Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
    Wat bedoel je met ''zo'n'' klant ?
    Bjorn mag toch wel vragen dat zijn opties naar behoren werken en ik zou eerder zeggen dat opel hier weer grandioos de mist ingaat .
    En als ze echt deze optie hebben geschrapt dan zal er zeker een reden voor zijn .
    Voor mij is het duidelijk ,opel heeft hier iets verkocht dat slecht werkt en ze proberen er weer onderuit te komen met ''systeemeigenschap'' en dus geen garantie of refund .
    En wie is je vertegenwoordiger van opel...je dealer dus mag hij het ook oplossen.
    Met zo'n klant bedoel ik een klant die zo "van zijn oren maakt", terwijl er wellicht al honderden anderen met een infinity de revue gepasseerd zijn, die geen klachten hebben. Bewijs het feit dat Opel hier niets aan doet, of te verwaarlozen. De dealer is ook maar de boodschapper naar Opel toe in dit geval. Als Opel zegt NJET, dan staat de dealer daar ook in zijn bloot gat. Daarom dat deze de amp vervangt met een andere, in de hoop dat het probleem daarmee is opgelost. Zeer mooi van de dealer als je het mij vraagt, neen?
    Ik heb hetzelfde probleem in de Insignia, ik begrijp volkomen de frustratie en zeker dat je dit gaat aankaarten bij de dealer, uw vertegenwoordiger. Maar er is niet veel aan te doen hé blijkbaar.
    Gaan dreigen, eisen, met advocaten op de proppen komen, is een waste of time en verloren geld. Tenzij er zodanig veel mensen met dit probleem zitten, ze zich vereningen en dan gaan aankloppen... maar nu, op die paar "sukkels" als wij, I doubt dat men daar van wakker ligt. Ma bon, zoals Bjorn zegt, niet geschoten is zeker niet gewonnen Ben echt benieuwd naar het resultaat van de andere amp, als het werkt, dan kan je tegen Opel pas zeggen, mannekens, kijk eens dat werd gedaan, probleem opgelost. Jammer van de hele zaak blijft wel dat ge het dan zelf moeten oplossen hebt... maar bon

Comment

• Ale kzijn just men voiture gaan ophalen bij garage Barto Hoogstraten. Ze hebben de Infinity versterker verwijderd en er een blaupunkt GTA4 2011 EDITION versterker in gemonteerd ter vervanging. Het was allemaal minder simpel dan ze gedacht hadden maar het is hun uiteindelijk gelukt. Het geluid klinkt nu totaaaaaaaaaaaaal anders. En wat denkt ge??? De geluidsschommelingen zijn volledig verdwenen!!!!! dus het probleem situeert zich duidelijk in de Infinity eind versterker. Ik ben echt blij dat ik eindelijk mooi geluid heb in de wagen. (Enig waar hij voor terug moet is dat men achteruitrijsensoren zeer zacht klinken nu, want ze zijn zo goed als niet hoorbaar). Ik kan nu ook een hele hoop regelen aan de versterker zelf waardoor ik hem helemaal naar mijn goesting kan zetten. Dus mensen als ge die geluidsschommelingen ook beu bent, laat u dan een aftermarket versterker plaatsen. Echt waar het is dag en nacht verschil en klinkt véle malen beter. !!!!!!!!!GARAGE BARTO!!!!!!!!! DIKKE MERCI VOOR DE SUPER SERVICE!!!!!!!!!

hierbij de foto's van de nieuwe versterker:

Het verschrikkelijke mormel van al de miserie, de gevreesde versterker

De binnenkant van het kreng

Aan de onderkant van de Infinity versterker zit een onaangesloten poort :s
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Heel mooie service van jou garage.... allen daar heen
        Veel plezier met je nieuwe maar vooral goedwerkende versterker

Comment

• Inderdaad een dikke pluim voor Barto hoogstraten !
          Maar toch vind ik dat opel hier zeker tekortschiet en dat ze gewoon moeten toegeven dat ze een onvolwaardig product hebben geleverd en dus Bjorn zijn centen moeten teruggeven.

Comment

• Zal morgen nog wel eens een belleke mee Opel doen want die denken wss da ze van mij zijn verlost, hahaha zal dik tegen vallen want ik geef niet af
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• staat er nu nergens meer info van je versterker?

Comment

• nee, ik weet nog altyd evenveel als vroeger. Niks dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  nee, ik weet nog altyd evenveel als vroeger. Niks dus!
                  ik snap eigenlijk niet hoe een fabrikant van dergelijke dingen iets produceert
                  zonder een serienummer of info op.
                  toch absurt he?

