Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter334 Bekijk Berichten
    Ze geven een heldere witte kleur met een ietsje blauwe schijn, zeker niet overdreven blauw want dat zie ik ook niet graag, ook het zicht verbeterd enorm s'nachts.

Grtz.
    Misschien moet ik dan voor de 7500k gaan als ik die iets witter wil hebben...
    Kan het zijn dat deze bij de autokeuring niet goedgekeurd worden?
    Last edited by ; 13/04/2011, 19:51.

Comment

• Opel zou me vandaag terug bellen!!, Wat denk je?? natuurlijk weer eens geen telefoon gekregen! Een beetje met ne mens zen voeten spelen kunnen ze toch goe. Als ze maar tijd kunnen rekken.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Opel zou me vandaag terug bellen!!, Wat denk je?? natuurlijk weer eens geen telefoon gekregen! Een beetje met ne mens zen voeten spelen kunnen ze toch goe. Als ze maar tijd kunnen rekken.
        Klantendienst van Opel stelt nul de botten iets voor. Ook al ervaart met mijn Zafira
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
          Is er een webshop in België waar ik deze kan bestellen?
          Dus deze met 5 lichtpunten zouden ok zijn voor de Astra J en zouden geen melding geven op de boardcomputer?
          Bij mij kunnen gelijk welke Pilot producten besteld worden en ik stuur ze op met de post.

De canbusvrije leds geven zeker geen storing, de enige vraag is nu of die leds erin gaan passen. Bij een Astra H die ik onlangs van leds heb voorzien heb ik de aansluiting licht moeten aanpassen zodat ze zouden passen, maar het ging wel.

Aangezien ik nog geen enkele Astra J heb binnengehad, wil ik wel de eerste die er es mee komt zodat ik de lampen kan testen, de leds aan inkoopprijs geven als alles marcheert.
          Last edited by Streamline; 13/04/2011, 22:21.
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Pffffffffft juist nogmaals zelf naar de Opel klantendienst gebeld! Persoon die me met mijn dossier bezig houd wederom WEER niet aanwezig terwijl ze me gisteren als eergisteren zelf al zou terug bellen. En dan weer allemaal praat om hun eruit te lullen. We weten niet wiens fout het is, is het van importeur??, de instalateur...... ??ZIJ moeten een kwalitatieve wagen afleveren en ZIJ moeten ervoor zorgen dat het geheel in orde is zodat alles werkt. Jamaar mijnheer uw dossier is topprioriteit want dat wordt elke week opgevolgd. Ik ben daar niks mee!! Ik wil een herstelling en dan wel NU of héél de boel moet eruit. En dan hoort ge die zo nog mee een venijnige lach vertellen tegen u eh. Amai ze hebben me weer goe kwaad gekregen daar! Heb al gevraagd om iemand anders op men dossier te zetten die wel aanwezig is op de bureau. Maar dat ging zomaar niet volgens hun. Ben al aan het overwegen mijnen rechtsbijstand + te gebruiken en achter nen advocaat te vragen. Ook gaan ik ne keer polsen bij testaankoop en de ombudsdienst.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Misschien moet ik dan voor de 7500k gaan als ik die iets witter wil hebben...
              Kan het zijn dat deze bij de autokeuring niet goedgekeurd worden?
              Voor de keuring geeft dit geen probleem aangezien het gaat om halogeenlampjes en geen xenon, voor xenon moet er een automatische sproeiinstallatie geplaatst worden.

Comment

• Ik heb goed nieuws gekregen.
                Astra ST Cosmo 1.3, Gold Pack, besteld rond 7/2.
                De wagen is "af" en wordt volgende week getransporteerd. Dan nog een beetje wachten op de leasingmaatschappij
                Het ziet er dus naar uit dat het allemaal in orde aan het komen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter334 Bekijk Berichten
                  Voor de keuring geeft dit geen probleem aangezien het gaat om halogeenlampjes en geen xenon, voor xenon moet er een automatische sproeiinstallatie geplaatst worden.
                  Dank u. Mag ik je nog eens vragen welke lampjes je juist gebruikt hebt voor je nummerplaat verlichting (link?). En geven deze dan geen melding op de boardcomputer?
                  Thanks

Comment

• ik heb nog eens gehoord bij mijn dealer
                    besteld van half januari en staat nog steeds op week 21
                    wat ben ik toch een gelukkig mens als andere mensen hun wagen al onderweg is

