Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
    @Bjorn

Op zich is dit zo te zien een vrij eenvoudige versterker voor weinig geld. Ik heb er zelf ook nog een 2 tal high-end liggen die denk ik ook erg bruikbaar zijn met soortgelijke aansluitingen en filtermogelijkheden.
    Zo te zien zie ik ook passieve 1:1 scheidingsfilters (netjes toegepast overigens...) in de signaallijnen.
    Zijn de voedingen van de accu af getrokken ?

Ik krijg volgende week waarschijnlijk mijn 1.6T tourer met Infinity en ik heb voor het eerst gekozen voor een compleet systeem. Normaal gaat bij mij alle audio eruit en naar mijn smaak goed spul in en ik hecht veel aan geluidkwaliteit.
    Ik ben dus ook erg bang dat mij dit ook gaat storen, de volumewisselingen zou ik gek van worden.

Zou je wat specifieker willen zijn over de moeilijkheden die ze tegenkwamen met het inbouwen van de blaupunkt GTA4 2011 EDITION ? Heb je de 4 kanalen echt nodig of is ie in bridgemode gezet ?

Vriendelijke groeten !

Richard, Nederland

---------------------------------------------------------------------------------------------

P.S. Mijn setup die binnenkomt volgende week:

Opel Astra Sports Tourer Sport 1.6 Turbo, 180pk
    Sport +Pakket (CD500 Navi, parkeersensoren achter)
    Parkeersensoren voor
    Technical Grey
    Mondial Jet Black Leer (de Sport optie met o.a. de sfeerverlichting in de deuren)
    18" 8J PZV velgen met winterbanden
    Getinte achterruiten
    Elektrische ramen achter
    Infinity Sound System
    Reservewiel
    Stootlijsten in kleur
    Luxe kentekenplaten
    Irmscher Grill
    AFL
    En voor de zomer....
    19" Genesis Volt maatwerk Velgen met Opel logo + Continental Sport Contact 3, 235/40/R19

Ik hecht ook zéér veel belang aan de geluidskwaliteit in mijn wagen dus ik dacht ook. Als ik het Infinity Sound System erop neem dan zal het zeker in orde zijn. Had ik wel héél verkeerd gedacht. Dacht mss dat het wel zou wennen of dat ik een instelling verkeerd had staan. Niet dus! Exact een week na de aankoop stond mijn wagen alweer in de garage te pronken voor het geluidsschommeling probleem. Ik werd er echt super nerveus van en mega slecht gezind. Ik zette de radio op den duur gewoon zelfs af (en dan ergerde ik me weer aan elk rammeltje en tikje hahahaha ) Weet van mezelf dat ik een beetje autistisch ben op dat gebied . Het strafste van al is dat Opel gewoon ontkent dat er problemen zijn met dit systeem. Ze deden tegen mij alsof ik de eerste was die met dit probleem afkwam. Na véél roepen en tieren kwam er toch uit de bus dat er al meer mensen klacht hadden ingedient voor dit probleem. Maar ze vertikken het om er iets aan te doen. "Het is een systeemeigenschap mijnheer, het is ontworpen om zo te spelen!" "Misschien dat er een update komt maar dat kan ik u niet verzekeren". Dat krijg je dan als uitleg, gewoon niet willen toegeven dat de fout bij hun ligt. Ik snap niet dat zoiets door een kwaliteits controle raakt. Je betaald immers véél geld bij voor wat luidsprekers en een versterker.

Volgens mij ga je hetzelfde als mij tegemoet gaan. De eerste week probeer je erdoor te luisteren maar dat lukt al héél snel niet meer. Dien zowie zo klacht in bij de klantendienst en laat je niet afwimpelen want dat kunnen ze daar als de beste. Blijven terug bellen, mailen en blijven zeuren en zagen. Hopelijk krijg je er dan iets van hun gedaan. Maar je gaat zien dat de fout nooit bij hun gaat liggen. Ik heb gewoon zoveel geluk gehad met mijn dealer dat hij gratis die blaupunkt versterker wilde installeren als oplossing. Ik had hem de keuze gegeven:
    - Héél het Infinity gebeuren verwijderen en de gewone radio erin
    - Proberen met een nieuwe Infinity versterker
    - Een aftermarket versterker erin steken
    Ze hebben dus met het laatste ingestemt en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad hoor. Echt waar je mag bij mij komen luisteren als je wilt en je zal merken dat met mijn nieuwe versterker als véél beter en voller klinkt. Denk dat als je ook een aftermarket versterker wilt plaatsen je het beste een 5-6 kanaals versterker neemt. ik heb nu een 4 kanaals waardoor er sommige luidsprekers samen moesten gezet worden en even hard versterkt wordt. Geen enkel probleem hoor maar ik kan nu mijn voorste luidsprekers niet harder of stiller zetten dan de achterste. (als ik de voorste luidsprekers stiller zet dan gaat bij mij de woofer harder). Hoe het allemaal juist is aangesloten durf ik niet te zeggen want dat heeft de makanieker gedaan. Bij mij telt het enigste dat ik terug een mooi vol geluid heb in mijn wagen. Ik kan nu ook kiezen dat ik véél of weinig bass heb en alles netjes afstemmen naar mijn zin. Dat gaat bij de Infinity versterker ook niet. Dus het is echt een aanrader als je ook stiepelzot wordt van die geluidsschommelingen. Ik word er al terug nerveus van als ik er gewoon terug over typ.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Hallo, Mijn Black beaty

