Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeg mensen, kan het zijn dat er op velours tapijten het logo van Astra moet staan?
    Volgens mij hebben ze die velours vergeten, want deze die erin liggen hebben geen logo, gewoon volledig zwarte tapijtjes.

Comment

• Ja !!! Hij is binnen, vanmiddag even gekeken (besteld 5 februari), volgende week ophalen. De zomervelgen moeten er nog op, stootlijsten, kenteken, irmscher grill erin.

P.S. Ik heb de bedradingschema's van de Infinity (radio naar versterker) !! Stekkers, kleuren van de kabels en functies.

Zondag krijg ik gedetaileerde afdrukje, nu heb ik een slecht leesbare gescanned pdf.

Mijn config:

Opel Astra Sports Tourer Sport 1.6 Turbo, 180pk
      Sport +Pakket (CD500 Navi, parkeersensoren achter)
      Parkeersensoren voor
      Technical Grey
      Mondial Jet Black Leer (de Sport optie met o.a. de sfeerverlichting in de deuren)
      18" 8J PZV velgen met winterbanden
      Getinte achterruiten
      Elektrische ramen achter
      Infinity Sound System
      Reservewiel
      Stootlijsten in kleur
      Luxe kentekenplaten
      Irmscher Grill
      AFL
      En voor de zomer....
      19" Genesis Volt maatwerk Velgen met Opel logo + Continental Sport Contact 3, 235/40/R19

En een zwart logo Turbo !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
        Ja !!! Hij is binnen, vanmiddag even gekeken (besteld 5 februari), volgende week ophalen. De zomervelgen moeten er nog op, stootlijsten, kenteken, irmscher grill erin.

P.S. Ik heb de bedradingschema's van de Infinity (radio naar versterker) !! Stekkers, kleuren van de kabels en functies.

Zondag krijg ik gedetaileerde afdrukje, nu heb ik een slecht leesbare gescanned pdf.

Mijn config:

Opel Astra Sports Tourer Sport 1.6 Turbo, 180pk
        Sport +Pakket (CD500 Navi, parkeersensoren achter)
        Parkeersensoren voor
        Technical Grey
        Mondial Jet Black Leer (de Sport optie met o.a. de sfeerverlichting in de deuren)
        18" 8J PZV velgen met winterbanden
        Getinte achterruiten
        Elektrische ramen achter
        Infinity Sound System
        Reservewiel
        Stootlijsten in kleur
        Luxe kentekenplaten
        Irmscher Grill
        AFL
        En voor de zomer....
        19" Genesis Volt maatwerk Velgen met Opel logo + Continental Sport Contact 3, 235/40/R19

En een zwart logo Turbo !!

Proficiat met de aanwinst, ziet er echt gelikt uit!! Vanwaar heb je de gegevens van het Infinity systeem?? Heb je ze van Barto gekregen?? Ik zou ze ook wel willen hebben moest ik ooit eens iets willen verranderen. Wat vind jij van het ISS???
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Amai, mooie machine met vele opties, proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
            Amai, mooie machine met vele opties, proficiat
            Wat betreft het schema van Infinity (Monteur van Opel), dat maak ik wel beschikbaar via Internet ;-) Ik heb er nog niks van gehoord, alleen maar op de leren stoelen zitten rondgapen...
            Last edited by ; 17/06/2011, 21:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
              Is er trouwens nen update geweest?? Sinds da ik dieje versterker heb laten plaatsen werkt mijne lichtsensor anders. Vroeger als de verlichting opsprong dan werd het CID scherm meteen mee "blauw". Als nu men lichten aanspringen en het is schemer dan blijft het CID scherm "wit" terwijl men verlichting toch al brand. Pas als het nog donkerder wordt dan springt de CID op blauw scherm.

