Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    ligt da nu aan mij of staan daar ni véél foto's op? :p
    Hangt er vanaf wat jij onder veel verstaat
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• niks hahaha

Nu ineens één foto tzal wss dan wel aan mijne pc ligge, den boecht
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

niks hahaha

Nu ineens één foto tzal wss dan wel aan mijne pc ligge, den boecht
        Ondertussen al 5, moet ze allemaal manueel verkleinen en dat neemt wat tijd in.
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• @lele: ik denk dat er nog iets mis is want ik zie er ook maar 1 Wel een prachtige uitvoering, heb zelf ook voor de cosmo in het zwart gekozen (wel 5deurs omdat ik die iets sportiever vind)

Bij mij stond de datum 2 weken terug nog steeds op 10 juni, besteld op 15 maart. Ik ben van 1 juni tot 15 juni op reis dus ik hoop dat mijn bedrijf goed nieuws heeft 16 juni ^^. En maar aftellen...
          Last edited by ; 20/05/2011, 17:18.

Comment

• Lijkt het zo, of moet je langer wachten navenant je wagen beter uitgerust is?
            Of word ik een beetje ongeduldig.

Comment

Ik had de mijne éél snel en heb ook héél wa optie's. Khad em 28december besteld en 16 februari moge gaan afhalen (witte 1.7cdti ecoflex enjoy, achteruitrijsensoren, DVD800, armsteun + hill assist, infinity sound system, 17" velgen, mistlampen, zetel + stuur verwarming, reservewiel)
              Hij was er 3 weken eerder dan verwacht :p
              bij jou was hij wss zo snel omdat ze bij jou dealer een stockwagen hebben gecancelt en uwe in de plaats gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                Lijkt het zo, of moet je langer wachten navenant je wagen beter uitgerust is?
                Of word ik een beetje ongeduldig.
                je kan er discusieren zoveel je maar wilt.
                ene zal zeggen van wel andere van niet.
                en volgens mij heeft opel gewoon geen structuur, regelmaat in het afhandelen van hun bestellingen.

Comment

• Heb ook net bericht gehad van mijn dealer dat hij eindelijk in code 33 staat. Ik heb mijn astra ST Cosmo besteld eind januari, en volgens de dealer wordt hij 1 Juli bij de Opel garage verwacht.
                  Oorspronkelijk stond hij op 6 Juni gepland. Dus in totaal een 5tal maanden gewacht.

Ik heb precies de indruk als ik hier de reacties lees dat ze op deze moment de Astra ST Cosmo Techical Grey aan het maken zijn

Comment

• ik hoop het, dan komt de mijne ook dichterbij.
                    geduld is een schone deugd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                      je kan er discusieren zoveel je maar wilt.
                      ene zal zeggen van wel andere van niet.
                      en volgens mij heeft opel gewoon geen structuur, regelmaat in het afhandelen van hun bestellingen.
                      Zoals elk merk optimaliseert Opel zijn productie om de kosten te drukken. Voor de klanten zit daar geen logica in, voor de productie wel, dat is al vele jaren zo bij alle merken ...
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        Zoals elk merk optimaliseert Opel zijn productie om de kosten te drukken. Voor de klanten zit daar geen logica in, voor de productie wel, dat is al vele jaren zo bij alle merken ...
                        ik weet niet of dit effectief zo bij alle merken is hoor.
                        maar de andere merken houden hun wel aan hun beloofde leverdatum en dergelijke.
                        en ook aan hun service na verkoop.
                        dus in mijn ogen is er niks optimaal bij opel.
                        integendeel.
                        net hetzelfde als je krijgt dat ze eerst meer dan een half jaar blijven aankloten met uitgestelde levertijden en dergelijke tot ze beseffen dat het zo niet verder kan

Comment

Beide prachtige Astra's!! Gaan jullie véél plezier aan beleven.

Ondertussen is het probleem met met men achterruitrijsensoren ook verholpen. Deze klonken nog maar héél stil met het vervangen van de Infinity versterker. De garage zei eerst dat ik ermee zou moeten leren leven daar het volume niet te programmeren valt van de sensoren. Maar ik vond het vreemd dat het geluid van de sensoren uit de woofer kwam en niet uit de gewoon boxen. Bij het ISS kwam het geluid ook uit de gewoon boxen. Dus heb ik wat draden omgewisseld bij de versterker. Ze hadden blijkbaar de 4 kanaals stekkers verwisseld. Dus de versterker kreeg de verkeerde input. Dus de 4 stekkers met elkaar verwisseld en ja hoor!!!! Men astra doet weer luid en duidelijk "TUTUTU TUUUU TUUUU TUUUUUUUUUUUU!!!!!" . Mijn dag kan alweer niemeer kapot se :p. Alles doet het nu weer las daarvoor en het geluidssysteem doet het echt zooooooooooooooooo vééééééél beter. Nu kan ik eindelijk gaan genieten van men Sports Tourer!
                          Hoi, nog bedankt voor je reactie, mocht ik er niet uitkomen en er ook ramgek van worden, dan kom ik er zeker op terug !
                          Ik moet nog even wachten, 18/5 zou hij geleverd worden, maar mijn ST 1.6T is er nog niet...
                          Goed te horen dat het weer super is !

