Er wordt idd een andere versterker gestoken (Blaupunkt) en de Infinity versterker wordt verwijderd. De luidsprekers zullen ze wel laten zitten denk ik aangezien dat véél werk gaat zijn om deze te verwijderen + ze moeten dan nieuwe bestellen. Dus ik veronderstel dat deze blijven zitten. Ik zal het straks wel zien. Maar dan heb ik betaald voor een Infinity versterker die er niet in zit + ik heb men nieuwe versterker zelf moeten bekostigen. Dus wil ik men geld terug voor iets dat ik niet meer heb en dat nooit goed gewerkt heeft..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenEr wordt idd een andere versterker gestoken (Blaupunkt) en de Infinity versterker wordt verwijderd. De luidsprekers zullen ze wel laten zitten denk ik aangezien dat véél werk gaat zijn om deze te verwijderen + ze moeten dan nieuwe bestellen. Dus ik veronderstel dat deze blijven zitten. Ik zal het straks wel zien. Maar dan heb ik betaald voor een Infinity versterker die er niet in zit + ik heb men nieuwe versterker zelf moeten bekostigen. Dus wil ik men geld terug voor iets dat ik niet meer heb en dat nooit goed gewerkt heeft..
of uw dealer moet eens in zijn portemonee tasten
Comment
-
dan halen ze die er op hun kosten ook maar uit en mogen ze de standaard speakers steken, het Infinity embleempje op de deur mogen ze ook nog gerust hebben. Mij ni gelaten hoor, als ik mijn 600€ maar terug heb. Die kan ik aan véél leukere dingen spenderen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
hoop het voor je.
maar je dealer is hier zowat de pineut van he
het kost hem geld aan werkmannen.
en volgens mij zolang het niet erkend word als storing lijkt me de dealer ook niets van opel te kunnen terugvorderen van kosten of dergelijke
en waarom dan nog zelf een versterker bekostingen als je die woofer box er toch uit mag.
Comment
-
Niet geschoten is niet gewonnen! Dus ik probeer gewoon netjes men geld terug te krijgen mee al die miserie. Desnoods kijken ze maar wat de versterker alleen kost en geven ze die enkel terug, maar betalen voor zo een mislukt geluidssysteem vind ik erover, en zeker als het er nu niet meer inzit. Opel moet gewoon eens willen toegeven dat ze een slecht systeem hebben uitgebracht. Dat de dealer er de pineut van is moet hij dan ook maar via de klantenservice oplossen gelijk da ik het 1000X heb moeten doen.
Wss laten ze die woofer en boxen wel zitten anders zouden ze idd niet gaan vragen om een andere versterker in te mogen bouwen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichtenhopelijk proberen ze eerst de versterker met alle boxen nog he :d
dan weten wij in een baan ook of dit een oplossing is.
succes
Was perfect mogelijk volgens de mekanieker, dus ik zijn is curieus wa ze er van gemaakt gaan hebben. De nieuwe versterker kwam op dezelfde plaats als die van Infinity en hij zou het ook zo construeren dat de Infinity versterker nog altyd terug geplaatst kon worden. (Niet dat dat ooit van zen leven nog gaat gebeuren)DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenWas perfect mogelijk volgens de mekanieker, dus ik zijn is curieus wa ze er van gemaakt gaan hebben. De nieuwe versterker kwam op dezelfde plaats als die van Infinity en hij zou het ook zo construeren dat de Infinity versterker nog altyd terug geplaatst kon worden. (Niet dat dat ooit van zen leven nog gaat gebeuren)
als het werkt na behoren maakt het ook niets uit als er een update of dergelijke komt he.
wanneer heb je de wagen?
en welke versterker heb je genomen exact?
Comment
-
Als ge van den duivel spreekt :p, ze bellen juist. Hij is vandaag ni klaar want tis meer job dan ze dachten, tzal dus iet zijn voor morgen. mer ja kheb liever da ze hunnen tijd ervoor nemen en da het goe is dan da et nog miserie blijft, kga drekt ne vervangwagen halen en zal ik eens zien wat de gang van zaken is.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenAls ge van den duivel spreekt :p, ze bellen juist. Hij is vandaag ni klaar want tis meer job dan ze dachten, tzal dus iet zijn voor morgen. mer ja kheb liever da ze hunnen tijd ervoor nemen en da het goe is dan da et nog miserie blijft, kga drekt ne vervangwagen halen en zal ik eens zien wat de gang van zaken is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk BerichtenHet blijft natuurlijk een vervelende situatie hé. In dit geval is het ook de dealer die pech heeft natuurlijk dat hij met "zo'n" klant zit, terwijl hij er niets mee te maken heeft. Mocht hij u rembourseren, dat is dat alleen maar een mooie geste tov jou denk ik zo. Te hopen voor hem dat hij geen precedent schept dan
Ging jouw dealer niet gewoon een andere amp steken? Of gaan de speakers etc er ook allemaal uit en ga je over naar een ander, niet Opel audiosysteem? Kan niet goed meer volgen op den duur ...
Bjorn mag toch wel vragen dat zijn opties naar behoren werken en ik zou eerder zeggen dat opel hier weer grandioos de mist ingaat .
En als ze echt deze optie hebben geschrapt dan zal er zeker een reden voor zijn .
Voor mij is het duidelijk ,opel heeft hier iets verkocht dat slecht werkt en ze proberen er weer onderuit te komen met ''systeemeigenschap'' en dus geen garantie of refund .
En wie is je vertegenwoordiger van opel...je dealer dus mag hij het ook oplossen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichtenen welke versterker heb je genomen exact?
http://www.beslist.be/elektronica/d0...ce_5350_A.html
Blaupunkt GTA4 2011 edition
Ben altyd wreed content geweest over men vorige blaupunkt versterker en radio.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
Comment
-
Ik heb em alleen in de verte zien staan mee zen koffer open en de mekanieker die erin zat, Montage was ingewikkelder da ze dachten maar het zou wel lukken. Ik wilde de verkoper spreken over het gerucht dat het ISS niet meer te bestellen zou zijn. Maar die had net klanten en ik had geen zin om weer een uur staan te wachten. Ik moet trouwens er morgen nog langst voor de sports tourer terug op te pikken. Dan zal ik dan alles wel ineens vragen. Heb mooi men prachtige vervangwagen in ontvangst genomen! Een fluogroene Chevrolet Spark, man man wat een lelijke ding is dat hahaha en niet vooruit gaan. Maar ja ik ben blij dat ik kan rijden. Ben echt tevreden van men Opel Barto ze!! Die doen alle moeite van de wereld om mij gelukkig te houden, ben al superblij dat ze gratis een andere versterker wilde monteren!! Dus super service daar!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichtenweet er iemand hoelang het duurt
tussen productiedag en levering bij dealer?
ik heb de mijne op 28/01 besteld en rijd er sinds 2 dagen mee rond.
was ongeveer een week geleden aangekomen maar moest nog op de nr plaat wachten ivm leasing.
ik kan je zeggen dat het wachten zeker waard is.
Hij is echt geweldig mooi en rijd ook zeer goed.
het is een 1.3 ecoflex enjoy Technical grey.
De motor valt echt wel mee in tegenstelling wat ik hier allemaal heb gelezen.
rijdt zeer soepel en kan goed mee met het verkeer.
de start en stop is ook een leuke gadget wel effe wennen.
denk dat je een van deze dagen ook wel gebeld zal worden door de garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichtenmijne word vrijdag geproduceert
maar zal wel enkele weekjes duren eer ik hem als gewone particulier heb
Comment
Comment