Comment

Dank u. Mag ik je nog eens vragen welke lampjes je juist gebruikt hebt voor je nummerplaat verlichting (link?). En geven deze dan geen melding op de boardcomputer?
                      Thanks
                      Voor de nummerplaatverlichting heb ik de w5w T10 6000k halogeenlampjes die je kan vinden op onderstaande link van xenonlamp.nl, het zijn de eerste linksboven op de pagina van € 5.95, de leds die op dezelfde pagina staan met T10 fitting kan je trouwens ook plaatsen omdat ze geschikt zijn voor canbus systeem en dus eveneens geen foutmelding geven op de bc, ze zijn in verhouding wel stukken duurder.

Comment

• ik ben van het weekend naar zeeland geweest. heb een 420 km grote tocht gedaan om drie dagen. en ik kwam uit op een verbruik van 5.4l/100km ! !!
                        de week ervoor had ik 6.4l/100 dankzij mijn 'ecologische' rijstijl. 50 in 4de, 70 in 5de enzoverder...

1.7 cdti 110 BTW

dus al bij al valt het nog mee! toch beter als die 7.1l de eerste keer ik ging tanken!

Comment

• Ik heb gisteren nog maar eens gebeld hij staan al sinds maandag na zijn eerste 175 km bij de dealer in limburg, het goede nieuws is dat ze weten welke slang kapaot is het slechte nieuws is dat deze slang nog nergens te krijgen is.
                          Ze gaan de slang nu van een voorraad auto af halen als deze van de band af komt.

Dus ik ben benieuwd wanneer ik mijn astra terug krijg.
                          Gelukkig ben ik er niet accoord mee gegaan toen ze me een agila als vervangend vervoer wilden geven, ik wilde een luxe auto rij 60.000 km per jaar, dus ik rij nu in een astra 1.6 cosmo alleen ik heb van de zaak alleen een pasje voor diesel dus moet de benzine voorschieten maar dat hak er goed in 80 euro voor een volle tank.

Comment

• Vandaag leuk mailtje gekregen van de dealer.
                            Heb m'n Astra bestelt op 22 maart en de leveringsdatum stond toen op 1 augustus (vier maanden wachttijd)
                            Kreeg nu te horen dat ze de wagen half mei verwachten.
                            De leveringsdatums zijn blijkbaar wat vervroegd

Comment

Vandaag leuk mailtje gekregen van de dealer.
                              Heb m'n Astra bestelt op 22 maart en de leveringsdatum stond toen op 1 augustus (vier maanden wachttijd)
                              Kreeg nu te horen dat ze de wagen half mei verwachten.
                              De leveringsdatums zijn blijkbaar wat vervroegd
                              gaat dit voer de ST of de 5deurs?

Comment

• De 5 deurs.

Comment

• Alé eindelijk heb ik men madam nog eens aan de lijn gekrege bij de Opel klantenservice. Ze bevestigde nu toch dat er meer klachten binnenstroomden over het Infinity Sound System. Ik zou moeten wachten op een update. Bij de vraag of die er ook werkelijk ook ga komen kon ze dan weer niet antwoorden. Volgens haar zouden ze er in ieder geval aan bezig zijn (of ik het moet geloven weet ik niet). Ik heb toch maar de vraag gesteld of ze mijn Infinity Sound System niet gewoon opt stort kunnen gooien en ik de gewone radio heb. Ook wil ik men geld terug natuurlijk! Ook dit ging ze navragen8 Vrijdag belt zij mij terug op! Ik ben eens curieus of ze zich nu wel aan haar woord houd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door St4mperke Bekijk Berichten
                                    gaat dit voer de ST of de 5deurs?
                                    @St4mperke, 'k zou er niet in verschieten mocht die van jou over 2 à 3 weken bij de dealer staan. Hier en daar lees je toch dat de leveringstijd wat ingelopen is...

Comment

• Om de wachttijd wat te doen passeren....hier een filmpje vanuit de opel Astra fabriek
                                      Ze zijn er dus mee bezig
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Om de wachttijd wat te doen passeren....hier een filmpje vanuit de opel Astra fabriek
                                        Ze zijn er dus mee bezig
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        ziet ge wel dat er geen ST gemaakt worden

Comment

• En die robotten zijn hopeloos op zoek naar chromen omlijstingen

Comment

Working...
                                          X