Hallo iedereen nieuw hier wil enkel zeggen dat ik nu al enkele weken trotse eigenaar ben van
      de ASTRA ST SPORT 2011 en nog met niets geen problemen gehad zoals we hier soms lezen niet met dvd nog geluid enz.. Gewoon superwagen !!!
      PS: Het geluid van standaard ingebouwd systeem is Meer dan genoeg en zuiver zowel muziek als telefoon indien men geen gehoorschade wil oplopen
      Maar daar heeft iedereen z'n eigen mening over denk ik .

zal proberen enkele pics.

Grts.

Config:

SPORT 1.7 cdti
      PARKEERSENSORS ACHTER
      DVD 800 NAVI USB
      18 inch velgen
      BL TELEFOONVOORBEREIDING + STUURBEDIENING
      RESERVEWIEL
      GETINTE RAMEN ACHTER VOLLEDIG
      PIANO BLACK INTERIEUR
      en ander eigenschappen van de sport ...
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Beide prachtige Astra's!! Gaan jullie véél plezier aan beleven.

Ondertussen is het probleem met met men achterruitrijsensoren ook verholpen. Deze klonken nog maar héél stil met het vervangen van de Infinity versterker. De garage zei eerst dat ik ermee zou moeten leren leven daar het volume niet te programmeren valt van de sensoren. Maar ik vond het vreemd dat het geluid van de sensoren uit de woofer kwam en niet uit de gewoon boxen. Bij het ISS kwam het geluid ook uit de gewoon boxen. Dus heb ik wat draden omgewisseld bij de versterker. Ze hadden blijkbaar de 4 kanaals stekkers verwisseld. Dus de versterker kreeg de verkeerde input. Dus de 4 stekkers met elkaar verwisseld en ja hoor!!!! Men astra doet weer luid en duidelijk "TUTUTU TUUUU TUUUU TUUUUUUUUUUUU!!!!!" . Mijn dag kan alweer niemeer kapot se :p. Alles doet het nu weer las daarvoor en het geluidssysteem doet het echt zooooooooooooooooo vééééééél beter. Nu kan ik eindelijk gaan genieten van men Sports Tourer!
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• vandaag het vreugdig nieuws gehad dat de wagen geproduceert is
          en dat deze onderweg is naar zeebrugge.
          Hij vertelde ook dat hij hem zeker binnen de 14 dagen bij hem had.
          Mijn samenstelling
          astra st sport
          dvd navi
          18 inch velgen
          technical grey
          infinity sound system
          parkeer sensors vooaan en achteraan
          derde hoofdsteun
          electrische ramen achteraan.
          En dan nog de bekende sport prulletjes

Comment

• Ter info!
            Goed nieuws voor de wachtenden

Rüsselsheim. Opel/Vauxhall plans extra shifts in the Gliwice (Poland) and Ellesmere Port (United Kingdom) plants to meet the high demand for the Astra Sports Tourer and the five-door Astra. A total of eight additional shifts are planned per plant for the months May, June and July.

Now Opel/Vauxhall is adding a third plant to manufacture the Astra. Preparations are currently underway for the start of Astra production at Rüsselsheim. Even as full Insignia production continues, production engineers are getting systems, machinery and tools ready to build the compact five-door model. Beginning at the end of August, the Astra will be built on the same production line as the Opel flagship Insignia.

In April, Opel recorded market share gains throughout Europe for the sixth month in a row compared with the corresponding month last year. European market share rose from 5.8 percent in April 2010 to around six percent in April 2011. In the first four months sales rose by 32,000 vehicles or 8.2 percent compared with the same period in 2010. Opel sold a total of around 420,000 vehicles in this period.

The Meriva and Astra Sports Tourer are particularly successful – both are number one in their segment. In Germany the sales of the Astra Sports Tourer doubled in the first four months of 2011 compared with the same period last year, and in April they almost tripled.

Last week Opel’s parent company GM announced their first quarter financial results. In Europe, where the result is to a large extent influenced by Opel/Vauxhall, a break-even result was achieved for the first time since 2007.

Karl-Friedrich Stracke, CEO of Adam Opel AG, said: “Thanks to our updated model portfolio, Opel is enjoying continued success. Especially the Astra’s popularity just keeps growing, and with the new extra shifts we will be able to meet customer demand even better. With the introduction of the Astra GTC next year we will add an especially sporty chapter to the success story of this model series.”
            Last edited by ; 16/05/2011, 20:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
              Ter info!
              Goed nieuws voor de wachtenden

Rüsselsheim. Opel/Vauxhall plans extra shifts in the Gliwice (Poland) and Ellesmere Port (United Kingdom) plants to meet the high demand for the Astra Sports Tourer and the five-door Astra. A total of eight additional shifts are planned per plant for the months May, June and July.