Ik denk dat dit ook een leuke 6 kanaals voor weinig geld is:

of dit

kost allemaal geen drol meer.
                          Last edited by ; 24/05/2011, 00:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                            ik weet niet of dit effectief zo bij alle merken is hoor.
                            maar de andere merken houden hun wel aan hun beloofde leverdatum en dergelijke.
                            en ook aan hun service na verkoop.
                            dus in mijn ogen is er niks optimaal bij opel.
                            integendeel.
                            net hetzelfde als je krijgt dat ze eerst meer dan een half jaar blijven aankloten met uitgestelde levertijden en dergelijke tot ze beseffen dat het zo niet verder kan
                            En bij welke andere merken heb jij al een nieuwe wagen gekocht?
                            Wil je weten hoeveel langer wij al op onze A4 aan het wachten zijn dan de beloofde leverdatum? Of waar mijn neef zijn Kangoo naartoe is die nooit bij de garage is aangekomen? Of hoe lang wisali van hier op het forum op zijn Mondeo heeft moeten wachten? ...

Op populaire modellen lopen wachttijden op, dat is doodnormaal, zo worden merken steeds het slachtoffer van hun eigen succes.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                              welke kleur en opties ??
                              Zwarte, met donkere ruiten en Gold Pack. En de 1.3 diesel.
                              Het is wel een leasing

Comment

• mijne is ook ne leasing, maar dan waterworld blue, cosmo, gold pack, xenon, bluetooth... ff denken... elektrische spiegels en dat is het ongeveer denk ik.

eind deze week eens naar de garage bellen of ze al iets weten over levertremijn
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
                                  Hoi, nog bedankt voor je reactie, mocht ik er niet uitkomen en er ook ramgek van worden, dan kom ik er zeker op terug !
                                  Ik moet nog even wachten, 18/5 zou hij geleverd worden, maar mijn ST 1.6T is er nog niet...
                                  Goed te horen dat het weer super is !

Ik denk dat dit ook een leuke 6 kanaals voor weinig geld is:

of dit

kost allemaal geen drol meer.

Is dit allemaal wel plug and play? Bjorn, hebben ze moeten prutsen met de bekabeling bij jou of is het gewoon versterkertje eruit, nieuwe erin en draadjes verbinden aan de amp? Ik herinner me ooit de plaatsing van een alpine radio en daar moest een hele hoop draden serieus worden aangepast om alles werkend te krijgen... maw zou men zelf snel de amp kunnen wisselen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
                                    Is dit allemaal wel plug and play? Bjorn, hebben ze moeten prutsen met de bekabeling bij jou of is het gewoon versterkertje eruit, nieuwe erin en draadjes verbinden aan de amp? Ik herinner me ooit de plaatsing van een alpine radio en daar moest een hele hoop draden serieus worden aangepast om alles werkend te krijgen... maw zou men zelf snel de amp kunnen wisselen?

Nee nee het is niet zomaar plug en play! Er zijn een hele hoop aanpassingen nodig. Ze hebben gesneden in de draden van het ISS en de stekkers eraf gehaald. (Het was de bedoeling deze eraan te laten maar dat was niet mogelijk). Op de radio van Opel zitten ook geen uitgangen voor een versterker, ze hebben zo speciale omvormers ertussen geplaatst zodat deze wel aanwezig zijn (zie op foto, die ronden dingen van carpower). en van hieruit gaan er 4 cinchkabels verder naar de versterker. Helaas is het probleem met men sensoren nog niet opgelost. Ze werken wel maar je hoort ze zeer stil omdat het geluid ervan uit de woofer komt maar dit is volgens mij nog wel op te lossen door de draden aan de versterker zelf om te draaien, maar dat vraag ik wel of ze dat doen bij het onderhoud. Ik heb liever éél goede muziek dan luide sensore (ze werken wel maar de radio moet da dus stiller) Als je één van de cinchkabels hersteekt gaan de sensoren wel luid maar komt het geluid van men pinkers en GPS uit de woofer.

Wat betreft die 6 kanaals versterkers, ik heb er ook goedkope zien staan maar die schrikken me een beetje af. Ik heb liever één van een bekend merk waarvan ik weet dat ze kwalitatief goed zijn. Zeker in mijn wagen waar ik dagelijks in rijd. Mijn blaupunkt klinkt hemels goed!! en geeft diepe en volle bass. Ook het volume moet je niet meer zo hoog draaien als bij het ISS. Daarbij had je een redelijk volume vanaf stand 40 en meer, nu staat hij al héél luid op 25-30. Het is echt aan te raden als ge van die schommelingen af wilt! Ik heb er nog geen moment spijt van, integendeel zelfs! Ik geniet nu echt van mij autoritten! Als je zelf niet zeker bent van het resultaat moogt ge altyd ne keer komen luisteren hoor en dan zal je meteen het verschil horen.

Daarnet kreeg ik nog telefoon van "onafhankelijke enquete dienst van Opel klantendienst" moest op alle vragen antwoorden met punten van 1 tem 5. Ik heb gevragen of ik ook op elke vraag 0 kon geven maar dat was helaas niet mogelijk
                                    Last edited by Volvo_Bjorn; 24/05/2011, 14:10.
                                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Voila kheb ne keer een filmke geupload waar ge het is kunt bekijken en "beluisteren" want tis mer mee ne gsm opgenomen. Da ziddere da ge precies hoort is mijn interieurlampke dat trilt van tijd mee op de muziek

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vandaag is mijnen tuut bij de dealer aangekomen
                                        Ben al benieuwd hoe dat zal rijden....
                                        Hier enkele foto's:

Last edited by ; 24/05/2011, 19:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                          mijne is ook ne leasing, maar dan waterworld blue, cosmo, gold pack, xenon, bluetooth... ff denken... elektrische spiegels en dat is het ongeveer denk ik.

eind deze week eens naar de garage bellen of ze al iets weten over levertremijn
                                          Die is quasi identiek aan die van mij, ik heb ook nog infinity soundsystem... ik rijd ermee sinds februari... de 125pk CDTI

Vind m nog altijd het mooiste in deze kleur... maar heeel snel vuil

Comment

Working...
                                          X