kan je geen expert erop zetten?
            Kan toch niet dat je volledig machteloos tov opel staat?
            Hier is toch een iemand op het forum met insignia problemen die er een expert heeft op gezet.
            Daarom niet voor de infinity.

Comment

• Ja kga der achter vragen, ze gingen me terug bellen omdat degene die mijn dossier behandeld mee congé is. Da ze men geld mer terug geven en men alles omzetten naar een gewone radio als volgens hun er niks aan gedaan kan worden. Moeten ze eerst maar zien da hun systemen in orde zijn eer ze ze verkopen. (Ja ik ben vandaag nog extra slecht gezind ook waardoor ik me er nu allemaal nog harder in opboei) Ik kon terjust héél et spel uit de raam kieperen van koleire.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                zal straks eens kijken.
                Ik kan helaas geen duits.
                Kan je geen expert erop zetten?
                Kan toch niet dat je volledig machteloos tov opel staat?
                Hier is toch een iemand op het forum met insignia problemen die er een expert heeft op gezet.
                Daarom niet voor de infinity.
                Je kan er zeker een expert op zetten maar opel zal eerst zeggen dat ze bezig zijn om het probleem te verhelpen maar dat dit nog een tijdje kan duren en dat ze je zullen bellen als ze een oplossing hebben ( don't call us we'll call you ). Daarna houden ze je nog een tijdje bezig met update's die er eigenlijk geen zijn en daarna als je garantie is afgelopen zullen ze zeggen dat het hier een producteigenschap betreft en dus geen technisch mankement .
                Je mail of brief zal eindigen met de woorden ''wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en adviseren u om voor verdere vragen u dealer te contacteren ....''.
                Maar volgens die dealer is er natuurlijk geen probleem ( jij bent de enige met deze klachten het zal wel aan u liggen) .
                Opel is echt een meester in het afschepen van ''lastige klanten'' enfin hopelijk heb jij meer geluk .

Comment

• de dealer zegt dat er wel een probleem is want die heeft het ook gehoord. En zo hoort het idd niet. Hij kon er enkel niks aan veranderen zei hij. Wss op een update wachten, maar dat systeem steekt ondertussen al 2 jaar in de Insignia met dezelfde problemen en daar is er ook nog altyd geen update voor. Daarmee dat ik gewoon alles origineel terug wil! En anders gebruik ik mijn rechtsbijstand wel van men vezekering.

Comment

• Misschien eens informeren bij Infinity zelf over dit probleem?

Comment

• Hey,

Vervelend probleempje met de AGR-stoel. Ik rij nu zo'n twee weken met de astra ST rond en sinds een weekje krijg ik precies toch een beetje 'last' van die AGR-stoel. Enerzijds klikt die soms in de bochten, maar hier hebben al meer users last van gehad merk ik. Garage stelt dat dit voorlopig niet kan opgelost worden, maar dat ze wel weet hebben van het probleem..

Anderzijds heb ik precies het gevoel alsof er een bultje in het linkerdeel van het zitvlak van die stoel zit.. Op de passagiersstoel merk ik echter niks, en mijn vriendin wordt het ook gewaar als ze zelf met de auto rijdt. Volgens de garage is dit een 'eigenschap' van de AGR-stoel.. Allemaal goed en wel, maar aangezien dat slechts enkel in het linkergedeelte van de stoel is vindt mijn eigen achterwerk dat niet zo plezant. :-/

Zijn er toevallig nog al mensen die zoiets 'gewaar' worden? Ik merk tot hiertoe enkel lofgezangen op over die AGR-stoelen (quote: Zo zacht dat ik er van in slaap zou vallen).. Maar ikzelf vindt ze nu niet bepaald zooooo geweldig eerlijk gezegd.. :-/

Comment

• Hallo,
                        sinds een week rij ik met een insignia met het infinity systeem en mij hoor je zeker niet klagen alles werkt perfect

Comment

• Zet je volume maar eens boven de 40 en speel ne keer hedendaagse muziek af mee véél bass, dan zulde et wel horen.

