Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Opelboy Bekijk Berichten
    Bjorn, nu ik jou dagrijlichten zie.... Ik heb meteen van de eerste dag deze lampjes gestoken:
    Geeft een mooier witter licht en geeft geen foutmelding op de BC.
    Ik zal eens een foto moeten posten met die lampjes in werking...

Hallo

Waar kan je lampjes kopen ?

Of heb je nog reservesetje liggen?

Mvg Mario

Comment

• Lekker he, die Irmscher bekkies op de Astra ;-)

Nog geen Infinity problemen, ik gebruik een USB en Ipod ? Zou ik eens een USB stick moeten proberen ?
      Last edited by ; 06/06/2011, 10:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten
        Hallo

Waar kan je lampjes kopen ?

Of heb je nog reservesetje liggen?

Mvg Mario
        Nee, reservesetje heb ik niet liggen.
        Ik heb ze gekocht via ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...m=220772299211
        Let wel: Daar deze lampjes er blauw uitzien (als ze niet branden dus) dan zie je lichtjes een blauwe schijn op de plaats waar die lampjes zitten. Niet erg, maar toch zou daarom mijn voorkeur gaan naar zo'n led's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
          Lekker he, die Irmscher bekkies op de Astra ;-)

Nog geen Infinity problemen, ik gebruik een USB en Ipod ? Zou ik eens een USB stick moeten proberen ?
          Als ge een Ipod of MP3 speler gebruikt dan hebt ge er minder last van omdat ge ook met die toestellen het volume kunt regelen. Als ge nen USB stick gebruikt met daarop mp3 liedjes dan hebt ge prijs!
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• wat ik ook wel zeer storend vind is dat volgens mij het signaal van de voorste en van de achterst exact hetzelfde geluid is. Vraag me soms af welke nu exact tuuuuuuuut zegt

Comment

• Hoe zit het ondertussen mee het Infinity Sound System gebeuren? Al meer van Opel gehoord?
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                Hoe zit het ondertussen mee het Infinity Sound System gebeuren? Al meer van Opel gehoord?
                nee nog niets.
                zal ze straks of morgen nog wel eens mailen.

Comment

• Heb daarstraks een licht groene Astra Sports Tourer zien staan. Sorry voor die mensen maar wat is dat een lelijke kleur! Snap niet dat je daarvoor kan kiezen, maar ja al maar goed dat smaken verschillen!
                  Last edited by Volvo_Bjorn; 08/06/2011, 19:43.

Comment

• Jammer te horen dat sommige problemen met het Infinity soundsystem hebben. Ik heb mijn Astra nu net 1 jaar en kan het infinity systeem niet meer missen! Voor mij speelt dat ding zalig en gebruik toch 1/2 van de tijd een USB-stick voor muziek af te spelen.
                    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Ik wil niks anders meer dan mijnen Blaupunkt versterker , en dieje Infinity versterker ritueel verbranden!! Hebt gij dan niks last van geluidsschommelingen en wegvallende bass als u volmume wat harder staan (40+)???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Ik wil niks anders meer dan mijnen Blaupunkt versterker , en dieje Infinity versterker ritueel verbranden!! Hebt gij dan niks last van geluidsschommelingen en wegvallende bass als u volmume wat harder staan (40+)???
                        Heb daar helemaal geen last van. Wanneer ik muziek luister via USB-stick staat het geluid dikwijls boven de 40 (maar nooit boven de 50). Ik ervaar dan geen geluidsschommelingen en vind dat mijn bass heel lekker klinkt.

Vorige zomer heb ik, met het snikhete weer, het wel eens voorgehad dat mijn volume schommelde van bvb 31 naar 32 of 25-26. Maar dat leek eerder alsof de electronica twijfelde of ik het volume op 25 of 26 had gezet. (je zag dan op het scherm plots de volumeregeling verschijnen en die verspringen van 25 naar 26 naar 25 ...) Heb dit ook maar 2 of 3 keer voorgehad en dat enkel tijdens het super hete weer.
                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Hi,

Ik heb gisteren een Dual Layer DVD+R van Verbatim gebrand (9Gb) en in de CD500 gestopt, werkt ook prima.