Comment

• @Bjorn

Op zich is dit zo te zien een vrij eenvoudige versterker voor weinig geld. Ik heb er zelf ook nog een 2 tal high-end liggen die denk ik ook erg bruikbaar zijn met soortgelijke aansluitingen en filtermogelijkheden.
                    Zo te zien zie ik ook passieve 1:1 scheidingsfilters (netjes toegepast overigens...) in de signaallijnen.
                    Zijn de voedingen van de accu af getrokken ?

Ik krijg volgende week waarschijnlijk mijn 1.6T tourer met Infinity en ik heb voor het eerst gekozen voor een compleet systeem. Normaal gaat bij mij alle audio eruit en naar mijn smaak goed spul in en ik hecht veel aan geluidkwaliteit.
                    Ik ben dus ook erg bang dat mij dit ook gaat storen, de volumewisselingen zou ik gek van worden.

Zou je wat specifieker willen zijn over de moeilijkheden die ze tegenkwamen met het inbouwen van de blaupunkt GTA4 2011 EDITION ? Heb je de 4 kanalen echt nodig of is ie in bridgemode gezet ?

Vriendelijke groeten !

Richard, Nederland

---------------------------------------------------------------------------------------------

P.S. Mijn setup die binnenkomt volgende week:

Opel Astra Sports Tourer Sport 1.6 Turbo, 180pk
                    Sport +Pakket (CD500 Navi, parkeersensoren achter)
                    Parkeersensoren voor
                    Technical Grey
                    Mondial Jet Black Leer (de Sport optie met o.a. de sfeerverlichting in de deuren)
                    18" 8J PZV velgen met winterbanden
                    Getinte achterruiten
                    Elektrische ramen achter
                    Infinity Sound System
                    Reservewiel
                    Stootlijsten in kleur
                    Luxe kentekenplaten
                    Irmscher Grill
                    AFL
                    En voor de zomer....
                    19" Genesis Volt maatwerk Velgen met Opel logo + Continental Sport Contact 3, 235/40/R19

Comment

• Yeahh sjiek van uw garagist en vet voor u!! Dit moet echt aan Opel hun oren gehangen worden. !!!

Comment

• ik heb juist naar opel gebeld dat mijn probleem opgelost is met een andere versterker te plaatsen. ik betwijfel dat ze iets gaan doen hiermee want de intresse was precies ver te zoeken. tis te hopen dat ze er iets uit lerenen dat ze er lessen uit trekken ipv mensen in de zak te blijven zetten.

Comment

• Die blaupunkt dat spel dat kost "maar" 90 €??!! Peis dak mij ene ga bestellen !

Comment

• Dit is waarschijnlijk een poort om de firmware aan te passen (consolepoort)

Als de mijne net zo bagger is, ga ik het ding uitpluizen.

Comment

• kost op eBay zelfs nog minder doe versterker. twijfel er ni aan het iss is dikke rommel . zal je wel horen als je het hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                kost op eBay zelfs nog minder doe versterker. twijfel er ni aan het iss is dikke rommel . zal je wel horen als je het hebt
                                je bedoelt de amp is rommel? De rest valt toch goed mee als het goed wordt aangestuurd nu, nee?

Comment

• Om een idee te geven aan alle wachtenden onder ons:
                                  Gisteren 12/05 hebben ze m'n wagen (Astra 5d Sport 1.4 Turbo) geproduceerd.
                                  Op 17/05 zou die al in Tongeren moeten staan en op 26/05 komt die aan bij de dealer.
                                  Nu mag ik lekker beginnen aftellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
                                    je bedoelt de amp is rommel? De rest valt toch goed mee als het goed wordt aangestuurd nu, nee?

Ja idd de versterker is gewoon de grootste bucht, de luidsprekers zelf vind ik wel goe klinken en den bass klinkt met deze versterker ook schoon en vol.

Comment

• Gisteren eens gebeld met de garage ivm de levering van mijn st. besteld 05/02 moest volgens contract op 20/04 geleverd worden maar de verkoper gaf eerder 1ste week mei.
                                      Kleine domper toen ik hoorde dat het voor 30/06 zou zijn.
                                      morgen even langsgaan om te horen of dat wel klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                                        Om een idee te geven aan alle wachtenden onder ons:
                                        Gisteren 12/05 hebben ze m'n wagen (Astra 5d Sport 1.4 Turbo) geproduceerd.
                                        Op 17/05 zou die al in Tongeren moeten staan en op 26/05 komt die aan bij de dealer.
                                        Nu mag ik lekker beginnen aftellen
                                        dat is dus 14 dagen eer hij bij de dealer is.
                                        mijne zou vandaag gemaakt zijn.

Comment

• Gisteren bij de garage geweest, daar vertelden ze me dat mijn astra gepland staat om op 28/05 in productie te gaan.
                                          Maandag mag ik mijn skoda gaan inruilen voor een vervangwagen om de periode tot de levering te overbruggen, tof van de verkoper.

Comment

Working...
                                          X