Hebben jullie trouwens ook last bij tunnels? Men verlichting durft dan wel eens héél laat aanspringen in de tunnel. Als ge daarna uit den tunnel komt gaat de verlichting terug uit. Maar bij elk donker stukje (bv onder een brug) springen de lichten aan en uit. Heb gelezen dat de Insignia daar ook mee sukkelde maar ze waren mee nen update bezig daarvoor.
              Heb hetzelfde probleem... heeeeeel ergerlijk... halfweg kennedytunnel lichten aan, kennedy uit en elk onozel brugske dak onderga direct lichten aan... konijnepijp hetzelfde...
              Zou probleem zijn met sensor volgens dak gelezen heb, ga daar eens voor binnengaan as ik ies goesting ep...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                Heb hetzelfde probleem... heeeeeel ergerlijk... halfweg kennedytunnel lichten aan, kennedy uit en elk onozel brugske dak onderga direct lichten aan... konijnepijp hetzelfde...
                Zou probleem zijn met sensor volgens dak gelezen heb, ga daar eens voor binnengaan as ik ies goesting ep...
                Ik heb dit ook in m'n astra, maar volgens mij ligt dat aan de intensiteit vd verlichting vd tunnel. Je moet maar eens nazien, wanneer dat de verlichting van 3 naar 2 stroken gaat, springt uw verlichting aan.
                Ook in de beverentunnel, daar zijn ze nu aant werken en moet je in 2 richtingen door 1 koker, rij je de 'verkeerde' koker in, springen je lichten meteen aan door de geringe tunnelverlichting. In de normale tunnelverlichting springt deze ook later aan.
                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• zo se, ben net onderweg naar de dealer.
                  Want de platen waren erbij.
                  Gelukkig

Comment

• Ben ik juist als ik denk dat je je navigatie dvd kunt gaan backuppen op je systeem (DVD800) zodat je die navigatie dvd eruit kunt laten? Moet enkel nog uitzoeken hoe..

Comment

• Hoi allemaal,

Weet nt of dit in deze topic kan maar het gaat in ieder geval over een insignia?
                      Ik ben eens gaan kijken tssn de stockwagens op de opelsite en kom tot de vaststelling dat er wel enkele tssn staan die mij aanspreken.
                      Normaal krijg je bij aankoop van een nieuwe een overnamepremie van 1850 euro boven op de prijs die je krijgt van de wagen die je overlaat. Zou dit bij aankoop van een insignia st stockwagen ook gelden of niet?
                      Iemand een idee?

Mvg en bedankt

Koenkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenkel Bekijk Berichten
                        Hoi allemaal,

Weet nt of dit in deze topic kan maar het gaat in ieder geval over een insignia?
                        Ik ben eens gaan kijken tssn de stockwagens op de opelsite en kom tot de vaststelling dat er wel enkele tssn staan die mij aanspreken.
                        Normaal krijg je bij aankoop van een nieuwe een overnamepremie van 1850 euro boven op de prijs die je krijgt van de wagen die je overlaat. Zou dit bij aankoop van een insignia st stockwagen ook gelden of niet?
                        Iemand een idee?

Mvg en bedankt

Koenkel
                        Dju, in de verkeerde topic gepost, mijn excuses

Koenkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jirre Bekijk Berichten
                          zo se, ben net onderweg naar de dealer.
                          Want de platen waren erbij.
                          Gelukkig

Nu ben ik benieuwd :p
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
                            Ben ik juist als ik denk dat je je navigatie dvd kunt gaan backuppen op je systeem (DVD800) zodat je die navigatie dvd eruit kunt laten? Moet enkel nog uitzoeken hoe..
                            de dvd hoeft er niet in te zitten enkel als je een ander land wild toevoegen dan heb je de dvd 800 nodig daar er op de harddisk niet voldoende plaats is om alle landen op te zetten

Comment

• @speedster2001 ziet er heel knap uit, en die velgen zijn, euh, waauw.

Bij mij ook geen infinity, nog een geluk als ik Bjorn zo hoor. moest de standaard installatie tegenvallen dan ga ik, net zoals opelboy, zelf verbeteren.

Comment

• voor het moment overal heel tevreden over.
                                kan natuurlijk nog steeds veranderen na uitbundig te testen

Comment

• ela waar blijven de foto's???

Comment

• hier zijn er dan enkele vlug genomen

Comment

• éééééél ferm in die kleur en zeker nu hem nog zo blinkt . Hebt gij uw emblemen van "Astra " late verwijderen of zijn ze niet mee geleverd? En hebt ge uwen Infinity al eens open gedraait of al schommelingen gehoord?

Comment

• @Bjorn, heb jij nog de irmscher grill in de voorbumper gemonteerd ? En zit er een tekening bij ?

Zo ja, waar moet ik op letten ?

Ries

Comment

• Yep ik heb hem zelf in de auto gemonteerd, tis een secuur en spannend werkje daar er in de bumper gesneden moet worden. Maar met wat geduld en een vaste hand is het geen enkel probleem. Een dremel is ook geen luxe om de oude grill uit te zagen. Maar er zit een mooie en duidelijke beschrijving bij de grill bij

Comment

Working...
                                          X