Via DVD en Ipod geen Infintiy problemen ontdekt..... gaat dit een individueel probleem worden...

Alles wel op de Pop stand staan.

Ries

Comment

• Nog 4 uurtjes en het is zover. Dinsdag is de wagen toegekomen en straks mag ik erom.
                            Bye bye Ford KA and welcome to your mr. Astra

Comment

• mss dat er verschil gaat zitten tussen de radio's?? Ik heb de DVD 800 en gij de CD500. Wel raar dat mijn problemen dan opgelost zijn door die versterker te veranderen. Ik zou denken dat als het in de radio zou zitten het bij deze versterker ook zou zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                                Heb daar helemaal geen last van. Wanneer ik muziek luister via USB-stick staat het geluid dikwijls boven de 40 (maar nooit boven de 50). Ik ervaar dan geen geluidsschommelingen en vind dat mijn bass heel lekker klinkt.

Vorige zomer heb ik, met het snikhete weer, het wel eens voorgehad dat mijn volume schommelde van bvb 31 naar 32 of 25-26. Maar dat leek eerder alsof de electronica twijfelde of ik het volume op 25 of 26 had gezet. (je zag dan op het scherm plots de volumeregeling verschijnen en die verspringen van 25 naar 26 naar 25 ...) Heb dit ook maar 2 of 3 keer voorgehad en dat enkel tijdens het super hete weer.
                                Mijn schoonvader heeft er ook geen last mee en zijn wagen is even oud dan de uwe. Motorisatie is ook dezelfde, zal daar aan liggen denk ik
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• zijn er hier mensen die zijdelingse beschermstrips hebben?
                                  het lijkt me sterk maar heb iets opgevangen dat die kunnen lossen als er een kl*** z'n deur tegen de jouwe slaat.

Comment

• opel astra j

hello, kan iemand mij uitleggen hoe het alarmsisteem werkt ? als ik mijn handleiding volg zou er een rood ledje moeten branden na 2x maal op de sleutel te duwen. maar dat gebeurt niet is een opel astra ?ecoflex . full option.
                                    alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                                      zijn er hier mensen die zijdelingse beschermstrips hebben?
                                      het lijkt me sterk maar heb iets opgevangen dat die kunnen lossen als er een kl*** z'n deur tegen de jouwe slaat.

Ja ik heb ze, iets van 275 euro inclusief montage (zit een schema bijgeleverd overigens), zitten vast als een huis, ik ze erop laten zetten, heb gezien dat ze de boel hebben ontvet en geplakt.

Last edited by ; 10/06/2011, 10:52.

Comment

• Hebben jullie dit moois al gezien ???

http://www.navlinkz.de/Interfaces/Interfaces-nach-Fahrzeug/Opel/v-LiNK-2-Video-RFK-RGB-Eingang-Opel-Navi-DVD800-CD500.html

Dan kan je NAV scherm gebruiken voor andere videobronnen en geluidbronnen, bijvoorbeeld DVD speler, Rearview camera.....

http://www.ampire.de/pdf/VL2-DVD800.pdf

gr.

Ries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedster2001 Bekijk Berichten
                                          Hebben jullie dit moois al gezien ???

http://www.navlinkz.de/Interfaces/Interfaces-nach-Fahrzeug/Opel/v-LiNK-2-Video-RFK-RGB-Eingang-Opel-Navi-DVD800-CD500.html

Dan kan je NAV scherm gebruiken voor andere videobronnen en geluidbronnen, bijvoorbeeld DVD speler, Rearview camera.....

http://www.ampire.de/pdf/VL2-DVD800.pdf

gr.

Ries
                                          Klinkt interessant, wat is het prijskaartje hiervan?
                                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                          X