Now Opel/Vauxhall is adding a third plant to manufacture the Astra. Preparations are currently underway for the start of Astra production at Rüsselsheim. Even as full Insignia production continues, production engineers are getting systems, machinery and tools ready to build the compact five-door model. Beginning at the end of August, the Astra will be built on the same production line as the Opel flagship Insignia.

In April, Opel recorded market share gains throughout Europe for the sixth month in a row compared with the corresponding month last year. European market share rose from 5.8 percent in April 2010 to around six percent in April 2011. In the first four months sales rose by 32,000 vehicles or 8.2 percent compared with the same period in 2010. Opel sold a total of around 420,000 vehicles in this period.

The Meriva and Astra Sports Tourer are particularly successful – both are number one in their segment. In Germany the sales of the Astra Sports Tourer doubled in the first four months of 2011 compared with the same period last year, and in April they almost tripled.

Last week Opel’s parent company GM announced their first quarter financial results. In Europe, where the result is to a large extent influenced by Opel/Vauxhall, a break-even result was achieved for the first time since 2007.

Karl-Friedrich Stracke, CEO of Adam Opel AG, said: “Thanks to our updated model portfolio, Opel is enjoying continued success. Especially the Astra’s popularity just keeps growing, and with the new extra shifts we will be able to meet customer demand even better. With the introduction of the Astra GTC next year we will add an especially sporty chapter to the success story of this model series.”

hopen dat de mijne dan wat eerder aankomt.
              Heb ondertussen wel een zafira mogen halen bij de garage, totdat mijn st geleverd wordt,
              goei garage die Barto.

Comment

• nog niemand zijn astra st mogen gaan afhalen?

Comment

• De mijne zou deze week binnenkomen. De garage heeft al nummerplaten aangevraagd bij de leasemaatschappij, dus ik ben in blijde verwachting...hopelijk duurt dit geen weken meer!!

Comment

• Mijne is in bestelling van 1/04 levering zou op 15/5 moeten gebeuren... hoop dat dit ook zo zal zijn...... vroeger leveren geen probleem, levering later...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paljasken Bekijk Berichten
                      Mijne is in bestelling van 1/04 levering zou op 15/5 moeten gebeuren... hoop dat dit ook zo zal zijn...... vroeger leveren geen probleem, levering later...
                      amai dan zou je meer geluk hebben als ik
                      maar volgens mij klopt uw 15/5 niet ? dat is al voorbij

Comment

• De mijne is deze week besteld (woensdag denk ik, dan is alleszins de bon naar de garage gestuurd). Ik ben eens benieuwd naar de levertermijn...
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Mijn Astra Sportstourer Cosmo is vorige week besteld en wordt op 30/08 geleverd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                            amai dan zou je meer geluk hebben als ik
                            maar volgens mij klopt uw 15/5 niet ? dat is al voorbij

Klopt natuurlijk niet moet 15/06 zijn.... mijne is wel basis met gold pack... niet veel franjes daarom waarschijnlijk dat hij sneller binnen zal zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                              Mijn Astra Sportstourer Cosmo is vorige week besteld en wordt op 30/08 geleverd
                              welke kleur en opties ??
                              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik had de mijne éél snel en heb ook héél wa optie's. Khad em 28december besteld en 16 februari moge gaan afhalen (witte 1.7cdti ecoflex enjoy, achteruitrijsensoren, DVD800, armsteun + hill assist, infinity sound system, 17" velgen, mistlampen, zetel + stuur verwarming, reservewiel)
                                Hij was er 3 weken eerder dan verwacht :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                  Ik had de mijne éél snel en heb ook héél wa optie's. Khad em 28december besteld en 16 februari moge gaan afhalen (witte 1.7cdti ecoflex enjoy, achteruitrijsensoren, DVD800, armsteun + hill assist, infinity sound system, 17" velgen, mistlampen, zetel + stuur verwarming, reservewiel)
                                  Hij was er 3 weken eerder dan verwacht :p

daarom dat dien Infinity niet werkte he, rap rap rap en spoed etc is nooit goed

Comment

• haha, kvrees ervoor, tis te hope voor de mense die er lang op moete wachten dat die er dan wel van kunnen genieten. Maar dat betwijfel ik.

Comment

• Heb eindelijk eens wat deftige foto's kunnen trekken en meteen een topic in 'mijn duitse wagen' gestart.
                                      Hier vind je het
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                        Heb eindelijk eens wat deftige foto's kunnen trekken en meteen een topic in 'mijn duitse wagen' gestart.
                                        Hier vind je het
                                        ligt da nu aan mij of staan daar ni véél foto's op? :p

Comment

Working...
                                        X