Ik heb nu noodgedwongen mijne bass naar +4 gezet (stond op + 8 treble en midden op -2 en de fader op -3. Nu hoort ge het nog wel maar nimmer zo hard, maar zo vind ik het persoonlijk allemaal te flets klinken

Naar Infinity had ik ook al gemailt, maar dat is een Amerikaans bedrijf en die hebben tot op heden nog steeds niet op men mail geantwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                            Hallo,
                            sinds een week rij ik met een insignia met het infinity systeem en mij hoor je zeker niet klagen alles werkt perfect
                            misschien eens vergelijken met bjorn welke bron van muziek je hebt.
                            en eventueel mp3s of dergelijke uitwisselen

Comment

Zet je volume maar eens boven de 40 en speel ne keer hedendaagse muziek af mee véél bass, dan zulde et wel horen.

Ik heb nu noodgedwongen mijne bass naar +4 gezet (stond op + 8 treble en midden op -2 en de fader op -3. Nu hoort ge het nog wel maar nimmer zo hard, maar zo vind ik het persoonlijk allemaal te flets klinken

Naar Infinity had ik ook al gemailt, maar dat is een Amerikaans bedrijf en die hebben tot op heden nog steeds niet op men mail geantwoord
                              hebt ge gemailt naar die in brussel? of naar de VS?

Comment

• Naar de Vs, ik raak niet op de Belgische site door één of andere reden :s

En het ISS moet gewoon mp3 afspelen zoals ik ze op de stick zet (zijn officieel gedownload van I-tunes en omgezet naar mp3) Maar ook bij officiele cd's als de gewone radio heeft hij het. En daar kan je gewoon niks aan veranderen

Hier trouwens weer een site waar geklaagd word over dezelfde problemen

Comment

• ik begrijp niet dat de dealers u maar gewoon met de miserie laten zitten.
                                  toen u de wagen kocht waren ze waarschijnlijk toch wel snel en positief over het infinity.
                                  en nu steken ze allemaal hun gat in de lucht
                                  weeral een grote - voor alle opel dealers.

Comment

• Ik heb het ISS nooit gehoord toen ik het aankocht omdat ze nooit een wagen hadden staan die ervan voorzien was. Van men dealer (Barto - Hoogstraten) heb ik eigenlijk geen klagen want die doet er alles aan om mij tevreden te houden. En aangezien er zoveel mensen zijn die allemaal juist dezelfde problemen hebben ligt het allemaal aan de lakse houding van Opel zelf! Ze weten maar al te goed dat er iets aan het systeem schort maar ze vertikken het om er een oplossing voor te zoeken. De dealer kan er dus ook niet aan doen want die wilt mij maar al te goed helpen maar Opel levert alleen maar slechte versterkers!

nog klachten
                                    Ích habe meinen Astra J nunmehr seit 3 Wochen und bin mehr als zufrieden. Eines versteh ich allerdings noch nedd so richtig, ich hab das DVD800 in Verbindu…

Maar voor opel is het een onbekend probleem :s:s
                                    Last edited by Volvo_Bjorn; 08/04/2011, 22:08.

Comment

Ik heb het ISS nooit gehoord toen ik het aankocht omdat ze nooit een wagen hadden staan die ervan voorzien was. Van men dealer (Barto - Hoogstraten) heb ik eigenlijk geen klagen want die doet er alles aan om mij tevreden te houden. En aangezien er zoveel mensen zijn die allemaal juist dezelfde problemen hebben ligt het allemaal aan de lakse houding van Opel zelf! Ze weten maar al te goed dat er iets aan het systeem schort maar ze vertikken het om er een oplossing voor te zoeken. De dealer kan er dus ook niet aan doen want die wilt mij maar al te goed helpen maar Opel levert alleen maar slechte versterkers!

nog klachten
                                      Ích habe meinen Astra J nunmehr seit 3 Wochen und bin mehr als zufrieden. Eines versteh ich allerdings noch nedd so richtig, ich hab das DVD800 in Verbindu…

Maar voor opel is het een onbekend probleem :s:s
                                      maar is toch absurd dat de dealer niks gedaan krijgt van opel zelf.
                                      maar misschien toch ergens eens zoeken achter een richtlijn welke type of serie er in je wagen ligt.

Comment

• De dealer neemt telkens contact op met de technische dienst van Opel. Daar hebben ze een dossier opgemaakt van mijn chassisnummer en bijhorende problemen. Ze hebben ook een dossier bij ETA (ofziet) aangemaakt. Dat is het enige wat Opel zelf doet. Maar met nen dossiernummer ben ik dus niks, daarmee is mijn probleem niet opgelost

Comment

• Voila, ik heb er ne facebookgroep voor opgericht. Ne keer kijken of we veel mensen bij elkaar krijgen

Comment

Working...
                                          X